Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 27 april 2009 @ 13:48:

[...]

Zeep doe je idd heeeeeel lang mee.

En idd in de UK moet je om proefjes vragen in het opmerkingenveld!

Ben je nog helemaal niet bekend met Lush, Vlinder?

Oke, thnx ladies!

Nee n.a.v. deze topic heb ik een bestelling geplaatst.

Had wel positieve reacties gehoord over de Volcano Foot Mask
It\'s meant to be just believe....
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 13:27:

Ik heb in de UK besteld, dat is veel goedkoper (ik heb op een bestelling van 12 producten 50 euro minder betaald dan in NL, en dan zijn de verzendkosten al meegerekend)

Je moet dan wel een creditcard hebben. de levertijd was bij mij 4 werkdagen (maar uiteindelijk een week omdat ik bij de eerste keer aanbieden niet thuis was)

Dank je.

Maar wat zijn de verzendkosten voor een pakketje ongeveer?

Moet ik echt heel veel bestellen of kan het ook met wat minder voordelig zijn?
Nog een vraag, hoe bewaren jullie de zeep?
Ik heb wel de ervarning dat de body butter, vooral Emperor of the Ice Cream nogal snel van je af glijdt, en op de grond terecht komen, vind ik wel jammer, want zo geniet je er minder van,

Iemand tips, ?
Ik gebruik al een hele tijd de caca's, maar heeft een van jullie toevallig ook ervaring met zélf je haar insmeren met die ranzige groene smurrie? Mijn moeder doet het altijd () maar het duurt even voordat ik die zie en mijn haar kan wel weer een oppepper gebruiken, alleen ik ben bang dat als ik het zelf doe mijn hele hoofd/nek onder de rode vlekken gaat zitten, samen met de badkamertegels....en dat ik het niet goed door mijn haar verdeeld krijg. Iemand tips?

Gaat denk ik hetzelfde als uberhaupt je eigen haar verven (wat ik ook nog nooit gedaan heb) dus tips daarover zijn ook welkom!
quote:vlinder83 schreef op 27 april 2009 @ 13:53:

Nog een vraag, hoe bewaren jullie de zeep?Bewaren doe ik gewoon in het vetvrije papiertje dat eromheen zit, maar als ik hem ga gebruiken ligt ie gewoon in de douche. Je kan hem beter niet op een natte ondergrond leggen want dan gaat 'ie een stuk sneller op, maar dat gehannes met bakjes enzo vind ik ook zo overdreven. Moet je hem weer laten drogen, dekseltje erop enz....ik leg hem altijd gewoon ergens neer
Ik heb curverboxen waar alles inzit. Een mandje zeep, een mandje met haarspullen enzo. En dan een hele grote curverbox met allemaal potten en flessen.

En de bodybutters moet je gewoon uitsmeren. Ik heb er nooit problemen mee.
quote:CoffeePot schreef op 27 april 2009 @ 14:00:

[...]

Bewaren doe ik gewoon in het vetvrije papiertje dat eromheen zit, maar als ik hem ga gebruiken ligt ie gewoon in de douche. Je kan hem beter niet op een natte ondergrond leggen want dan gaat 'ie een stuk sneller op, maar dat gehannes met bakjes enzo vind ik ook zo overdreven. Moet je hem weer laten drogen, dekseltje erop enz....ik leg hem altijd gewoon ergens neer Dank je wel, alleen wil ik ook de zeep mee op vakantie nemen dus dan een bakje gebruiken? Is dat niet te klein ( in de hoogte )voor zo een stukje zeep?
Ik heb meteen een bericht terug van Lush:

Beste,

Je krijgt er eigenlijk altijd wel wat bij hoor. Heb je misschien een

voorkeur voor een bepaald product?

Als je snel antwoord geeft kunnen we daar nog wel rekening mee houden.

Met vriendelijke groet,

Lush NL
je kunt ook gewoon met een schoon mes een stuk afsnijden wat je mee wilt nemen.
quote:kaatje_85 schreef op 27 april 2009 @ 14:13:

je kunt ook gewoon met een schoon mes een stuk afsnijden wat je mee wilt nemen.Ik ga 5 weken
Ikzelf bewaar mn zepen eerst even op het zeepbakje in de douche om te drogen, en daarna bewaar ik ze in een laadje van het badkamermeubel in hun papiertje. Gaat prima. Op vakantie kan je ook een zeepbakje meenemen, of misschien een blikje van bv een bodybutter? Aan een hard stuk zeep (sommige stukken zijn veel harder dan andere soorten) heb je zeler genoeg voor 5 weken. Ik zou voor op vakantie zelf een lekker fris geurtje nemen, bv iets met citrus of munt erin.
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 14:18:

Ikzelf bewaar mn zepen eerst even op het zeepbakje in de douche om te drogen, en daarna bewaar ik ze in een laadje van het badkamermeubel in hun papiertje. Gaat prima. Op vakantie kan je ook een zeepbakje meenemen, of misschien een blikje van bv een bodybutter? Aan een hard stuk zeep (sommige stukken zijn veel harder dan andere soorten) heb je zeler genoeg voor 5 weken. Ik zou voor op vakantie zelf een lekker fris geurtje nemen, bv iets met citrus of munt erin.

Oke bedankt voor je toelichting.

Ik ga opzoek naar een geschikt bakje.

Ik zelf dacht aan iets met cocos of vanille
Ook lekker, ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat. 5 weken... ben wel benieuwd!

Ikzelf ga meestal backpacken en dan is een fris geurtje meestal het lekkerst.
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 14:21:

Ook lekker, ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat. 5 weken... ben wel benieuwd!

Ikzelf ga meestal backpacken en dan is een fris geurtje meestal het lekkerst.Ik ga 1 week naar Spanje, Barcelona en 4 weken rondreis door Marokko maken
die zeep gaat echt wel lang mee, als je de helft van die 100 gram meeneemt heb je nog genoeg denk ik. Wel gaaf dat je zo lang gaat!
Lekker 5 weken.....................heerlijk!!
wauwuwuwauw wat een leuke reis!

Vergeet ook niet een lekker luxe product voor jezelf mee te nemen!

(ikzelf leef altijd helemaal op als ik na een paar dagen in de rimboe/woestijn/jungle/vuile stad weer eens lekker kan douchen en mn lekkere gezichtscreme kan smeren, dus mijn potje creme is altijd mijn luxe)
O ja, smelt zo een blok zeep niet?

In Marokko kan het 40 graden zijn!
Ik heb wel eens gehoord dat ze Jelly's in een pantystukje doen, misschien kan je daar ook je body butter in doen?

Denk alleen dat de werking minder is.

Ik pak het hele stuk bodybutter en smeer me dan in, gaat prima.

Maar het is niet mijn favoriet, ik bestel ze dus niet weer!
Volgens mij kun je dan beter de hardere zepen meenemen i.p.v. de zachte soorten.
De verzendkosten vanuit de UK zijn trouwens 9.95 Pond!

Bij een gewicht minder dan 3 kg 7.95 Pond dacht ik!
quote:Pinksterbloempje schreef op 26 april 2009 @ 16:45:

Elle, ff off topic, maar je EDM-proefjes liggen in de bekende oranje bus en komen morgen of overmorgen bij je aan.

Ik heb ze binnen PB!!

Moet je me alleen even zeggen wat de volgorde is als je wilt

Nog 6 daagjes
Gisteren het proefje zeep van Karma geprobeerd....heerlijk......

De trichomania is ook helemaal geweldig.

Ik heb alleen nog een vraagje over de Fresh Farmacy en de Coalface. Hoe gebruik je die nu?

Op de site kan ik het niet vinden, dus ik ben maar met heb blok over mijn snuit gegaan. Werkt perfect hoor, daar niet van. Maar vroeg me af hoe jullie het doen.

Volgens mij had jij Elle het over een stukje afbreken, maar dan?
Een brokje afbreken ( een doperwtje ) en dan een paar druppels water erbij en een papje van maken in je handpalm en dan over je gezicht masseren.

En dan afspoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven