Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Fijn dat je weer veilig thuis bent Lola!!
Leuk dat jullie elkaar hebben gezien! Kennen jullie elkaar van het forum, of daarvoor ook al?

Elle, wat vind je van de producten? En van de geur van soft coeur? Ikzelf ben daar helemaal verliefd op, soft coeur is zelfs de reden van mijn lushverslaving (ben naar de winkel gegaan om meer producten met die geur te halen, en toen kwam ik erachter dat er nog heeeel veel andere lekkere dingen waren)
Ooooohh Godiva is zo lekker! Ik heb er vanochtend mijn haar mee gewassen en loop er nu de hele tijd aan te snuffelen

Ik was niet zo onder de indruk van de toner tabs, maar vind stomen dan ook saai en oervervelend. Gebruik dan liever een gewone toner, breath of fresh air, die's erg lekker!
We kennen elkaar van het Vivaforum Pepernoek, en het was heel gezellig!

Die soft coeur, gebruik je die na het douchen of alleen als massagebar?

Ik lees net dat er echte chocolade inzit, lijkt mij als "bodylotion" nogal snel opgaan op een natte huid na het douchen.

Ga zo douchen en zal Godiva gebruiken, verslag breng ik morgen uit!
Hier nog een Soft Coeur addict ik masseer er niet mee hoor, al die poespas... Gewoon lekker zelf opeten verbrassen, na het douchen inderdaad. Heb vandaag trouwens de Heavanilli massage bar gekocht, die ruikt overigens een beetje hetzelfde.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Elle, ff off topic, maar je EDM-proefjes liggen in de bekende oranje bus en komen morgen of overmorgen bij je aan.
quote:Pinksterbloempje schreef op 26 april 2009 @ 16:45:

Elle, ff off topic, maar je EDM-proefjes liggen in de bekende oranje bus en komen morgen of overmorgen bij je aan.

Ben benieuwd PB, laat wel even horen hoe het bevalt

Lekker aan het aftellen?

Nog maar een week, het schiet op!
quote:Very Cherry schreef op 26 april 2009 @ 01:42:

Hier nog een Soft Coeur addict ik masseer er niet mee hoor, al die poespas... Gewoon lekker zelf opeten verbrassen, na het douchen inderdaad. Heb vandaag trouwens de Heavanilli massage bar gekocht, die ruikt overigens een beetje hetzelfde.

Oh dan vind ik 'm wel fijn VC, want die Heavannilli is ook lekker!

Maar hij is wel heel klein die Soft Coeur, is wel zo op natuurlijk
quote:elleinspe schreef op 26 april 2009 @ 18:23:

[...]

Lekker aan het aftellen?

Nog maar een week, het schiet op!Zeker weten!!! Het mocht van mij morgen zover zijn.
Fijn om te lezen dat je er zin in hebt!
I wanna go all lushy too! Bank beroven, staatsloterij winnen, wat denken jullie?
ik wil de nieuwe producten!!

Ik wil een grote UK bestelling doen! Aaaah!!!

Must.....spent......all......my.....money......on....Lush!
Kaatje, welke nieuwe producten heb je het over? De sugarscrubs en de spot cream? Of zijn er ook al andere nieuwe dingen?

Ik krijg vandaag mn bestelling!!
Die producten bedoel ik ja.
Oohh spannend pepernoek!

Ben benieuwd, laat je het wel even horen?
Moet ik daar ook nog even naar kijken dus................

Sugarscrubs en Spotcream??

Wat is dat nou weer??
elle, jij moet ook nog vertellen wat je van je nieuwe dingetjes vindt he!!

check effe de engelse site voor de nieuwe dingen: die spot cream heet ´grease lighning spot treatment´, staat bij gezichtsverzorging. de scrubs staan op de startpagina.

I loooove my soft coeur! Ik gebruik m zowel voor massage (heeerlijk) als na het douchen. En als lekker ruikend object naast mn bed :-). Heb ook al de tip gekregen om het laatste beetje in bad te gooien.

Hij is wel heel klein, maar bij mij gaatie toch al een massage of tien en een douche of 5 mee en hij is nog niet echt op. Wel komt de choco nu echt goed tevoorschijn, denk dat ik die mee met het laatste restje in bad mik.
Goed.......even een update van mijn laatste gekregen lushspulletjes:

Godiva: ruikt heeeeeeeeeerlijk, maar maakt mijn haar springerig!

Woosh: heerlijk frisse jelly

AOSB: blijf ik gebruiken!!

Coalface: 1x gebruikt nu, en lijkt ook wel goed.

Moet nog even uitzoeken wat ik het beste kan gebruiken.

Alleen AOBS ? Of AOBS samen met Coalface of Dark Angels?

Zou het niet weten!

Godiva ruikt echt superlekker, maar mijn haar zit volgens mij beter met Trichomania. ( wat ook een heerlijke geur is! )

Soft Coeur nog niet gebruikt, ik denk vanavond!
leuk bericht elle!

AOBS is fijn he! Ik heb hem ook besteld. Wil de dark angels ook wel eens uitproberen, hoewel ik geen vette huid heb.

Trochomania is echt super he! Ik heb nu ook BIG besteld, en soft. Big kende ik al van proefje, soft is een experiment.

Ik zit met mn laptop voor het raam op de DHL te wachten!
Elle, Darkangels is AOBS met Coalface ineen. En voedende avocado erbij.
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 10:47:

leuk bericht elle!

AOBS is fijn he! Ik heb hem ook besteld. Wil de dark angels ook wel eens uitproberen, hoewel ik geen vette huid heb.

Trochomania is echt super he! Ik heb nu ook BIG besteld, en soft. Big kende ik al van proefje, soft is een experiment.

Ik zit met mn laptop voor het raam op de DHL te wachten!

Je voelt je net een kind hè, wachtend op een pakje

Big wil ik ook nog proberen, weet eigenlijk nog steeds niet of het geschikt is voor zwart geverfd haar, weet jij het pepernoek?
Volögens mij wordt Big afgeraden voor geklerud haar, omdat er heel veel zeezout in zit. Alles met zeezout en citrus zou je kleur kunnen aantasten, dacht ik.

Ikzelf heb na meer dan 10 jaar verven mn eigen kleur weer terug en ben er erg blij mee :-). En ik 10 jaar lang maar denken dat mn eigen kleur lelijk was...
quote:kaatje_85 schreef op 27 april 2009 @ 10:50:

Elle, Darkangels is AOBS met Coalface ineen. En voedende avocado erbij.

Oké, dank je kaatje!

Moet ik dus alles maar bestellen hè
Dacht ik al dat zeezout de boel aantast, dus geen Big voor mij!
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 11:03:

Ikzelf heb na meer dan 10 jaar verven mn eigen kleur weer terug en ben er erg blij mee :-). En ik 10 jaar lang maar denken dat mn eigen kleur lelijk was...Jahaa, maar ik verf omdat ik grijze haren krijg/heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven