Mode & Beauty alle pijlers

Kim K. Hoe dan??

08-06-2020 15:15 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder waardeoordeel etc maar ik vraag me dit echt oprecht af. Ik heb ook best een smalle taille in vergelijking met mijn dikke kont en stuit er in de praktijk op dat je soms een broek niet past omdat je die niet over je kont heen krijgt terwijl de taille uiteindelijk wel goed zou zitten.

Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

Afbeelding

Afbeelding

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
Ik gok zomaar dat zij kleding op maat laat maken
Door kleding op maat te laten maken. Ze koopt vast geen confectie gok ik zo.
Ik neem aan dat ze haar kleding laat maken. Lijkt me wezenlijk als je miljardair bent.
Dat gebeurt als je zowel je billen als je broek op maat laat maken
dat snap ik wel maar dat is mijn punt niet. Als ik dit zo bezie dan zie ik niet hoe iets wat zo smal is als de omtrek van haar taille, wel eerst over haar kont heen gaat.

Heel simplistisch, haar taille heeft bijv. omtrek van 60 cm, haar heupen bijv. 100 cm> dan moet die tailleband van 60 cm dus 40 cm extra speling/rek hebben. Dat gaat toch niet? Of is alles gewoon super super strech bij haar?
Ik zie een gulp en ook nog een elastiek. Lijkt me dat je die bovenkant dus wel over die heupen krijgt.
Th∅rdis schreef:
08-06-2020 15:18
Dat gebeurt als je zowel je billen als je broek op maat laat maken
:rofl:
Verborgen rits. Of heel rekbaar elastiek. Door die wespentaille en kunstmatig opgevulde heupen en kont blijft dat wel hangen.
guppekop schreef:
08-06-2020 15:20
Heel simplistisch, haar taille heeft bijv. omtrek van 60 cm, haar heupen bijv. 100 cm> dan moet die tailleband van 60 cm dus 40 cm extra speling/rek hebben. Dat gaat toch niet? Of is alles gewoon super super strech bij haar?

Je kan toch de rits opendoen?
guppekop schreef:
08-06-2020 15:20
dat snap ik wel maar dat is mijn punt niet. Als ik dit zo bezie dan zie ik niet hoe iets wat zo smal is als de omtrek van haar taille, wel eerst over haar kont heen gaat.

haar broeken hebben een lange rits, dat scheelt enorm
lilalinda schreef:
08-06-2020 15:31
haar broeken hebben een lange rits, dat scheelt enorm
dat geloof ik inderdaad! Dat kan veel verschil maken!
Photoshop.
Love is the meaning of life
Daveotion schreef:
08-06-2020 15:22
Ik zie een gulp en ook nog een elastiek. Lijkt me dat je die bovenkant dus wel over die heupen krijgt.
Inderdaad een hele lange rits en aan de bovenkant elastiek. Dan past het wel.
Of ze laat zich er gewoon innaaien, dat kan ook nog.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik begrijp je vraag maar er is voor mij nog een groter vraag: hoe zij zo wereldwijd interessant is voor veel mensen.
Misschien heeft ze de broek op maat laten maken terwijl ze hem aan had😂
Lelijke broek trouwens.
Maloochem schreef:
08-06-2020 15:59
Ik begrijp je vraag maar er is voor mij nog een groter vraag: hoe zij zo wereldwijd interessant is voor veel mensen.
Veel relevanter.
maatwerk
misschien trekt ze de broek over haar hoofd aan
Je kan misschien een broek bij je taille wat in laten nemen? Dus maatje groter kopen zodat je hem over je billen heen krijgt en dan bij de kleermaker laten aanpassen zodat hij mooi aansluit bij je taille.
Maloochem schreef:
08-06-2020 15:59
Wandelend rariteitenkabinet?
Anders zou ik het niet weten.
DeniseMK schreef:
08-06-2020 16:06
Je kan misschien een broek bij je taille wat in laten nemen? Dus maatje groter kopen zodat je hem over je billen heen krijgt en dan bij de kleermaker laten aanpassen zodat hij mooi aansluit bij je taille.
hoe krijg je hem dan weer uit?
S-Meds schreef:
08-06-2020 16:10
hoe krijg je hem dan weer uit?
precies, jij snapt het!
het zal wel een combinatie zijn van stretch en een lange rits. Al sluit ik ook niet uit dat zij wellicht aan de zijkanten nog extra openingen heeft die sluiten met klitteband ofzo hahaha ;-0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven