Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ik heb dat ooit eens gehad bij een Formule-1 race, pardoes in slaap gevallen. Met als logisch gevolg dat ik nu elke keer als ik dat geluid hoor, spontaan slaap krijg. Denk dat vader-MdK dat heeft met de begintune van het journaal
Kopje rustgevende thee erbij?

Wel irritant trouwens. Zijn de buren niet stiekum iets anders aan't doen?

Ik heb trouwens een heus fotografieboek uit de bieb gehaald . Zit nu even op bol.com te kijken om één boek te kopen. Half mei ga ik naar m'n ouders en mag ik fotoboeken van m'n vader lenen. Xan zegt net helemaal blij: 'volgens mij begin jij óók technisch te worden, want je hebt ook al dat blaadje van de MediaMarkt meegenomen. Dan hebben we éindelijk een Hobby samen'**

** geinspireerd op XanPapa die in het begin van onze relatie nogal euhm.. vasthoudend terugkwam op zijn idee dat we maar samen in een koor moesten, want als je samen een hobby zou hebben, zou je relatie veel beter zijn
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 21:41:

Mijn vader is ook reuzegoed in tv kijken met zijn ogen dicht Keesie. Met het volume op weet ik veel hoe hard omdat 'ie anders niets hoort...Tja ik heb mijn brilletje ook niet uit modische overwegingen, maar met de oortjes is gelukkig niets mis, geluid kan op beschaafd niveau, merk ik toch niets van
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 21:43:

[...]

Zennnn Floortje, zennnn

*steekt wierook aan, je weet maar nooit*Of aanbellen en met een stalen gezicht vragen of er iets mis is. Dat gebonk, dat kán niet goed zijn
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 21:40:

[...]

Ik was er gisteren aardig druk en hieperdepiep mee maar dat is vandaag al minder. Ga het vooral gebruiken voor het onderhouden van mijn vage contacten (neefjes en nichtjes die ik weer tegen kwam op de bruiloft van mijn zusje bijvoorbeeld). Waar ik jullie niet onder reken trouwens Wij zijn er voor de opvulling, en dat is een compliment.
Het gebonk is nu over, de tv gaat iets zachter.. Ik verbaas me er echt over, wat dat nu is. Doordat er geen peil op te trekken is, vind ik het ook lastig om het bespreekbaar te maken. Mijn nieuwe buren zijn ook niet erg spraakzaam en eerlijk gezegd heb ik ook weinig zin in contact met hen. Aangezien het nu rustig is ben ik tevreden.
quote:flora81 schreef op 27 april 2009 @ 21:51:

[...]

Wij zijn er voor de opvulling, en dat is een compliment. Inderdaad! Anders heb ik geen vriendjes...
Hahahaha Erwt, als jij ergens vol van passie over bent, ben je er ook echt vol van!
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 21:53:

[...]

Inderdaad! Anders heb ik geen vriendjes...Ach, eigenlijk is het natuurlijk een nutteloze bezigheid. Wel leuk om af en toe je nieuwsgierigheid een beetje te voeden.
Meld zich even andijvie, ik zit de was te vouwen en af en toe te f5-en
Hmmm... ik stel het wasopvouwen al drie dagen uit, en gaandeweg verdwijnt er vanzelf steeds meer van het wasrek, omdat het gewoon nodig is.

* eigenlijk zou ik dus een wasrek voor ál mijn kleding moeten hebben *
Peas on earth!
Zo zeg... waarom ben ik ooit een eigen bedrijf begonnen? Ik snapte niks van die BTW-aangifte

En voelde me dom en wilde daarom niet LC bellen om hulp te vragen

Maarrrrr!!! Dankzij googlen en brochures downloaden van de BD heb ik het klusje mooi even alleen geklaard!

En wat mailde ik nou over sterke vrouwen?

Nu even met vruchtenmousse en laptop naar de bank verkassen!
Over LC gesproken... al iets gehoord van ;m eigenlijk?
Peas on earth!
*neuriet* oooooooh waarom heb ik zoveel was, ik wou dat die was afwas, was de was maar af ooooooh wasvouwen is kut.
Go Age!

Ik moet mijn belastingaangifte ook nog doen maar ik vind het echt een kutklus stom werk.
Kom je in plaats daarvan bij mij wasvouwen?
Was opvouwen is zeker kut.

Was ophangen trouwens ook, en afhalen ook...
Dat sla ik over, daar heb ik een droger voor, kan het iedereen aanraden.
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 april 2009 @ 22:17:

Kom je in plaats daarvan bij mij wasvouwen?

Had je het tegen mij Keessie?

Als ik mag kiezen tussen twee kutklussen respectievelijk was opvouwen en IB aangifte, kies ik de laatste, want die levert (hopelijk) nog geld op. Ook al ben ik te laat.
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 april 2009 @ 22:18:

Dat sla ik over, daar heb ik een droger voor, kan het iedereen aanraden.Heb ik geen plaats voor, althans wel plaats misschien als ik heel creatief ga doen, maar ik heb van die wasrekken die aan een deur hangen.
Daarom ligt was ook al een week op een stoel.

*misschien nog wel langer ook...*

Ik zit gewoon in te kakken hier, ik ga eens lekker in Morpheus' armen liggen

Trusten!
Ja Belasting laat ik volstrekt ongeemancipeert door mijn kerel doen. Kan ik ook iedereen aanraden.
Lekker slapen Tien!

Ik gooi de was ook altijd op de stoelen in mijn slaapkamer. Iets wat ik nog vreselijker vind dan was opvouwen, is strijken!
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 april 2009 @ 22:20:

Ja Belasting laat ik volstrekt ongeemancipeert door mijn kerel doen. Kan ik ook iedereen aanraden.
Slaap lekker tien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven