Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 27 april 2009 om 22:12
maandag 27 april 2009 om 22:24
Eykah: jij had ook een heel leuk weekend he?
Wat ga jij/jullie met Beadag doen?
vorig jaar was het in mijn stad heel leuk, dus denk dat ik hier lekker blijf. Als t goed is ben ik vrijdag ook vrij (is weer es onder voorbehoud wegens onderbezetting, maar iig wel 4 mei (ben ik jarig) en 5 mei ben ik vrijwilliger op befrijdingsfestival. Doe de catering van de artiesten op een bepaalde locatie, had vorig jaar superdag, dus verheug me er alweer op! Met mn verjaardag ben ik er nog steeds niet uit, ga zondag sowieso met vriend die dan jarig is iets doen en verder zie ik t wel. Geef liever spontaan een feest.
Wat ga jij/jullie met Beadag doen?
vorig jaar was het in mijn stad heel leuk, dus denk dat ik hier lekker blijf. Als t goed is ben ik vrijdag ook vrij (is weer es onder voorbehoud wegens onderbezetting, maar iig wel 4 mei (ben ik jarig) en 5 mei ben ik vrijwilliger op befrijdingsfestival. Doe de catering van de artiesten op een bepaalde locatie, had vorig jaar superdag, dus verheug me er alweer op! Met mn verjaardag ben ik er nog steeds niet uit, ga zondag sowieso met vriend die dan jarig is iets doen en verder zie ik t wel. Geef liever spontaan een feest.
maandag 27 april 2009 om 22:25
Wie had haar nou afgewezen bij dateninhetdonker? Dat ze gaat huilen...je kent iemand helemaal niet??
Ik had ook super gevonden Xen maar zo is het ook helemaal goed!
Ik blijf het bijzonder vinden wat voor band je met elkaar hier opbouwt en hebt. En zoals met Appeltje...is echt zo grappig gegaan en we zijn nu echt vriendinnen geworden (toch Appel )...echt helemaal leuk!
Ik had ook super gevonden Xen maar zo is het ook helemaal goed!
Ik blijf het bijzonder vinden wat voor band je met elkaar hier opbouwt en hebt. En zoals met Appeltje...is echt zo grappig gegaan en we zijn nu echt vriendinnen geworden (toch Appel )...echt helemaal leuk!
maandag 27 april 2009 om 22:28
maandag 27 april 2009 om 22:30
Ik heb zeker leuk weekend gehad Xen...vrijdag met Appel naar borrel geweest en zaterdag in Utrecht uitgeweest met collega's (was wel ok niet echt supergezellig)
Ik ga met Appel de Beadag vieren maar waar is nog niet bekend. Ik moet helaas vrijdag gewoon werken....echt kut.
En wat leuk dat je op een bevrijdingsfestival de catering doet.....komen er allemaal bekende artiesten op dat festival?
Ik ga met Appel de Beadag vieren maar waar is nog niet bekend. Ik moet helaas vrijdag gewoon werken....echt kut.
En wat leuk dat je op een bevrijdingsfestival de catering doet.....komen er allemaal bekende artiesten op dat festival?