Kim K. Hoe dan??
maandag 8 juni 2020 om 15:15
Zonder waardeoordeel etc maar ik vraag me dit echt oprecht af. Ik heb ook best een smalle taille in vergelijking met mijn dikke kont en stuit er in de praktijk op dat je soms een broek niet past omdat je die niet over je kont heen krijgt terwijl de taille uiteindelijk wel goed zou zitten.
Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
dinsdag 9 juni 2020 om 12:51
Je bedoelt voor mensen met verminkte lichaamsdelen? A.k.a. curvesGreenLadyFern schreef: ↑09-06-2020 11:30Die webwinkel fashionnova heeft dus kleding voor dit type figuur. Dus voor de enorm wulpse dames hier; bestel iets en los het mysterie op! Ik krijg graag een terugkoppeling![]()
dinsdag 9 juni 2020 om 13:00
Photoshop, je kan rechts naast haar taille al zien dat het ijzer raar loopt door slecht gebruik van liquify tools.
Los daarvan heeft zij de financiële mogelijkheid om kleding op maat te laten maken. Maar verder, photoshop.. Ik zag een tijdje terug een onbewerkte foto van haar in bikini op het strand. Helemaal geen sexy rondingen, gewoon een uitgezakte, dikke cellulitis reet. Ook prima, maar doe er dan niet zo spastisch over.
Los daarvan heeft zij de financiële mogelijkheid om kleding op maat te laten maken. Maar verder, photoshop.. Ik zag een tijdje terug een onbewerkte foto van haar in bikini op het strand. Helemaal geen sexy rondingen, gewoon een uitgezakte, dikke cellulitis reet. Ook prima, maar doe er dan niet zo spastisch over.
dinsdag 9 juni 2020 om 13:06
Haha! Dit ja!GinnyJones schreef: ↑09-06-2020 13:00Photoshop, je kan rechts naast haar taille al zien dat het ijzer raar loopt door slecht gebruik van liquify tools.
Heb ik ook gezien die foto, viel mijn mond toch even van open. Die valt sowieso open van dat verminkte lijf. Wat een gekkie die vrouw.
Always look on the bright side of life
dinsdag 9 juni 2020 om 13:09
Maar dit is haar businessmodel en dat doet ze heel knap, vind ik.
dinsdag 9 juni 2020 om 13:24
Daarin verschillen we echt van mening, ik vind het intens sneu en misleidend.Poppy_del_Rio schreef: ↑09-06-2020 13:09Maar dit is haar businessmodel en dat doet ze heel knap, vind ik.
dinsdag 9 juni 2020 om 13:33
GinnyJones schreef: ↑09-06-2020 13:24Daarin verschillen we echt van mening, ik vind het intens sneu en misleidend.
Het is zeker niet mijn ding. Ik snap ook niet precies waarom ze zo beroemd geworden zijn. Maar misleidend zou ik het niet willen noemen. Juist die filmpjes en foto’s waarin ze als worsten in hun kleding worden gehesen maken duidelijk dat het allemaal een act is. Ook Kylie Jenner publiceert zat foto’s waaruit blijkt dat het vooral heel arbeidsintensief is om er uit te zien als zij.
dinsdag 9 juni 2020 om 13:37
Het is ook knap hoe een hele familie ontzettend rijk geworden is met hun uiterlijk. Ok papa Bruce en Robert Kardashian waren natuurlijk niet onbemiddeld maar dan nog. Ik heb ook niks met die familie ( meer) vond de eerste jaren van de series nog wel leuk en chaotisch af en toe maar nu moet het allemaal zo perfect zijn. En hun smaak is ver te zoeken vind ik.
En jaloers ben ik niet want ze kunnen geen van allen meer normaal over straat. Geld koopt vrijheid zeggen ze maar in hun geval is dat niet zo.
En jaloers ben ik niet want ze kunnen geen van allen meer normaal over straat. Geld koopt vrijheid zeggen ze maar in hun geval is dat niet zo.
dinsdag 9 juni 2020 om 17:04
Als je de behoefte voelt om je foto's dusdanig te photoshoppen dat je figuur er anders uitziet dan in de werkelijkheid dan vind ik dat wel misleidend. Het is niet meer echt maar wordt wel als een soort ideaalbeeld aangenomen door (een deel van) de jeugd. Hetzelfde geldt make-up merken en gezichtsverzorging. Je wilt graag zo'n perfecte huid maar dat bereik je nooit zonder photoshop, terwijl dat idee wel wordt gewekt.Poppy_del_Rio schreef: ↑09-06-2020 13:33Het is zeker niet mijn ding. Ik snap ook niet precies waarom ze zo beroemd geworden zijn. Maar misleidend zou ik het niet willen noemen. Juist die filmpjes en foto’s waarin ze als worsten in hun kleding worden gehesen maken duidelijk dat het allemaal een act is. Ook Kylie Jenner publiceert zat foto’s waaruit blijkt dat het vooral heel arbeidsintensief is om er uit te zien als zij.
Kylie is ook zo'n figuur.. ohhhh wat een geweldige lipplumpers of troep verkocht ze. Jaja, en maar ontkennen dat ze haar mond heeft volgespoten, het komt echt allemaal door die lipstick.. uh-uh. Ik kan daar gewoon slecht tegen, dat gelieg.
dinsdag 9 juni 2020 om 17:29
Uitgezakte, dikke cellulitis reet schrijven en dan vervolgen met ‘ook prima’GinnyJones schreef: ↑09-06-2020 13:00Maar verder, photoshop.. Ik zag een tijdje terug een onbewerkte foto van haar in bikini op het strand. Helemaal geen sexy rondingen, gewoon een uitgezakte, dikke cellulitis reet. Ook prima, maar doe er dan niet zo spastisch over.
woensdag 10 juni 2020 om 14:33
Ik heb ook zo’n ‘soort’ figuur (mijn taille is 72cm en mijn heupen 120 cm) en idd; heel veel stretch. Normale spijkerbroeken kan ik niet aan, ze komen niet over mn heupen heen. Toevallig een broek besteld bij Fashion Nova: die zit wel goed, maar dan vooral vanwege de hoeveelheid spandex die erin zit. Overigens draag ik bijna geen broeken en vooral panties en jurken.
woensdag 10 juni 2020 om 15:27
Aangezien ze zo stretchy zijn, zijn ze dan ook comfortabeler? Of zit er nog steeds een strakkere band rondom de taille? Ik heb echt last van de meeste broeken omdat ze in de taille toch vaak niet echt meestretchen. Ben ik wel erg gevoelig voor hoor, dus ik draag veel naadloze leggings maar het is ook wel leuk om er leuk uit te zien en comfortabel te leven.Babette2017 schreef: ↑10-06-2020 14:33Ik heb ook zo’n ‘soort’ figuur (mijn taille is 72cm en mijn heupen 120 cm) en idd; heel veel stretch. Normale spijkerbroeken kan ik niet aan, ze komen niet over mn heupen heen. Toevallig een broek besteld bij Fashion Nova: die zit wel goed, maar dan vooral vanwege de hoeveelheid spandex die erin zit. Overigens draag ik bijna geen broeken en vooral panties en jurken.
woensdag 10 juni 2020 om 15:33
Precies, jij snapt wat ik bedoel!Babette2017 schreef: ↑10-06-2020 14:33Ik heb ook zo’n ‘soort’ figuur (mijn taille is 72cm en mijn heupen 120 cm) en idd; heel veel stretch. Normale spijkerbroeken kan ik niet aan, ze komen niet over mn heupen heen. Toevallig een broek besteld bij Fashion Nova: die zit wel goed, maar dan vooral vanwege de hoeveelheid spandex die erin zit. Overigens draag ik bijna geen broeken en vooral panties en jurken.
Overigens nu ik wat ouder wordt merk ik dat mijn taille toch echt groeit, ergens jammer maar het is wel makkelijker kleding kopen.
woensdag 10 juni 2020 om 18:31
Alles is idd nep aan deze familie. Candids laten ze bewerken wat opvalt wanneer je dan de echte candids ziet waarbij haar taille en heupen dan toch niet zo mooi op elkaar blijlen af te stemmen.
Verder vind ik ze zeker misleidend. Nu Instagram het heeft verboden om nog misleidende afslank spullen te verkopen, gaan ze ermee verder op andere mediums. Alsof wij moeten geloven dat zij zo'n lichaam hebben gekregen door aan een bepaalde lolly tegen de honger te likken
Verder vind ik ze zeker misleidend. Nu Instagram het heeft verboden om nog misleidende afslank spullen te verkopen, gaan ze ermee verder op andere mediums. Alsof wij moeten geloven dat zij zo'n lichaam hebben gekregen door aan een bepaalde lolly tegen de honger te likken