naaktfoto

09-06-2020 16:17 130 berichten
.
anoniem_65227da2640e2 wijzigde dit bericht op 08-10-2021 11:50
99.59% gewijzigd
kissie1994 schreef:
09-06-2020 18:02
Als je zo aan het typen bent en aan het nadenken bent over wat jullie zeggen, dan is het ook eigenlijk te gek om überhaupt te denken dat hij veranderen kan/wil/gaat en dat ik misschien wel te graag wil dat hij veranderd, maar dat het alleen maar van kwaad tot ergers wordt.

Ik weet dat het met die zenders idioot klinkt en dat het misschien voor vele ongeloofwaardig over komt en dat je niet zult denken dat er mensen zijn die zo ver gaan. Vind het jammer als het niet gelooft wordt, maar het is echt waar. Maar goed op dat gebied heeft hij belooft dat niet meer te doen en daar mee op te houden.

Beloofd ermee op te houden? Na de eerste keer was het over en uit geweest voor mij.
Luci_Morgenster schreef:
09-06-2020 18:05
Omg.
Geen letter te veel.
Alle reacties Link kopieren
Starkid schreef:
09-06-2020 18:09
Dat je een man nadat je zenders in je auto ontdekt überhaupt nog een kans geeft omdat hij belooft te veranderen vind ik bizar. Dit gaat niet om een klein foutje of een detail wat je iets minder aantrekkelijk vind, dit is ziekelijk gedrag. Wegwezen.
Dit dus. To, deze man is niet goed voor je. Wegwezen, en snel! Luister naar je vader. Dat je hem een tweede kans geeft is al bijzonder, maar een derde? Je verdient beter.
kissie1994 schreef:
09-06-2020 18:05
Waarom begin ik het idee te krijgen dat jij zelf een man bent?

Het ligt er toch wel even net aan wat een man doet.
Laat Murrmurr maar.
Dat doet hij altijd. Zich voordoen als een vrouw
kissie1994 schreef:
09-06-2020 18:01
Hij is goed voor mijn zoon en hij doet wel 'zijn best' om in veel dingen te veranderen.
Hoe dan? Dat hij goed is voor jouw zoon. Lekker voorbeeld die gast voor jouw zoon. Dadelijk leert hij hem om te gaan met vrouwen zoals hij het doet, als vuilnis.
En je zoon ziet dat jij het pikt dus denkt dadelijk dat het oke is.

Echt dat jij zo’n psycho in de buurt van je kind laat....

Dat jij hier voor kiest dat moet jezelf weten, schijnbaar vind je het fijn om zo vernederd te worden want je ging weer terug voor nog een ronde vernederingen maar dat jij je zoon daarin mee sleurt daar heb ik echt geen woorden voor.
kissie1994 schreef:
09-06-2020 18:02
Als je zo aan het typen bent en aan het nadenken bent over wat jullie zeggen, dan is het ook eigenlijk te gek om überhaupt te denken dat hij veranderen kan/wil/gaat en dat ik misschien wel te graag wil dat hij veranderd, maar dat het alleen maar van kwaad tot ergers wordt.

Ik weet dat het met die zenders idioot klinkt en dat het misschien voor vele ongeloofwaardig over komt en dat je niet zult denken dat er mensen zijn die zo ver gaan. Vind het jammer als het niet gelooft wordt, maar het is echt waar. Maar goed op dat gebied heeft hij belooft dat niet meer te doen en daar mee op te houden.
Ik geloof jou wel hoor, mijn broer plaatste ook zenders bij zijn inmiddels ex vrouw omdat hij vermoedde dat ze vreemdging. Vond dat ook zo’n zieke actie omdat hij zelf geen haar beter was.
Ab_Normaal schreef:
09-06-2020 18:43
Laat Murrmurr maar.
Dat doet hij altijd. Zich voordoen als een vrouw
de vrouwen in dit topic zijn weer es vooral heel erg bezig met wat er allemaal niet goed is. Altijd maar klagen.
Murrmurr schreef:
09-06-2020 18:47
de vrouwen in dit topic zijn weer es vooral heel erg bezig met wat er allemaal niet goed is. Altijd maar klagen.
En zitten janken om een trackertje in het boodschappenautootje. Waar hebben we het nou precies over, een omkleedpixel op een screenshot.
Dames, dames, dames
wat
een
psychopaat

dit laat je toch niet bij je kind? Kom op zeg!
S-Meds schreef:
09-06-2020 18:59
wat
een
psychopaat

dit laat je toch niet bij je kind? Kom op zeg!

Een psychopaat die zegt dat hij zijn leven gaat beteren. Maar nu echt echt waar he.
kissie1994 schreef:
09-06-2020 17:52
@andersom ja dat is echt waar. Die zaten in mn kofferbak van mn auto. Hij volgde alles wat ik deed, maar hij gaf aan dit niet meer te doen. Na maanden verder te zijn, begon het vertrouwen in hem net weer een beetje terug te komen. Tot dit dus.
:woa: Waaaarom ben je daar nog bij gebleven? Jesus.
leeg
Murrmurr schreef:
09-06-2020 16:41
Hij klinkt leuk!
Nou zeker! :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ze durft het niet uit te maken. Ze is bang voor hem.
Dit is een stalker. Toch TO?
ik geef mn bek ook maar een douw
Sjaantje37 schreef:
09-06-2020 18:43
Hoe dan? Dat hij goed is voor jouw zoon. Lekker voorbeeld die gast voor jouw zoon. Dadelijk leert hij hem om te gaan met vrouwen zoals hij het doet, als vuilnis.
En je zoon ziet dat jij het pikt dus denkt dadelijk dat het oke is.

Echt dat jij zo’n psycho in de buurt van je kind laat....

Dat jij hier voor kiest dat moet jezelf weten, schijnbaar vind je het fijn om zo vernederd te worden want je ging weer terug voor nog een ronde vernederingen maar dat jij je zoon daarin mee sleurt daar heb ik echt geen woorden voor.
Leuk voor de toekomstige vriendinnen van zoon.
Later is nu
kissie1994 schreef:
09-06-2020 17:50
@murrmurr ze hebben een groepsapp met ruim 30 man. Maar ik snap je punt
Als ik een foto zou zien van iemand die zich staat om te kleden zou ik degene die de foto deelt affakkelen tot en met. Het is geen bewuste foto. Hoe triest!
Als het een foto zou zijn alla Patricia Paay zou ik het niet slim vinden van de ondergeplaste maar alsnog wint het gevoel van het belachelijk vinden van ‘de deler’

Snap je?

Deze foto is duidelijk niet met medeweten of toestemming gemaakt. En ookal was dat wel zo....;
Iemand die foto’s deelt van anderen is fout. Altijd.
Geen prima, prima is geen goed.
Ik Zou als eerste je vader vertellen over je zorgen om die naaktdoto. Omdat;
1. Het op lucht om erover te praten
2. Je vader je kan beschermen
3. Je vader je kan helpen.

Maak het uit...
How wacht

Had verder moeten lezen alvorens reageren.

Screenshot maken tijdens gesprekken, zender in je auto?
En je hebt een kind?
Echt. Vrouw. Ben je wel helemaal goed?!
Hoop dat vader van je zoon het doorgaat hebben wat een zieke geest moeder in huis haalt en hem opeist! Wat een onveilige situatie bevindt jij je! Dat je daarvoor kiest moet je helemaal zelf weten, maar ochgerm, dat kind.
Geen prima, prima is geen goed.
De foto deleten volstaat niet helaas maar misschien weet hij dat niet. Je moet een app zoals Better file cleaner downloaden en dan gaan graven. Maar wat ie heeft gedaan is gewoon strafbaar, dus ik zou afwachten en als ie het gebruikt klacht indienen.
kissie1994 schreef:
09-06-2020 18:01
Hij is goed voor mijn zoon en hij doet wel 'zijn best' om in veel dingen te veranderen.

Dan begrijp ik niet wat je zeurt. Wat maakt zo'n screenshot dan nog uit? Dat is niet eens een foto.
Ik vind zenders in je auto plaatsen nou niet bepaald een klein foutje wat vergeven kan worden. Dat is gewoon volslagen idioot en psychopatisch gedrag. Bizar dat je toen niet meteen bij hem weg bent gegaan, maar het is nog niet te laat om nu weg te gaan. Wie weet wat voor rare dingen hij de volgende keer uithaalt. En dat die dingen jou schaden is nog tot daar aan toe, maar het schaadt ook je kind. Je bent het je kind verplicht om een veilige thuissituatie te bieden, en dat is dit niet.
Mannen die hun best gaan doen om te veranderen houden dat nooit voel. Je moet een relatie aangaan met iemand die bij je past en die dus niet hoeft te veranderen. Probeer maar eens iets aan jezelf te veranderen. Dan lukt ook bijna niemand,, laat staan dat als je het niet voor jezelf doet, maar voor een ander. Dat loopt nooit af in een en ze leefde nog lang en gelukkig.
Als je vriend stiekem foto’s van je neemt is het een griezel. Dump hem. Als hij je gaat chanteren aangifte doen. Het is maar bloot he. Iedereen is bloot onder zijn kleren. Zelfs Patricia P kan weer op tv verschijnen na alle tumult. Laat je daarmee nooit chanteren.
Ik snap t probleem niet zo. Een naaktfoto terwijl je je aan het verkleden bent. Nou, spannend hoor....daar zit iedereen op te wachten... Een andere vraag is of je met deze man verder moet uiteraard.
.
Nou TO, kun je wat met de reacties van de mensen die hier serieus op ingaan?

En voor de mensen die het niet serieus nemen, komt er nog een twist?
Ik ga vanavond met hem bellen en dan denk ik dat het over is.
Heb al tassen van hem ingepakt klaar staan.
Weet niet of hij nog me een goede reden kan komen waarom hij dit weer eens heeft gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven