naaktfoto

09-06-2020 16:17 130 berichten
.
anoniem_65227da2640e2 wijzigde dit bericht op 08-10-2021 11:50
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Daley71 schreef:
10-06-2020 23:08
Het is jouw sleutel. Desnoods haal je 'm op (met pa erbij). Hier met dat ding.
Een sleutel is zo bijgemaakt, tenzij een cilinder met een certificaat.
Dus voordat je een knokploeg gaat samenstellen en in de gewenste staat van opwinding brengt, je kunt beter de cilinders permanent vervangen.
Alle moderne telefoons hebben trouwens een verwijderd map dus daar moet je de foto ook nog uit verwijderen, zoals eerder aangegeven over de iphone.
Vervang die cylinder maar permanent.
Iemand die zenders in auto's plaatst doet ook niet moeilijk over een kopietje van de sleutel 'voor het geval dat'.

Is een duur grapje maar bewaar de oude cylinders lekker voor een volgend huis. Of voor het volgende vriendinnetje van deze ex.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
SteunEndeToeverlaet schreef:
10-06-2020 23:26
Vervang die cylinder maar permanent.
Iemand die zenders in auto's plaatst doet ook niet moeilijk over een kopietje van de sleutel 'voor het geval dat'.

Is een duur grapje maar bewaar de oude cylinders lekker voor een volgend huis. Of voor het volgende vriendinnetje van deze ex.
Dat is een goed plan, TO. Zeg tegen je ex dat je de sleutel niet meer hoeft, maar dat hij wel de cilinder op kan halen.

En ik vraag me nog steeds af waar je deze doorgedraaide gast ooit hebt opgeduikeld en hoe je kan voorkomen dat je weer in een relatie met zo'n type terechtkomt.
Dit is de kracht van het forum.
Probleem
Forum
Dag later probleem opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven