naaktfoto
woensdag 10 juni 2020 om 23:12
Een sleutel is zo bijgemaakt, tenzij een cilinder met een certificaat.
Dus voordat je een knokploeg gaat samenstellen en in de gewenste staat van opwinding brengt, je kunt beter de cilinders permanent vervangen.
woensdag 10 juni 2020 om 23:26
Vervang die cylinder maar permanent.
Iemand die zenders in auto's plaatst doet ook niet moeilijk over een kopietje van de sleutel 'voor het geval dat'.
Is een duur grapje maar bewaar de oude cylinders lekker voor een volgend huis. Of voor het volgende vriendinnetje van deze ex.
Iemand die zenders in auto's plaatst doet ook niet moeilijk over een kopietje van de sleutel 'voor het geval dat'.
Is een duur grapje maar bewaar de oude cylinders lekker voor een volgend huis. Of voor het volgende vriendinnetje van deze ex.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
donderdag 11 juni 2020 om 06:29
Dat is een goed plan, TO. Zeg tegen je ex dat je de sleutel niet meer hoeft, maar dat hij wel de cilinder op kan halen.SteunEndeToeverlaet schreef: ↑10-06-2020 23:26Vervang die cylinder maar permanent.
En ik vraag me nog steeds af waar je deze doorgedraaide gast ooit hebt opgeduikeld en hoe je kan voorkomen dat je weer in een relatie met zo'n type terechtkomt.