Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29
donderdag 11 juni 2020 om 00:10
Dat kan, ik heb hier inderdaad een hoop vreemde uitspraken gelezen. Maar vind er een hoop heel multi-interpretabel.
donderdag 11 juni 2020 om 00:15
Even ongeacht of die Duitse verdachte er wel of niets mee te maken heeft vind ik dit toch wel schokkend. Er waren die avond twee mannen gezien die met een kind wegliepen. De eerste jaren werd vooral gefocust op de ene man. Jaren later toen Schotland Yard zich bemoeide met het onderzoek hadden zij vrij snel achterhaald dat deze man een Britse toerist was (simpelweg door gegevens op te vragen bij de crèche van het resort).
De ander man is nooit zoveel aandacht aan besteed. Pas 6 jaar later werden zijn compositietekeningen bekend gemaakt. Deze man werd in Duitsland herkend als Bruckner die rond die tijd daar woonde. Vervolgens duurde het weer jaren voor die tip doorgegeven werd. Wat een verloren tijd allemaal.
https://www.ad.nl/buitenland/kroongetui ... ~ab076b4e/
De ander man is nooit zoveel aandacht aan besteed. Pas 6 jaar later werden zijn compositietekeningen bekend gemaakt. Deze man werd in Duitsland herkend als Bruckner die rond die tijd daar woonde. Vervolgens duurde het weer jaren voor die tip doorgegeven werd. Wat een verloren tijd allemaal.
donderdag 11 juni 2020 om 00:20
Waarom hoop je dat?Kippatatenappelmoes schreef: ↑10-06-2020 23:42
(Ik hóóp dat ze er geen schuld aan hebben, maar dat is mijn naïviteit)

donderdag 11 juni 2020 om 02:41
Waarom denk jij dat Julian C. de moord op Jesse niet gepleegd zou hebben? Dat lijkt me nou juist een zaak die meteen klip en klaar bleek.

donderdag 11 juni 2020 om 06:04
Ik haal hier die Duitser niet uit. De compositie tekening is echt gericht op een mediteraans type.madamecannibale schreef: ↑11-06-2020 00:15

donderdag 11 juni 2020 om 07:11
Een resort waar verdachte mensen rondlopen, ik begreep zelfs dat er een moeder verklaard heeft dat een man aanbelde en haar iets vroeg, maar vooral probeerde naar binnen te kijken, waar haar dochter zat, een resort ook waar je oppas kon inhuren voor de avond: vreemde plek om je piepkleine kind uren alleen te laten. Maar hé, het was no fucking family holiday, aldus de vader, die op 5 mei alweer op de tennisbaan stond, want je moet wel ontspannen natuurlijk.
Ik ken mensen die nog meer emotie tonen als hun konijn kwijt is.
Is zo'n emotieloze vader in staat tot het verdoezelen van het lichaam van zijn kind?
Is zo'n emotieloze vader in staat tot het verdoezelen van het lichaam van zijn kind?
donderdag 11 juni 2020 om 07:26
De man die Jane Tanner vlakbij het appartement zag met een slapend meisje bleek later een vader te zijn die zijn dochter van de creche had gehaald.
Op dat tijdstip stond Gerry op een andere hoek te praten maar die zag ze niet vreemd genoeg.
Jane Tanner heeft de beschrijving van de man ook heel vaak veranderd, dus dan is het lastig zoeken.
De familie Smith zag een man met een slapend meisje op een andere plek en verklaarde (een hele tijd later) dat die man Gerry was.
Ze zagen op tv Gerry met één van de kinderen uit het vliegtuig komen en toen herkenden hem.
Op dat tijdstip stond Gerry op een andere hoek te praten maar die zag ze niet vreemd genoeg.
Jane Tanner heeft de beschrijving van de man ook heel vaak veranderd, dus dan is het lastig zoeken.
De familie Smith zag een man met een slapend meisje op een andere plek en verklaarde (een hele tijd later) dat die man Gerry was.
Ze zagen op tv Gerry met één van de kinderen uit het vliegtuig komen en toen herkenden hem.

donderdag 11 juni 2020 om 08:58
Op begrafenissen zie je die verschillen ook. Heeft de een dan minder verdriet dan de ander?ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2020 07:11Een resort waar verdachte mensen rondlopen, ik begreep zelfs dat er een moeder verklaard heeft dat een man aanbelde en haar iets vroeg, maar vooral probeerde naar binnen te kijken, waar haar dochter zat, een resort ook waar je oppas kon inhuren voor de avond: vreemde plek om je piepkleine kind uren alleen te laten. Maar hé, het was no fucking family holiday, aldus de vader, die op 5 mei alweer op de tennisbaan stond, want je moet wel ontspannen natuurlijk.

donderdag 11 juni 2020 om 09:27
Mensen die een naaste zijn van de overledene? Ja, ik heb wel eens gezien dat er mensen emotieloos zijn, maar dat was wel altijd in combinatie met een gebrouilleerde verstandhouding tussen overledene en nabestaande
Ik heb gelukkig niet heel veel kinder- en jongerebegrafenissen meegemaakt, maar bij de paar die ik heb meegemaakt was het een ontzettend emotionele dag, zelfs voor wie er verder vandaan stond.

donderdag 11 juni 2020 om 09:32
Alleen kan dat ook niet kloppen, aangezien ze die man met kind rond 22.00 uur zagen lopen.
Dat kan onmogelijk Gerry zijn geweest, want die zat toen te eten.
Er waren 4 volwassenen. 2 van hen denken dat het Gerry was, de andere 2 niet. In hun eerste verklaring geven ze trouwens allemaal aan dat ze de persoon niet zouden kunnen herkennen/aanwijzen.
Hun verklaring past juist meer bij een ontvoerder, door het tijdstip (22.00 uur)
Getuigenis Smith: https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/MARTIN_SMITH.htm)
anoniem_64c36d4e3b8a5 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 09:34
Reden: Bron toegevoegd
Reden: Bron toegevoegd
4.69% gewijzigd

donderdag 11 juni 2020 om 09:35
Rouw komt in heel veel vormen. Je kunt gewoon niet zeggen, je toont geen verdriet dus je hebt geen verdriet. Hun dochter is er niet. In ieder scenario sta je als ouder onder extreme spanning. Dat doet dingen met je.ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2020 09:27Mensen die een naaste zijn van de overledene? Ja, ik heb wel eens gezien dat er mensen emotieloos zijn, maar dat was wel altijd in combinatie met een gebrouilleerde verstandhouding tussen overledene en nabestaande
Ik heb gelukkig niet heel veel kinder- en jongerebegrafenissen meegemaakt, maar bij de paar die ik heb meegemaakt was het een ontzettend emotionele dag, zelfs voor wie er verder vandaan stond.

donderdag 11 juni 2020 om 09:42
Met de moeder: zeker. Dat is haar letterlijk aan te zien. Met de vader: niet.Kippatatenappelmoes schreef: ↑11-06-2020 09:35Rouw komt in heel veel vormen. Je kunt gewoon niet zeggen, je toont geen verdriet dus je hebt geen verdriet. Hun dochter is er niet. In ieder scenario sta je als ouder onder extreme spanning. Dat doet dingen met je.
Weet je: er bestaan mensen zonder emoties. Mensen die een mechanisme hebben gevonden om om te gaan met schuldgevoel zonder daar zelf onder te lijden. En mensen die geboren zijn zonder emotie.
De vader in kwestie is een bijvoorbeeld van een emotieloos persoon. Is zo iemand in staat het lichaam van zijn kind te verdoezelen? Ik zou er niet raar van opkijken.

donderdag 11 juni 2020 om 09:49
Verder: wie vergelijkt het verdriet om de verdwijning van zijn dochter met een lege bankrekening? Niet iemand met emoties en verdriet.Kippatatenappelmoes schreef: ↑11-06-2020 09:35Rouw komt in heel veel vormen. Je kunt gewoon niet zeggen, je toont geen verdriet dus je hebt geen verdriet. Hun dochter is er niet. In ieder scenario sta je als ouder onder extreme spanning. Dat doet dingen met je.
donderdag 11 juni 2020 om 10:11
Absoluut - daar heb je een punt. En daarbij geldt ook dat de McCann’s nog twee andere kinderen hebben waarvoor gezorgd moet worden.Kippatatenappelmoes schreef: ↑11-06-2020 09:35Rouw komt in heel veel vormen. Je kunt gewoon niet zeggen, je toont geen verdriet dus je hebt geen verdriet. Hun dochter is er niet. In ieder scenario sta je als ouder onder extreme spanning. Dat doet dingen met je.
Dat ik ze afstandelijk, koud en zakelijk vind overkomen en hun keuzes in April/Mei 2007 niet begrijp en niet kan begrijpen wil niet zeggen dat ze de hand hebben gehad in de verdwijning.
Volgens mij is dit echt zo’n zaak dat tot het moment dat er iemand gepakt - veroordeeld wordt (en hopelijk een bekentenis aflegt) er altijd wel allerlei speculaties de ronde doen over de mogelijke betrokkenheid van de ouders.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

donderdag 11 juni 2020 om 10:12
Zeker!ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2020 09:27Mensen die een naaste zijn van de overledene? Ja, ik heb wel eens gezien dat er mensen emotieloos zijn, maar dat was wel altijd in combinatie met een gebrouilleerde verstandhouding tussen overledene en nabestaande

donderdag 11 juni 2020 om 10:15
Maakt hem dat automatisch een dader?ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2020 09:42Met de moeder: zeker. Dat is haar letterlijk aan te zien. Met de vader: niet.
Weet je: er bestaan mensen zonder emoties. Mensen die een mechanisme hebben gevonden om om te gaan met schuldgevoel zonder daar zelf onder te lijden. En mensen die geboren zijn zonder emotie.
De vader in kwestie is een bijvoorbeeld van een emotieloos persoon. Is zo iemand in staat het lichaam van zijn kind te verdoezelen? Ik zou er niet raar van opkijken.

donderdag 11 juni 2020 om 10:15
Die Martin Smith zag om 22:00 uur een man lopen die een kind droeg. Hij liep met zijn familie terug naar hun appartement, op zo'n 5 minuten lopen van de Ocean Club waar de McCann's verbleven.
Op precies dat tijdstip zat Gerrie aan tafel met de Tapas 7 toen er alarm geslagen werd door Kate.
Lijkt me een sluitend alibi.
Verder wat Harissa zegt, die was me voor zag ik

anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 10:23
15.25% gewijzigd

donderdag 11 juni 2020 om 10:20
Vergeet niet dat Gerrie McCann cardioloog is en elke dag te maken heeft met stervende mensen en rouwende naasten. Dit soort artsen kunnen een behoorlijk professioneel schild opbouwen.ikBedoelHetGoed schreef: ↑11-06-2020 09:42Met de moeder: zeker. Dat is haar letterlijk aan te zien. Met de vader: niet.

donderdag 11 juni 2020 om 10:21
Nee dat tijdstip klopt niet. De Smits weten niet precies hoe laat ze uit de kroeg zijn vertrokken. Het kan heel goed Gerry geweest zijn kijk maar naar de tijdlijn

donderdag 11 juni 2020 om 10:27
Niet voor niets wordt wel gezegd: artsen maken geen fouten, ze begraven ze.
Ik denk dat hij het emotioneel aan zou kunnen om het lichaam van zijn eigen kind te verdoezelen. Dat betekent niet dat hij het per se deed, maar ik zou er niet van opkijken.

donderdag 11 juni 2020 om 10:31
In Martin Smith's statement staat dat ze iets voor 22u uit Kelly's bar naar hun appartement vertrokken.
Hij, zijn vrouw, zijn zoon en schoondochter, met hun kinderen van 13 en 6 jaar oud, zijn 12 jarige dochter en nog twee andere kleinkinderen van 10 en 4 jaar oud.
Ik neem aan dat ze er niet héél ver naast zitten als er 4 volwassenen bij waren.
Dan wordt de window of opportunity voor Gerry wel erg klein lijkt me. Wanneer was volgens de tijdlijn Gerrie ook alweer weg en weer terug die avond?

donderdag 11 juni 2020 om 10:39
Ik denk dat Maddie al eerder om het leven is gekomen. De meeste foto's van de vakantie waren gewist (zogenaamd mislukt). Waarom zou je dat doen?
Omdat Maddie niet op de rest van de foto's stond. Behalve 1 gemanipuleerde foto die niet gewist was en 1 foto van de eerste dag daar.
Verklaart ook de lijkenlucht in de kast. Heeft Maddie daar zelfs een paar dagen gelegen?
Zo konden de Mc Canns natuurlijk de beste tijd uitzoeken om met het ontvoeringsverhaal aan te komen. En om haar lijk weg te moffelen.
Omdat Maddie niet op de rest van de foto's stond. Behalve 1 gemanipuleerde foto die niet gewist was en 1 foto van de eerste dag daar.
Verklaart ook de lijkenlucht in de kast. Heeft Maddie daar zelfs een paar dagen gelegen?
Zo konden de Mc Canns natuurlijk de beste tijd uitzoeken om met het ontvoeringsverhaal aan te komen. En om haar lijk weg te moffelen.