Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

zondag 14 juni 2020 om 19:44
Ik snap hem wel. Onze directeur was dat ook (jaren tachtig). Vond haar toen al een powervrouw.Lady*Voldemort schreef: ↑14-06-2020 18:13Nou zeg, wat jong nog. Tineke was toch echt wel een coryfee. Mijn toenmalige vriend was een beetje op haar![]()
Everything you see I owe to spaghetti!

zondag 14 juni 2020 om 20:09

zondag 14 juni 2020 om 20:13
Wat erg zo ernstig in de knoop zitten dat je geen andere uitweg ziet .Very__Cherry schreef: ↑14-06-2020 20:09Suicidaliteit heeft niet zo heel veel met een sportief lijf te maken.

zondag 14 juni 2020 om 20:15
Very__Cherry schreef: ↑14-06-2020 20:09Suicidaliteit heeft niet zo heel veel met een sportief lijf te maken.
Verdorie hey.
Zo zonde, zo'n mooie meid en ook zo jong nog.
Zo zie je maar weer, je kan aan iemands buitenkant niet zien of iemand in stilte lijdt.
Ik hoop dat ze nu rust heeft.
zondag 14 juni 2020 om 20:27
Op het AD las ik zoiets vreemds, over Tineke Verburg beweerde Ed Nijpels dat zij als een moeder voor hem was???? Maar hij is veel ouder!
Ed Nijpels blikt terug op de tijd dat hij samen met Verburg Aktua Export en Aktua in bedrijf presenteerde. ,,We hebben tien jaar met elkaar gewerkt. Dan leer je elkaar heel goed kennen. Ik beschouwde haar als mijn televisiemoeder. Tineke heeft me alle kneepjes van het vak geleerd. Hoe je een interview doet, hoe je mensen benadert, hoe je in de camera kijkt. Ik was bleu in dat vak, en zij niet natuurlijk al lang meer.
Tenzij het hier om een Ed Nijpels jr gaat maar die is er volgens mij niet.
Ed Nijpels blikt terug op de tijd dat hij samen met Verburg Aktua Export en Aktua in bedrijf presenteerde. ,,We hebben tien jaar met elkaar gewerkt. Dan leer je elkaar heel goed kennen. Ik beschouwde haar als mijn televisiemoeder. Tineke heeft me alle kneepjes van het vak geleerd. Hoe je een interview doet, hoe je mensen benadert, hoe je in de camera kijkt. Ik was bleu in dat vak, en zij niet natuurlijk al lang meer.
zondag 14 juni 2020 om 20:30
Lijkt me dat hij bedoelde dat Tineke Verburg meer tv ervaring had en dus de 'senior' was op dat gebied.windring schreef: ↑14-06-2020 20:27Op het AD las ik zoiets vreemds, over Tineke Verburg beweerde Ed Nijpels dat zij als een moeder voor hem was???? Maar hij is veel ouder!

zondag 14 juni 2020 om 20:30
Niet moeder, televisiemoeder, omdat ze veel meer ervaring had duswindring schreef: ↑14-06-2020 20:27Op het AD las ik zoiets vreemds, over Tineke Verburg beweerde Ed Nijpels dat zij als een moeder voor hem was???? Maar hij is veel ouder!
zondag 14 juni 2020 om 21:11
Das is zeker correct. Ik kende haar.
Geen bijzonderheden

zondag 14 juni 2020 om 21:33
Dreamer schreef: ↑14-06-2020 18:58Nederlandse Judoka Ilona Lucassen is op 23 jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/sport-overig/6057947/ ... leden.html
![]()
Wat afschuwelijk erg.

zondag 14 juni 2020 om 22:23
... In diezelfde periode trouwt Verburg ook met sportjournalist Jos Kuijer. Samen krijgt het stel een zoon Tim. Als vijf jaar later hun huwelijk stukloopt, groeit Verburg, die inmiddels met veel succes de presentatie van Triviant van Astrid Joosten heeft overgenomen, uit tot een waar feministisch icoon. In Privé staat in grote letters vermeld dat de mooie presentatrice met haar schaterlach wraak heeft genomen op haar overspelige echtgenoot door alle knoopjes van zijn overhemd te knippen met de mededeling: „Hier, ze kan toch zo goed naaien.”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 15 juni 2020 om 06:51
poppetje2006 schreef: ↑15-06-2020 06:37Televisie presentator Aad vd Heuvel is overleden. Bekend van oa Ook dat Nog.
84, ook al geruime tijd ziek
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

maandag 15 juni 2020 om 07:21
RIP Aad v.d. Heuvel. Ik heb altijd veel genoten van Ook dat nog.poppetje2006 schreef: ↑15-06-2020 06:37Televisie presentator Aad vd Heuvel is overleden. Bekend van oa Ook dat Nog.
maandag 15 juni 2020 om 08:19