Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Floor en Eva gaan trouwens meestal samen in bad. Eva in zo'n ligding en Floor erbij in het grote bad. Alleen al het samen zijn vinden ze leuk en Eva kijkt haar ogen uit.

Bij Mmmoi de vorige keer hebben ze zelfs met z'n drieen in bad gezeten.
Hoi hoi,

Och Mirjam, ik dacht dat ik gisteren nog wel langs zou komen. Zat naar X-factor te kijken.

Hele fijne vakantie en gezond weer terug. Schotland is heerlijk, wij hebben de Ben Nevis beklommen. Wat een ervaring!

Vandaag hebben we de tuinset bij Ikea gekocht. Ook hebben we naar vloeren gekeken, we willen nog wat zaken bij langs.
Zo dan, ik ben even niet geweest en dan wordt er megaveel geschreven!

Wij hebben de afgelopen 3 nachten ineens een nachtbrakertje gehad...tot een uur of 3 sliep hij heerlijk, dan voedde ik hem en dan begon de ellende. Tussen ons in prima slapen, maar in de wieg: brullen. En tussen ons in vind ik gewoon nog levensgevaarlijk, hij is nog zó klein! Nu las ik toevallig dat met 5 weken er een sprongetje komt volgens 'oei ik groei' en dat boek ligt bij mij op zolder, maar ik ga hem gauw weer ophalen. Jasmijn had het namelijk ook altijd, die sprongetjes precíes op tijd. Kan ik me vast voorbereiden

Verder was ik ook niet zo lekker. Vrijdag had ik veel hoofdpijn, keelpijn en was ik rillerig. 's Avonds X-factor zitten kijken maar ik had 2 fleecedekens over me heen en het nog koud. Koorts bleek later, toen ik naar bed ging. De hele nacht zweetbuien en een huilende Thijm, blergh. Zaterdagochtend had ik ook nog 38 graden maar ik wilde eruit, was het bedliggen en zweten helemaal zat. Dus douchen en wegwezen. We hebben het bloemencorso gekeken. Helaas hield Thijmen het halverwege niet meer uit en ben ik de Hema ingesneld om hem te kunnen voeden, hihi. Helaas is Thijm ook nog eens heel erg verkouden dus is drinken moeilijk voor hem. Heb hem nu neusspray gegeven en dat lucht echt op. Hoop dat hij het aankomende nacht beter doet...

@Pebbs: Hoe laat komen jullie ongeveer straks? Dan kan ik er rekening mee houden, of we nog weg gaan naar oma of niet. Gezellig hoor, ik kijk er heel erg naar uit! Helaas gaat de bbq niet door maar we hebben broodjes, shoarma, groentensoep en salade...hopelijk lusten jullie dat ook?!

@Mirjam: Sorry, te laat omdat ik niet lekker was, maar een heel fijne vakantie meid!

@Annie: Heb je verbouwingsplannen? Nieuwe vloeren?

@Ringel: Jasmijn krijgt ook meestal yoki, maar dan de lightversie. Zonder vet en zonder suiker. Ook neem ik altijd pakjes mee als ik weg ga en dat is regelmatig...yoki, chocomel of een sapje, ze lust alles maar het liefst yoki. Ze lust nu trouwens ook wel melk maar het is niet favoriet helaas. Thee gaat er ook wel in, zonder suiker, dus dat is heel goed. Het leukst vindt ze nog 'dubbelsap' (dubbelfriss) in een beker maar dat krijgt ze niet te vaak. Omdat het niet zo'n drinker is ben ik al blij dat er wat in gaat dus krijgt ze hier eigenlijk ook wat ze wil

@Bad: Thijmen vindt het aan- en uitkleden niet leuk maar in de emmer zelf heeft hij het wel naar zijn zin. Het scheelt wel of hij net gegeten heeft of niet. Je moet eigenlijk vlak vóór een voeding badderen, maar dat doe ik niet meer, dan krijst hij alles bij elkaar. Ik doe het nu een uurtje na de voeding ofzo.

Het is lekker rustig hier. Jasmijn zit nog in pyjama want ik moet haar leuke kleren nog strijken Ze zit heeeeerlijk op een kleedje met van alles en nog wat te spelen. Super! Thijmen slaapt en de man is naar de kerk. Relaxed.

Zo, dan nog 2 vraagjes voor jullie:

Jasmijn is nu helemaal zindelijk voor plassen, dat gaat heel erg goed. Ze geeft het nu ook helemaal zelf aan dat ze moet. Soms nog een ongelukje maar bijna nooit meer. Alleen poepen, dat doet ze iedere keer nog als ze een luier om heeft in bed. Iemand tips? Of is het gewoon een kwestie van; gaat wel over voordat ze 18 is? Zucht...

En dan nog voor de bv-moeders: weten jullie nog hoe vaak jullie kids voeding kregen met een week of 6? Thijmen is vannacht qua voeding de nacht over gegaan, want hij had om half 12 gehad en heeft vanochtend om half 8 weer gekregen. Na de voeding van half 12 was het wel een drama om hem in bed te krijgen dat bijna 3 uur duurde, maar toen hij eenmaal sliep niet meer! Ik had knalborsten vanochtend en een helemaal nat gelekt shirt, yek.

Ik ga strijken. Moet echt gebeuren. Groetjes!
@mmmoi: we willen rond 12 uur gaan rijden, dan zijn we rond 2 uur bij jullie.

Plassen gaat bij Floor hetzelfde als bij Jasmijn. Ook tussen de middag heeft ze dan geen luier om. maar ook het poepen doet ze hier nog niet op de wc, ze probeert het wel eens maar z durft het nog niet echt. Volgens het CB is het normaal en kan het best een tijdje duren.
Veeeeeel geschreven hier. Ik ga zo bijlezen. Het halve huis staat inmiddels ingepakt klaar om verhuisd te worden. De kinderen hebben nu twee weken vakantie, dus het is ene beetje aan de drukke kant. En Tessa kotst al twee nachten haar hele bed vol. Geen idee waarom. Ze is niet ziek verder, geen koorts ofzo, eet normaal, drinkt normaal, is gewoon gezellig eigenwijs. Ze kotst alleen. Vaaaaaaaaag.

Ik ga even lezen...
Hehe, we zijn weer veilig thuis. Het was super gezellig vandaag bij Mmmoi en wat een heerlijk jongetje is die Thijmen. Kon ik weer even lekker met een klein baby'tje knuffelen.

Hoe heerlijk is het om met goed gezelschap en een drankje in een strandtent te zitten terwijl de kinderen de tijd van hun leven hebben in de grootste zandbak die je je voor kunt stellen.

@fluffy: raar dat Tessa zo moet spugen.
Even snel... het is al laat, ik zat te kolven en te lezen; Mmmoi, kindjes van een week of 6 kunnen makkelijk 8 keer drinken. Volgens mij is dat heel normaal omdat ze nog zulke kleine maagjes hebben. Volgens mij zit er bij bv geen max aan, maar wel een minimum; ik gok op 6 a7. Gijs heeft heel lang 5 voedingen gehad (ik denk vanaf een week of 15), maar zit nu weer lekker op 7.

Als Thijmen minder vaak wil drinken, moet je gewoon in de gaten houden of hij genoeg plas en poepluiers heeft. En dan goede volle plasluiers, dan heeft hij in principe genoeg gehad.

Zindelijk worden.... vanochten geprobeerd met Ella. Allemaal leuke broekjes gekocht, haar gisteren al voorbereid dat ze vandaag luierloos zou zijn, maar ze zag het niet zo zitten. Om 7 uur opgestaan, broekje en hemdje aan (en een jurk!), manlief had haar meegenomen naar onze verdieping en ging zelf plassen. Ella wilde ook, potje erbij, maar ze wilde niet op het potje. Dus heeft hij haar bij mij in bed gezet. Daar plaste ze wel... eerste verschoning om tien over 7.

We zouden haar om het half uur vragen of ze moest plassen. Ze zei dan steeds nee, maar als we zelf gingen, wilde ze wel mee. Maar niet op het potje. Wel steeds 3 tellen later.... in de keuken, in de berging en op het kleed. Toen we om 10 uur al aan de 5e verschonig toe waren, hebben we gevraagd of ze weer een luier aan wilde. De "JA" die toen volgde zat zo vol opluchting dat we het zindelijk worden nog maar even uitstellen hihi.
Mayte heeft eergisteren haar 1e plasje op het toilet gedaan!!! Ws per ongeluk, maar toch hartstikke knap....durf het eerlijk gezegd nog niet zo goed aan om haar luier loos door het leven te laten gaan.

Bv bij 5/6 weken volgens mij ok minimaal 5 keer.....en wat Ris zegt goede volle plasluiers.....Gewoon laten komen en hij is ws bezig om door te gaan slapen. (das dan wel weer lekker)

Mayte slaapt nu nog....heeft ze bijna elke maandag als nergens heen hoeft. Wel lekker hoor.

ben nog beetje wazig in m'n hoofd, ook net wakker....
Hoi meiden,

We hebben een heerlijke dag gehad gisteren, Pebbs, ik en onze mannen en kids. Gelukkig knapte het weer langzamerhand op in de middag, want het had de hele ochtend geregend. Lekker in een strandtent gezeten, een wandelingetje gemaakt en een ijsje gegeten. 's Avonds bij ons thuis gegeten, Floor en Jasmijn samen op de TrippTrapp (ken nèt) en daarna samen in bad. De tijd van hun leven. Superstuiterbal Jasmijn had niet geslapen omdat Floor kwam dus was 's avond helemaal total loss. Ze heeft vannacht dan ook heeeerlijk liggen pitten en toen ze kwart voor zeven vanochtend naast me stond heb ik haar ook nog voor een uurtje terug naar haar bed kunnen brengen!

@Ris en Ringel: Bedankt voor jullie antwoord. Thijmen krijgt nu 5x een voeding en als hij wil dus nog 's nachts. Gisteren kreeg hij om 8, 12, 16, 19.30, 23 uur en toen kwam hij vannacht om 4 uur. Hij heeft toen maar eventjes, één borst gedronken. Daarna vanochtend om half negen pas weer, toen dronk hij wel lang. Gisteren was het ook zo'n leuk gezicht, Pebbs en ik met kind aan de borst op de bank (16 uur) en aan tafel (19.30 uur). De mannen konden er wel om lachen.

@Ris: Jammer dat het zindelijk worden nog niet zo lukte. Over een tijdje nog maar eens proberen. Jasmijn heb ik trouwens niet op een potje laten wennen, maar direct op de wc. Heb beneden ook een verkleiner, is best handig. Misschien een idee?

@Ringel: Wat durf je er niet aan om de luier uit te laten? Als je toevallig toch een dagdeel thuis bent kun je dat toch best proberen? Floor en Jasmijn hadden gisteren allebei geen luier om maar geen ongelukjes gehad. We hebben natuurlijk wel af en toe gevraagd of ze moesten plassen en we hebben Jasmijn ook 1 of 2 keer gewoon op de wc gezet, dan moet ze wel, haha. Als ik het haar vraag zegt ze ook vaak nog nee omdat ze geen zin heeft om te gaan, ook al staat ze op knappen

@Fluf: Hoest met Tesje, nog gespuugd vannacht?

Vanmiddag moet ik voor controle naar de gyn. Vraag je eigenlijk af wat ik er doen moet, maar goed. Alles gaat prima dus ik denk dat ik zo weer buiten sta. Jasmijn gaat even bij haar vriendinnetje spelen en Thijmen neem ik wel mee. Die hoor je toch niet Vanochtend zijn we een beetje in huis aan het keutelen. Jasmijn loopt al de hele ochtend in haar prinsessenverkleedjurk. Ach ja, we zijn toch maar in huis.

Vanavond zelfs nog kraamvisite! Ach ja...het meeste hebben we nu toch echt wel gehad.

Jasmijn is naar boven gegaan om te spelen maar ik hoor door de babyfoon geluiden die me niet aanstaan...schuivende wasmand enzo...ga even kijken!
he annie, even snel, ik zag bij de aldi een hele mooie aanbieding van een buitentafel met stoelen. Heb je al een set gekocht?
Ha die Krokus, heb ff gespiekt op de aldi-site. Das ook een mooie set zeg! Wij hebben afgelopen weekend de Ikea-set gekocht. Die is stukken goedkoper maar ook eenvoudiger. Ik ben tevreden over onze set, alleen jammer dat het nu zulk pokkeweer is!

Mmmoi en Pebbs, leuk dat het zo gezellig was!

Mmmoi, ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar zoetstoffen zijn zeer ongezond, vooral voor kinderen. Ik gebruik en geef juist geen light-producten. Op de site van het voedingscentrum vond ik informatie, de link staat onderaan dit bericht.

Fluf, hoe is het nu met Tessa? Wat een raar gedoe zeg!

Qua zindelijkheid. Mats vind de WC reuze interessant, maar er op zitten? Ho maar! Komt vanzelf, ik maak me niet druk.

Link naar VC over zoetstoffen
Ik heb Floor vanmorgen om half 9 uit bed gehaald want die lag nog steeds in diepe slaap na het uitje naar Mmmoi gisteren.

Floor kan trouwens beter puzzelen dan ik heb ik gisteren gemerkt. Jasmijn heeft een moeilijk puzzeltje en ik wilde hem in elkaar leggen om op te ruimen maar kreeg het niet vooor elkaar. Vervolgens komt Floor dat ding in een halve minuut even in elkaar leggen.

Jasmijn is dan weer erg goed in zand eten .

Vandaag naar de fysio en de boel zit toch nog vrij los. Ze verwacht wel dat het over een paar maanden over is maar nu moet ik wel oefeningen doen en nog steeds voorzichtig zijn met tillen, traplopen etc.

@ringel: hoera, Mayte heeft een plasje gedaan! Weer een eerste keer.

@ris: die arme Ella, heeft nu al genoeg van het zindelijk worden. Gewoon over een paar maandjes weer proberen.

@Annie: Bedankt voor de link, ik heb gelijk even gelezen. Ik wist wel dat zoetstoffen niet goed zijn voor kleine kinderen maar Jasmijn krijgt ze ook bijna niet binnen. Hooguit 2 glazen ervan per dag; yoki bij de lunch en bij het diner. 's Ochtends krijgt ze altijd yoki in een pakje en daar zitten geen zoetstoffen in. Ik heb direct het grote yokipak gecheckt maar het wordt gezoet met aspartaam en dat is volgens die site van jouw link juist niet gevaarlijk. Er staat ook op dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid 1 á 2 glazen is dus daar zitten we dan mooi aan. Maar goed om te weten dat dat dan wel de max. is en dat ik dus geen andere dingen met zoetstoffen moet geven! Wel jammer want het scheelt vaak enorm veel calorieën en Jasmijn heeft echt aanleg om dik te worden en krijgt ook echt al een buikje en 'borstjes'. Ik probeer alles in toom te houden maar ze wil het allerliefst zoet beleg op brood (hagelslag oid) en snoept erg graag, vooral bij oma...zucht...

@Pebbs: Haha, die puzzel die jij noemt moest ik zonet ook weer opruimen en dat duurde ook weer een hele poos, haha. Vervelend dat het nog steeds niet zo goed gaat met je bekken!! Doe wel echt rustig aan hoor, dat het niet nog verergert straks!

Get, mijn ouders zitten in Egypte en daar was het vanavond nog gewoon 28 graden...jaloers!!!

Wij hebben vanavond kraamvisite gehad, cadeaukaart van de Hema gekregen, altijd leuk! Toen Thijmen gevoed en nu krijgt hij last van kramp...net nu hij naar bed 'moet'.

Vanmiddag moest ik naar de gyn en ik heb 45 minuten moeten wachten (zo lang liep het spreekuur dus uit!!!) en ik stond binnen 5 minuten weer buiten! Alles prima.

Verder geen nieuwtjes hier. Ik ga naar bed denk ik. Hopelijk maakt Thijm het weer een goede nacht voor ons
euh mmmoi, juist aspartaam is heeeeel slecht voor ukkies. Liefst geef je helemaal geen lightproducten. Heb bij feb een link geplakt met een vrij recent onderzoek hiernaar (euhm correctie heb ik Lief laten doen, ben echt mega digibeet)

Is ook de reen dat we hier niet aan light doen (behalve dan dat het ook te goor voor woorden is) alles is lekker vol of halfvol....

Mayte krijgt ook wel met mate dingen hoor (het lijkt nu net of ze de hele dag aan het snoepen en zoete dingen aan het drinken is) Wat bijvoorbeeld wel oke is, is de perenyogoyogo. zitten geen suikervervangers en kleurstoffen in. Is wel zoet, maar komt door de fruitsuikers. Alles met mate.

Ik ga volgens mij niet zo lekker.....alles vliegt me naar de strot en ik begin er doodongelukkig van te worden. Gisteren weer een mega jankbui omdat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Al dat gevleig en geren, kruip het liefst met gezinnetje in een hoekje en laat de boel maar ff de boel......blegh.
Mmmoi, kan me goed voorstellen dat je bewust met calorieen omgaat. Dat doen wij ook. Mats krijgt nauwelijks snoep, hij lust net zo goed rozijntjes, fruit of rijstwafel. Thee zonder suiker, diksap en water dinkt hij graag, dus daarom bij ons geen sapjes of limonade. Op brood krijgt hij worst, smeerkaas of pindakaas. De tweede boterham met zoet mag hij kiezen, meestal kiest hij paassaaaaa!!! Maar ook wel appelstroop, jam of vruchtenhagel.

Qua voedingen voor Thijmen, volgens mij zat ik met 6 weken ook nog wel op zoveel voedingen. Ik heb nog lange tijd nachtvoeding gegeven. Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe Thijmen het doet; plast ie goed, is ie levendig enzo dan hoef je je geen zorgen te maken. Dat ritme komt vanzelf wel. Sverre is nu bijna 10 maanden en ik weet niet anders meer. Op het moment dat je er midden in zit lijken er aan sommige dingen geen einde te komen. Maar het gaat zo verrekte snel allemaal!

Vanmiddag gaan we even langs de huisarts. Sverre heeft exceem, maar dat krijgt ie nu ook rond zijn oog. Lijkt me geen pretje. Ik zelf moet weer bloed laten prikken!
@Ringel: Nou volg ik het ook niet meer hoor, volgens de site van het voedingscentrum is aspartaam juist níet gevaarlijk. Ach, die 1 of 2 bekertjes yoki die Jasmijn dagelijks binnen krijgt; prima. En goor is die yoki zeker niet, want wij drinken hem zelf ook (vandaar juist dat Jasmijn hem ook krijgt). Ach, alles wat je teveel neemt is ongezond, of het nou natuurlijke suikers zijn of zoetstoffen of vet of snoep of of of... alles met mate En aangezien we hier een meid met spekkies-aanleg hebben proberen we die mate wel aan te houden...

Ik ga lekker het dorp in met schoonzus en Eva. Gezellig. Kom later nog wel even spieken.

Groetjes!
Mmmoi, het voedingscentrum geeft aan dat aspartaam veilig is mits het gebruik onder een bepaalde maat ligt (ze geven aan niet meer dan 1 a 2 glazen met aspartaam gezoete dranken te geven aan een kind). Er zijn overigens veel bronnen die aangeven dat je beter helemaal geen aspartaam moet geven aan kinderen, VC gooit dit op een reeks met fabelen die over aspartaam bestaat. Tsja, VC zegt dat het wel kan en is m.i. een betrouwbare bron. Maar als je iets kan vermijden zou ik dat zeker doen; er zijn genoeg drankjes die alleen maar met fruitsuikers zijn gezoet. 1 of 2 glazen daarvan kan nog minder kwaad dan aspartaam. maar zo zie ik het, iedereen kan een andere mening hebben.
Ik schaam me dood. Ik ben gewoon mijn eigen trouwdag VERGETEN!!! Normaal regel ik altijd wel een kadootje voor manlief enzo, maar ik heb er echt niet meer aan gedacht. Stom stom stom...
Die Fluf!!! Kan je niet nog ff gauw iets regelen? Of vanavond superlekker eten als verrassing?

Ella krijgt ondanks dat ik alles light drink (ivm mijn diabetes) geen enkel light product. Hooguit een keer optimelyoghurt, maar liever geef ik haar pudding of gewone vruchtenyoghurt, dan maar met suiker. Ella heeft ook wel aanleg voor spekkies (lijkt op haar moeder), dus ik let ook op wat ze eet, maar net als bij Annie, krijgt Ella geen snoep (rozijntjes, rijstwafeltje, fruit en af en toe een liga) en 1 glas diksap en voor de rest water.

Oh en de tijd dat de nachten hier zwaar gebroken waren, ben ik inmiddels ook al weer vergeten, dat gaat zo rap!

Verder neit veel te zwetsen, zo meteen naar de kapper, lekker haren knippen en verven (nodig!!! Uitgroei tot en met en je ziet ook al mijn grijze haren....)
...
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 18:13
Reden: laat maar...
% gewijzigd
haha, dat niet snoepen van Roan houd ik toch niet vol. Het is een dikke snoepkont. Er gaat dus ook regelmatig een half doosje smarties, of een glas chocomel in.
@mmmoi: sprakeloos? haha.

@fluffy: gefeliciteerd dan maar met je trouwdag . Ik ben die van mij ook al 2 keer vergeten (allemaal dus).

@snoepen: Floor krijgt wel elke middag een koekje, meestal zo'n mini prince of iets in die richting, bij voorkeur met chocola.

Behalve cola light, wat ze van mij echt niet mag, heb ik nooit light producten in huis dus krijgt Floor ze automatisch ook niet.

@annie: vervelend dat sverre zoveel last heeft van eczeem.

Waar moet je zelf bloed voor laten prikken?

@ringel: . Je klinkt inderdaad niet je vrolijke zelf. Komt het door het vooruitzicht van het werk?

Je moet je niet gek laten maken hoor.

Ik heb alweer weekend! Heerlijk!
werk hangt als een zwaard van Damocles boven m'n hoofd.....

En gek was ik toch al...maar dan onder de noemer prettig gestoord

@Fluf, nog gefeliciteerd met je trouwdag!!!! hahahaha vergeten...mutsie.
Hé meiden,

Eigenlijk niet veel bijzonders te melden vanaf hier. Dagje thuis zonder afspraken. Heb een kraammand zitten maken voor mijn vriendin die over vier weken is uitgerekend. Verder beetje binnen gezeten. Jasmijn kon zich slecht vermaken dus die zit nu buiten in de zandbak, gaat gelijk een stuk beter. Het zand ligt helaas wel door de hele tuin nu, straks maar even vegen samen. Thijmen doet wat ik van hem gewend ben; beetje liggen en rondkijken, beetje slapen. Af en toe eten...en as we speak heeft hij wat kramp...zielig!

Had gisteren trouwens nog pech; bij de Livera hadden ze Marlies voedingsbh's voor de helft van het geld, maar zelfs de grootste (85 E) was nog te klein voor mij qua omvang... en ik heb een setje bij de Hema gekocht en die is 90D en die zit wel goed. Dus al met al had ik toch wat maar ik had liever die Marlies gehad...haha...scheelt wel een hoop geld, dat dan weer wel... Zal daarvoor blij zijn als de borstvoeding voorbij is, dan krijg ik weer een 'normale' maat borsten, want jemig, wat een maat zeg!

@Ringel: Wat vervelend dat je zo tegen werken op ziet. Heb je al eens heel duidelijk uitgerekend wat je zou overhouden om van te leven als je helemaal niet meer zou gaan werken? Misschien is het zuinig aan doen het je wel waard!

@Fluf: Heb je op de valreep nog wat kunnen regelen voor je trouwdag?

@Pebbles: Spreken is zilver, zwijgen is goud zullen we maar zeggen...hihhi...

@Krokus: Hier ook een snoepkont. Ze heeft het van geen vreemde want wij houden allebei wel van zoetigheid. En we kennen regelmatig zelf ook geen maat, dus proberen we dat wel in de gaten te houden voor Jasmijn. Maar bij gelegenheden krijgt ze ook genoeg binnen hoor. Het ergste is nog dat ze voornamelijk snoep van anderen krijgt. Zoals mijn schoonmoeder. Als die hier op visite komt neemt ze gewoon een boterhamzakje vol snoep mee voor Jasmijn. Die vraagt al direct als ze binnenkomt: 'Mag ik een snoepje!?!?' Zucht... Ach, zo lang ze goed in de curve zit en ze ook nog gewoon haar warm eten eet, vind ik het niet zo erg als ze wat snoept. En uit dat zakje van mijn schoonmoeder haal ik altijd meer dan de helft, dat heeft ze toch nog niet door gelukkig.

@Ris: Is je haar mooi geworden?

Verder weet ik het ff niet meer...

Hebben jullie nog leuke plannen voor koninginnedag eigenlijk?
he mmoi. Roan is ook al zo'n buitenspeler. Heerlijk is dat. Ik kan me er ook niet druk om maken hoor, om dat snoepen. Let er wel een beetje op. Hij krijgt in principe 's ochtends fruit en 's middags wat lekkers, maar ach. Regels zijn er om verbroken te worden. Gisteren gingen we wokken. Hij heeft zo ongeveer alleen van het toetjesbuffet gegeten. Hahaha. Vandaag maar een balansdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven