Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
watdachtjehiervan schreef:
15-06-2020 14:24
Ik kijk dead to me op Netflix.
Wat een verademing is Christina Applegate! Ze heeft geen botox! Mooie lijnen om haar mond en ze kan nog fronsen.
Oh, mij viel juist op dat er best wat is gedaan. Ik vermoed fillers.

Afbeelding
15-06-2020 14:24
Ik kijk dead to me op Netflix.
Wat een verademing is Christina Applegate! Ze heeft geen botox! Mooie lijnen om haar mond en ze kan nog fronsen.
Huh? Die heeft zeker wat laten doen.
juliet64 schreef:
12-06-2020 17:21
Oh echt? Dat wist ik niet eens.....
Er stond van de week ook een tenenkrommend interview in de Telegraaf met deze man.
Citaatje:

Volgens hem houden Maan en hij nog ’heel veel van elkaar als mens’, maar was het beter om uit elkaar te gaan. „Kijk, zij is wat jonger dan ik en moet nog meer van de wereld zien. Ik ben dertig – forever twenty-nine noem ik het – en heb al veel vrouwen ontmoet, geproefd.”

Omg wat een griezel. Ik weet niet wat ik het ergste vind. Het houden van elkaar "als mens" ,het "forever twenty-nine" of het "proeven" van veel vrouwen.
:facepalm:
Eens. En een eikel. Ik kende hem alleen van Roninson vorig jaar. Daar kwam die al over als een naar mannetje.
Ik kom nu pas dit topic tegen. Leuk !
Luci_Morgenster schreef:
15-06-2020 23:33
Huh? Die heeft zeker wat laten doen.
Ja, dat denk ik ook. Zo rimpelloos op die leeftijd met appelwangen.
Zelfs ik heb meer rimpels bij mijn ogen en zo oud ben ik nog niet.
https://www.ad.nl/show/dave-roelvink-ve ... ~a372ab41/

Het is en blijft een kwal. Is het niet dat meisje te kijk zetten met het pijpenfilmpje dan is het wel iets met een inbraak of te hard rijden en nu dit weer.

Yuk.
Dave Roelvink is een omhooggevallen, talentloze eikel. Vreselijk ventje.
Tiana_76 schreef:
15-06-2020 23:19
Oh, mij viel juist op dat er best wat is gedaan. Ik vermoed fillers.

Afbeelding
Hier zie ik het ook!
Maar in dead to me zie ik het niet. Ze heeft daar echt veel rimpels.
Luci_Morgenster schreef:
16-06-2020 08:46

Het is en blijft een kwal. Is het niet dat meisje te kijk zetten met het pijpenfilmpje dan is het wel iets met een inbraak of te hard rijden en nu dit weer.

Yuk.
Je raakt echt niet zomaar de macht over het stuur kwijt.
16-06-2020 08:56
Hier zie ik het ook!
Maar in dead to me zie ik het niet. Ze heeft daar echt veel rimpels.
In Dead to me zie ik juist heel duidelijk dat er iets aan haar gezicht gedaan heeft. Ze heeft dan misschien wel rimpels maar haar huid oogt anders, in ieder geval totaal niet natuurlijk maar alsof eraan gerommeld is, en haar expressie is ook echt niet wat ie zou kunnen zijn. Grappig dat jij verrukt roept dat ze geen botox gebruikt, ik ergerde me juist de hele serie: wéér zo'n vrouw die het één en ander heeft laten doen.
Luci_Morgenster schreef:

Yuk.
Die jongen lijkt ook maar niet echt volwassen te worden. Altijd van die puberale acties.
meisje85 schreef:
16-06-2020 09:06
Die jongen lijkt ook maar niet echt volwassen te worden. Altijd van die puberale acties.
Vind eerder een karakter kwestie.
minnimouse schreef:
15-06-2020 18:18
Ja, want voor je het weet sta je in de Story als ‘nieuwe vriendin van PJR’ :proud:

Maar jeetje, wat een zielige man eigenlijk. Echt een fantast is het. Op elk gebied.
Ja, echt.
Het is hier zowiezo uitkijken, want die van Frans Duijts zit ook bij kind in de klas. Het stikt hier van de BN'ers.
Luci_Morgenster schreef:

Yuk.
Die “vriend” is nogal een bekende hier in de stad heeft een vaag winkeltje met supplementen en vlogt heel veel . Verdient kennelijk zo goed dat hij er een Lamborghini en verlengde Hummer van kan rijden beiden roségoud gespoten . Zijn grootste fans zijn allemaal jonge gastjes die hem en zijn lifestyle verafgoden .
meisje85 schreef:
16-06-2020 09:02
In Dead to me zie ik juist heel duidelijk dat er iets aan haar gezicht gedaan heeft. Ze heeft dan misschien wel rimpels maar haar huid oogt anders, in ieder geval totaal niet natuurlijk maar alsof eraan gerommeld is, en haar expressie is ook echt niet wat ie zou kunnen zijn. Grappig dat jij verrukt roept dat ze geen botox gebruikt, ik ergerde me juist de hele serie: wéér zo'n vrouw die het één en ander heeft laten doen.
Ik zag het ook meteen, nog erger dan vorig seizoen. Vooral haar mond staat heel raar, net of ze hem niet helemaal dicht kan doen.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
16-06-2020 09:15
Ja, echt.
Het is hier zowiezo uitkijken, want die van Frans Duijts zit ook bij kind in de klas. Het stikt hier van de BN'ers.
Zozo, gaat goed daar op de Betuwe.
Moet Frans ook de vrouwen van zich afslaan?
16-06-2020 08:56
Je raakt echt niet zomaar de macht over het stuur kwijt.
Wel met een supersnelle sportauto onder je kont en overmoed...
Is echt wel even opletten en wennen zo'n vierwiel aangedreven auto. En tja hij rijdt voornamelijk scooter en is dus niks gewend
Ugh, Dave Roelvink.
Kan hij niet gewoon genegeerd worden door entertainmentland? Dan kan hij ook niet meer doen alsof hij een BN'er is en kan hij gewoon ergens vakken gaan vullen.
10-06-2020 18:23
Ze is naief en dat hebben mannen zo door.
Als iemand uitgekookt is, is zij het wel:-)

Luister eens naar deze podcast: een nijlpaard kon lachen. Er wordt wat verteld over Ruth Jacott.....
minnimouse schreef:
16-06-2020 09:53
Zozo, gaat goed daar op de Betuwe.
Moet Frans ook de vrouwen van zich afslaan?
Hij is wel heel erg afgevallen. :-) Mijn tiepe is het niet.
-Darkside- schreef:
16-06-2020 10:10
Ugh, Dave Roelvink.
Kan hij niet gewoon genegeerd worden door entertainmentland? Dan kan hij ook niet meer doen alsof hij een BN'er is en kan hij gewoon ergens vakken gaan vullen.
Lijkt mij een strak plan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Die hele familie Roelvink is talentloos: Stop making stupid people famous.
Maleficent schreef:
16-06-2020 11:45
Die hele familie Roelvink is talentloos: Stop making stupid people famous.
Het is de schuld van die stomme reallife soaps. En de mensen die ze kijken natuurlijk. ;-D
Maar wat ik niet begrijp: die gast heeft dus echt foute dingen gedaan. Inbreken, een filmpje online zetten dat iemand hem pijpt en nog meer rottigheid. Toch liggen de meiden aan zijn voeten omdat hij er dan zogezegd goed uit ziet en 'beroemd' is. Bizar dat je er zo makkelijk mee wegkomt en dat meisje van dat filmpje bijv het heel zwaar heeft gehad....
Reality'ster' Dave, geen talent, geen verantwoording. Voor het zelfde geld had hij iemand verwond met zijn stomme actie met die auto. Maar nee, alleen zich druk maken over zichzelf. Wat een ingenomen nitwit nobody.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven