Ervaringen met Botox
dinsdag 16 juni 2020 om 12:18
Ik laat mijn frons rimpel botoxen, ik heb het nu 2x laten doen. Het is inmiddels weer 4 maanden geleden en moet dan ook binnenkort weer terug gezien de spieren weer beginnen te werken. Ik vind het wel duur om het 3 keer per jaar te doen, al vind ik het effect wel mooi. Volgens de kliniek zou het effect iedere keer langer moeten aanhouden. Voor mensen die ervaring hebben met Botox, klopt dit? Kun je op den duur bijvoorbeeld 2x per jaar gaan?
dinsdag 16 juni 2020 om 12:24
Had bij mij totaal geen effect. Had er net zo goed water in kunnen laten spuiten. Ik heb ongeveer een dag of 5 iets minder kunnen fronsen. De kliniek heeft het drie keer geprobeerd, toen hield ik het na zo'n 900 euro voor gezien (2e x was gratis omdat ze dachten dat ze zelf mss te weinig had gespoten) Schijnt dat er mensen zijn die het versneld afbreken, ik dus
dinsdag 16 juni 2020 om 12:25
Bij mij gebeurde er de eerste keer ook niet veel, bleek dat mijn dosering hoger moet dan gemiddeld. Maar ik heb niet extra hoeven te betalen tot dat het wel goed was. Vind 900 euro wel veel als je geen effect ervan ziet.Poezengek schreef: ↑16-06-2020 12:24Had bij mij totaal geen effect. Had er net zo goed water in kunnen laten spuiten. Ik heb ongeveer een dag of 5 iets minder kunnen fronsen. De kliniek heeft het drie keer geprobeerd, toen hield ik het na zo'n 900 euro voor gezien (2e x was gratis omdat ze dachten dat ze zelf mss te weinig had gespoten) Schijnt dat er mensen zijn die het versneld afbreken, ik dus![]()
dinsdag 16 juni 2020 om 12:25
Bij mij gebeurde er de eerste keer ook niet veel, bleek dat mijn dosering hoger moet dan gemiddeld. Maar ik heb niet extra hoeven te betalen tot dat het wel goed was. Vind 900 euro wel veel als je geen effect ervan ziet.Poezengek schreef: ↑16-06-2020 12:24Had bij mij totaal geen effect. Had er net zo goed water in kunnen laten spuiten. Ik heb ongeveer een dag of 5 iets minder kunnen fronsen. De kliniek heeft het drie keer geprobeerd, toen hield ik het na zo'n 900 euro voor gezien (2e x was gratis omdat ze dachten dat ze zelf mss te weinig had gespoten) Schijnt dat er mensen zijn die het versneld afbreken, ik dus![]()
dinsdag 16 juni 2020 om 13:10
Heb ik ook. Meerdere keren geprobeerd bij verschillende artsen. Als t bij mij 1 maand zit, is het lang.Poezengek schreef: ↑16-06-2020 12:24Had bij mij totaal geen effect. Had er net zo goed water in kunnen laten spuiten. Ik heb ongeveer een dag of 5 iets minder kunnen fronsen. De kliniek heeft het drie keer geprobeerd, toen hield ik het na zo'n 900 euro voor gezien (2e x was gratis omdat ze dachten dat ze zelf mss te weinig had gespoten) Schijnt dat er mensen zijn die het versneld afbreken, ik dus![]()
Cum non tum age
woensdag 17 juni 2020 om 20:18
Wat goed. Dan overweeg ik wel om er nog een tijdje mee door te gaan, hopelijk blijft het volgende keer ook 6 maanden zitten.Klingklokje schreef: ↑17-06-2020 18:40Mijn ervaring is ook met de fronsrimpel. Doe het nu een jaar of drie en ben midden januari voor het laatst geweest, nu ivm Corona nog niet geweest en geen beweging in te krijgen nog![]()