Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ik word rustig van wasvouwen...voordat jullie allemaal mij vragen voor de was... Ik ben ervan overtuigd dat ik alleen rustig word van mijn eigen was

Ieder ander was- of huishoudelijk klusje vind ik trouwens retevervelend.
Dat heb ik met grote hoeveelheden groente snijden, zeer zennn. Overigens niet na een lange dag werken en hongerrrr. Dat is wel jammer.
Ik vouw mijn was altijd direct op als het uit de droger komt. Dan ben ik er vanaf

Afwassen vind ik ook zo'n kutklusje... Daarom doe ik het zo snel mogelijk. Maar ik laat 'm wel in het afdruiprek staan en ruim het dan een dag later wel op
Alleen de sokken nog....
Ik vind aardappels schillen ZENN...

Verder haat ik alle huishoudelijke klusjes!

Meisjes, ik ga ook slapen.

Welterusten allemaal!
Word opeens overvallen door moeheid en hoofdpijn (van te lang achter computer zitten).

Ik duik dus m'n bed in, morgen weer werken!

Tschjuß!
Ik lig onder de brievenbus , want:

Zoekresultaten

Barcode : 3SVQQT0307443

Postcode : Erwtenpostcode

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Zending zit in afleverroute 28-04-2009 Erwtjes regio , pakkettendistributie

Chauffeur is onderweg

Ben lekker alweer thuis! Was al heel vroeg begonnen, en heb overuren opgenomen
Peas on earth!
Erwteboefje! Wanneer kunnen we je eerste briljante foto's verwachten?

Ik ben aan het wachten tot de file in de kantine is opgelost, file staat daar vanwege frietjes op het menu
Misschien moet ik even testen of de deurbel het wel doet trouwens

*bedenkt ineens verschrikt: straks heb ik helemaal geen talent voor fotograferen *

Tsskkk echt waar? Iedereen wil dus frietjes

En jij?
Peas on earth!
Ik ga geen frietjes nemen, al heb ik het er even over gehad met collega's om een bordje te delen
Wauw, wat verantwoord MdK

*gaat voor de zekerheid de deurbel testen*
Peas on earth!
boterhammen met ham en een plak ontbijtkoek waren ook lekker.

/ gaat weer aan het werk, veel plezier met de camera Erwt!
@ ErWt en de deurbel. Goed man, dat-ie komt. Welke is het nou geworden?

Ik heb net heel lekker 2 getoaste boterhammen met zelfgemaakte eiersalade op, hmmmmmm. En nu moet ik rennen naar werk, was een misverstandje, dacht dat ik pas om 16,00u hoefde te beginnen.. Tot later!
Peas on earth!
Oh, jullie lunch klinkt goed! Ik heb bruine bolletjes met heel dunne camembertplakjes gegeten. Lekker, maar broodjes waren al een beetje droog
Peas on earth!
Oh....

Is je camera er al Erwt?

Hoe lang blijf je nog hyper denk je als je hem eenmaal hebt?

Ik ga nu drie bruine volkoren boterhammen met gemengde hagelslag eten. LEKKER!!!
MdK, wat ben je gedisciplineerd om geen frietjes te nemen in de kantine!
Oh en meisjes,

Ik heb een voorstel voor een nieuwe date gemaild. Nog niet echt een concreet voorstel, maar of jullie daarop zouden willen reageren........
Hij ís er

Jaaa! Wauw! Hij is heel 'echt'... met, voor mijn gevoel, een enórme lens (ik kan zó voor de Prive gaan fotograferen ). Heb net alle dingetjes bevestigd, camera ingesteld etc. Volgens mij moet ik nog héél veel leren, want geen idee wat al die knopjes betekenen
Peas on earth!
*ziet Erwt nu voor haar huis in de struiken liggen om Privé-effect te vergroten*

Mooie camera zeg! Veel plezier ermee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Als je niet met je camera overweg kunt mag je 'm wel aan mij geven Erwt

Mijn lunch was een volkoren broodje met tandoori kip en een flesje Optimel.

En nu ga ik even verder afronden en door naar een afspraak. Later!
Jaja, ben inmiddels ook een fototas rijker! Rij ik helemaal naar durp ergens 20 minuten verderop omdat daar een grote fotowinkel zou zitten, blijkt het een afhaalpunt van een online-winkel te zijn. Vervolgens koop ik een tas bij fotowinkel in het dorp 5 minuten verderop

Nu ben ik dus klaar om aan de 190 pagina's handleiding te beginnen
Peas on earth!
voor de camera van Erwt! Neem aan dat we jou hier de komende weken niet zullen zien omdat je nogal druk bent met handleidingen lezen, foto's maken en meer van dat soort dingen

Ik baal een beetje. Had me in allerlei bochten gewrongen om een afspraak aan het einde van de middag te hebben komt die man niet opdagen. Afspraak had nogal haast zei hij, maar dat zal dus wel meevallen...

Dan ga ik maar wat zooi opruimen want mijn bureau is een onoverzichtelijk geheel geworden.

Tot straks!
Hehe... nee, als jullie me niet meer zien ben ik inderdaad aan't studeren op m'n camera . Tis echt een stoer ding, met 98374 mogelijkheden. Ben nu in de handleiding aan't kijken. Snap niet alles . Ik was sowieso al van plan een fotografiecursus of iets dergelijks te gaan. Daar ga ik maar eens even op googlen. Jammer dat het geen mooi weer is (regen hier), want anders was ik buiten gaan oefenen met camera

Wat irritant Drift. Daar kan ik altijd erg van balen, als je dan alle moeite doet, en vervolgens haakt de ander af...
Peas on earth!
Zoveel urgentie zal de afspraak niet hebben gehad en het is gewoon altijd balen, omdat je je er toch op hebt ingesteld. Op zich wel fijn dat je nu even tijd hebt om op te ruimen enzo. Ik ken het gevoel, soms is het wel prettig als een afspraak niet doorgaat, maar niet prettig omdat je je er toch op had ingesteld.

Leuk Erwt, jij verzorgt dus de foto-reportage tijdens onze volgende date? Kunnen wij gelijk keuren of je de volgende keer weer in willen schakelen als "Afvallen met de waterfiets - date - fotograaf". Succes met verder uitzoeken!! Ben je niet bang dat Xan, als hij straks thuis is ook wil kijken???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven