Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.
En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!
Anoniem_64c64bf305ae7
vrijdag 19 juni 2020 om 07:16
Ik heb van alles geprobeerd: van panty materiaal, katoen, badstof, met siliconenplakkertjes, nix helpt. Nu draag ik hele korte stokjes maar dat geeft zo’n lelijk randje. Heeft iemand dé tip?
Ik heb verder geen ervaring met het dragen van stokjes, maar da's wel het andere uiterste.
Tegenwoordig is alles online en dat kan ik niet bij door budgetcoach helaas. Ja, ik doe nu wel goede dingen mee door goed doel te geven want ik heb een koopverslaving gehad. Maar vrijwillig mee doen, dat kan! En door corona zitten gehandicapten veel thuis en zie je daar afstand houden van elkaar moeizaam gaat en vele opvang nemen niet zoveel mensen op of ze zijn zelfs gesloten, en is haast niet uit te leggen.
Die reactie blijft maar loeren
(topic geirriteerde hoofdhuid door shampoo)
Anoniem_387696
woensdag 24 juni 2020 om 09:12
Ze zal zeker ook het rond gaan vertellen aan de familie of vrienden in dr kenniskreng.
Leuk woord voor mensen die niet van sociale contacten houden.
Anoniem_294939
woensdag 24 juni 2020 om 09:15
Wat TO als volwassen vrouw doet mag ze zelf weten (zolang iedereen meerderjarig is en het naar z'n zin heeft, maar er is werkelijk niks wat erop wijst dat dit het geval is)