NIET groepje
dinsdag 28 april 2009 om 18:13
dinsdag 28 april 2009 om 19:08
Halloooooooo, IK HEB NOG GEEN AFWIJZING.
Meuten.
Info, je bent een engel, ik mail hem naar je toe
Mamz, dan laat ik alleen Info de boel nakijken als je het goed vindt, want anders word ik meer nerveus van tegenstrijdige berichten dan dat het nog helpt. Maar lief dat je het aanbood!
Meuten.
Info, je bent een engel, ik mail hem naar je toe
Mamz, dan laat ik alleen Info de boel nakijken als je het goed vindt, want anders word ik meer nerveus van tegenstrijdige berichten dan dat het nog helpt. Maar lief dat je het aanbood!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 28 april 2009 om 19:13
-wil nog graag zeggen dat ik de tijd en zin heb om het na te kijken, maar niet het kunnen van foutloos schrijven. Dus hoop dat je het ziet als een geste naar jou toe om niet direct omhoog te schieten, nee bedoel het letterlijk, ik zweet zelf soms al peentjes of ik dingen goed schrijf-
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 19:14
Reden: daar ging ik al
Reden: daar ging ik al
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 april 2009 om 19:13
is goed, Marels!
Plous, klinkt niet fijn, je rug...
Heb vandaag met twee vriendinnen en het 4 jarig dochtertje van een van hen gespreeld in de speeltuin. Was leuk.
En ze vond Mandu en Oidi ook helemaal geweldig. Nieuwigheidje van Mandu is trouwens om tot bijna 3 meter hoog in de gordijnen te klimmen...
Plous, klinkt niet fijn, je rug...
Heb vandaag met twee vriendinnen en het 4 jarig dochtertje van een van hen gespreeld in de speeltuin. Was leuk.
En ze vond Mandu en Oidi ook helemaal geweldig. Nieuwigheidje van Mandu is trouwens om tot bijna 3 meter hoog in de gordijnen te klimmen...
Everytime you make a typo, the errorists win.