Saai topic
dinsdag 28 april 2009 om 18:45
Ik stond vanmorgen op. Ik ging douchen. toen kleedde ik me aan. Een onderbroek, bh, broek (donderblauw) en een t-shirt. Mijn schoenen stonden nog beneden. Toen ging ik naar beneden. Daar zette ik koffie. Het is een senseoapparaat. ondertussen maakte ik chcolademelk klaar voor de kinderen. Dat gaat in de magnetron. Het zijn er drie. Bekers. en dus ook kinderen. Ik dronk mijn koffie, at 2 boterhammen met kaas en las ondertussen de krant. Het is het AD. Die lees ik omdat er ook veel lokaal nieuws in staat. Verder zou ik liever de Volkskrant hebben, maar dat zijn me toch een stelletje linkse rakkers. Daarnaast vind ik het formaat gewoon ronduit klote van de bok. Dus het AD. Ik las de voorpagina en de eerste binnenpagina. Ondertussen had ik mijn boterhammen en koffie op. Ik bracht de chocolademelk naar boven. Hoewel chocolademelk, het mag eigenlijk geen naam hebben; het is een druppie choco met de rest melk. als het maar bruin is. De kinderen moesten naar de opvang. Ik ging naar mijn werk. De hele dag gewerkt. Nu zijn we weer thuis.
Dit is een saai verhaal.
Dit is een saai verhaal.
dinsdag 28 april 2009 om 19:20
dinsdag 28 april 2009 om 20:22
Ja echt eens in het jaar of half jaar La Vie, tuurlijk heb ik de drang tot meer. Maar ik doe het echt niet. Groei ik helemaal uit tot saai mens als ik toegeef aan die drang dus dikke nee.
Had net even een heul lang niet saai gesprek met een van mijn liefste dinnetjes. Ik begon te gapen bij het begin van het gesprek (niet van saaiheid maar van moeheid) maar vreselijk saai gelachen met haar.
Had net even een heul lang niet saai gesprek met een van mijn liefste dinnetjes. Ik begon te gapen bij het begin van het gesprek (niet van saaiheid maar van moeheid) maar vreselijk saai gelachen met haar.
dinsdag 28 april 2009 om 20:35
Heerlijk vind ik dat ook. Keihard, ouderwets, melig lachen om de stomste dingen met een (of allemaal) van mijn beste vriendinnen!
Tja. Patattekes. Zou er nu wel zin in hebben trouwens.
Lekker, met een dikke saaie klodder mayo.
Tja. Patattekes. Zou er nu wel zin in hebben trouwens.
Lekker, met een dikke saaie klodder mayo.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 28 april 2009 om 20:57
dinsdag 28 april 2009 om 21:08
Eerlijk... nee, geen druppel water gezien, zo saai dat douchen.
Ik krijg morgen mijn saaie vriendje op bezoek en dan wil ik - zo saai - dat alles opgeruimd is dus ook was weg. Dus maar even naar die saaie winkel hier.
Denk dat ik maar niets meer eet. . . is inderdaad zo saai...
*zet het bad weer uit, bad is te saai*
Ik krijg morgen mijn saaie vriendje op bezoek en dan wil ik - zo saai - dat alles opgeruimd is dus ook was weg. Dus maar even naar die saaie winkel hier.
Denk dat ik maar niets meer eet. . . is inderdaad zo saai...
*zet het bad weer uit, bad is te saai*
DTEEZ!
dinsdag 28 april 2009 om 21:13