Good Luck 2
dinsdag 28 april 2009 om 21:33
Wel raar hoor, ik vind dat we hier op Viev toch over het algemeen best respectvol met elkaar omgaan, krijg je zo iets. Ik zie het natuurlijk vaker gebeuren (Parnell in het beruchte topic) maar toch schrik ik er wel weer van. Nou ja, ik voel me wel ok. Jessie en ik hebben leuk mailcontact. Waarschijnlijk proberen we een nieuw topic (ik zoek naar de juiste openingstekst/titel). Het lukt wel het van me af te zetten gelukkig.
dinsdag 28 april 2009 om 21:39
Halloooo dan! Nou, wat een nare dingen hier toch weer
Niet hier maar op het forum. Ik ga het maar niet lezen, word altijd boos van dat soort dingen dus negeer het maar even.
Even ego, want ik ben net bijgelezen en Mijn Tent is Top begint:
Zangles was erg leuk! Ik was zenuwachtig ha ha. Voelde op een gegeven moment zelf een zweetdruppel mijn bilspleet ingelijden, hi hi. Ranzig.
Ging goed, ze lachte me niet uit. Ik moet nu de buikademhaling oefenen en I would stay van Krezip.
Laurens zei vanavond bij het naar bed brengen: mama, we hebben elkaar weer gevonden hè?
Ik moest heel hard denken, maar hij had het over de markt.
Heeft toch dus wel indruk gemaakt.
Ik zei: ja lieverd, en ik raak je nooit meer kwijt.
Snik.
Niet hier maar op het forum. Ik ga het maar niet lezen, word altijd boos van dat soort dingen dus negeer het maar even.
Even ego, want ik ben net bijgelezen en Mijn Tent is Top begint:
Zangles was erg leuk! Ik was zenuwachtig ha ha. Voelde op een gegeven moment zelf een zweetdruppel mijn bilspleet ingelijden, hi hi. Ranzig.
Ging goed, ze lachte me niet uit. Ik moet nu de buikademhaling oefenen en I would stay van Krezip.
Laurens zei vanavond bij het naar bed brengen: mama, we hebben elkaar weer gevonden hè?
Ik moest heel hard denken, maar hij had het over de markt.
Heeft toch dus wel indruk gemaakt.
Ik zei: ja lieverd, en ik raak je nooit meer kwijt.
Snik.
dinsdag 28 april 2009 om 21:42
Gelukkig maar Suus. Je hebt mail trouwens. En check de bijenkorf even voor een naamsuggestie waar Mamax en ik wel wat in zien. Trampoline geinstalleerd, gaaaaaaf! We komen langs zodra het gras het toelaat!
Bridges, ha, ik las het (reageer later), klinkt positief. Vakantie, yihaa! Lekker hoor.
Amalia, ik ben tegenwoordig ook de donderdag vrij, schept dat mogelijkheden voor een date?
Bridges, ha, ik las het (reageer later), klinkt positief. Vakantie, yihaa! Lekker hoor.
Amalia, ik ben tegenwoordig ook de donderdag vrij, schept dat mogelijkheden voor een date?
dinsdag 28 april 2009 om 21:47
Suus, wat was er toen met Parnell? Kan het me niet herinneren geloof ik. Werd die ook zo aangevallen?
Kan je het topic niet iets van 'ontzettend moeilijk beslissingen' noemen? En dan zet je in de OP niet meer dan 'vervolg op het zwangerschap na Down topic, hier verder'. Zoiets.
Aaaaaah die Laurens, wat een scheet!
Leuk van zangles
Kan je het topic niet iets van 'ontzettend moeilijk beslissingen' noemen? En dan zet je in de OP niet meer dan 'vervolg op het zwangerschap na Down topic, hier verder'. Zoiets.
Aaaaaah die Laurens, wat een scheet!
Leuk van zangles
dinsdag 28 april 2009 om 21:49
dinsdag 28 april 2009 om 21:53
Wij zijn gisteren nog met popje naar de dokter geweest omdat haar amandelen zo achterlijk groot zijn; hele strotje leek dicht te zitten. Ze is ook steeds onwijs aan het hoesten 's nachts. Gelukkig kon huisarts behalve dat ze inderdaad groot zijn, niets onrustigs zien.
Ze is sowieso niet lekker laatste tijd, verkouden, niezen, rode ogen en Veel Slapen en da's nou net niks voor mijn kind. Even in de gaten houden hoe het gaat want begin toch sterk aan hooikoorts (heb ik zelf, dus komt me bekend voor, symptonen bij kleine kinderen zijn echter vaak a-typisch) of aan iets Epstein Barr-igs (Pfeiffer bijvoorbeeld) te denken.
Ze is sowieso niet lekker laatste tijd, verkouden, niezen, rode ogen en Veel Slapen en da's nou net niks voor mijn kind. Even in de gaten houden hoe het gaat want begin toch sterk aan hooikoorts (heb ik zelf, dus komt me bekend voor, symptonen bij kleine kinderen zijn echter vaak a-typisch) of aan iets Epstein Barr-igs (Pfeiffer bijvoorbeeld) te denken.
dinsdag 28 april 2009 om 21:56
dinsdag 28 april 2009 om 21:58
quote:amalia schreef op 28 april 2009 @ 21:54:
[...]
Ik had het achterwege moeten laten he, die opmerking ach, weet je... het is leuk als we over 10 jaar (of zoiets) met elkaar meeten en we terugdenken aan vroegah dat we het niet hebben over jouw make up na de bevalling maar over druppels in jouw bilspleet...
[...]
Ik had het achterwege moeten laten he, die opmerking ach, weet je... het is leuk als we over 10 jaar (of zoiets) met elkaar meeten en we terugdenken aan vroegah dat we het niet hebben over jouw make up na de bevalling maar over druppels in jouw bilspleet...
dinsdag 28 april 2009 om 22:01
quote:Suze2 schreef op 28 april 2009 @ 21:58:
Star, wat rot voor Ceetje! Idd misschien wat homeopatisch proberen? Misschien zelf even langs gaan bij homeopaat?Ik zou alleen niet weten wat. Volgens mij is er voor de hooikoorts achtige klachten nog maar weinig voor die kleintjes, anti-histaminen mogen ze nog niet.
Star, wat rot voor Ceetje! Idd misschien wat homeopatisch proberen? Misschien zelf even langs gaan bij homeopaat?Ik zou alleen niet weten wat. Volgens mij is er voor de hooikoorts achtige klachten nog maar weinig voor die kleintjes, anti-histaminen mogen ze nog niet.