Saai topic
dinsdag 28 april 2009 om 21:28
Van wat ik hier lees, ben jij ALTIJD aan het werk. Lijkt wel.
Lijkt me saai hoor. Blij te horen dat het binnenkort wat minder wordt...
Ga bijvoorbeeld eens op je bank zitten. En bak microwave popcorn, net als mie. Saaaaai, die witte, zoute brokjes (ik hou nie van zoet nie) en dan die dingetjes, wat is het, die in je keel blijven hangen. Zooo saai!
Lijkt me saai hoor. Blij te horen dat het binnenkort wat minder wordt...
Ga bijvoorbeeld eens op je bank zitten. En bak microwave popcorn, net als mie. Saaaaai, die witte, zoute brokjes (ik hou nie van zoet nie) en dan die dingetjes, wat is het, die in je keel blijven hangen. Zooo saai!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 28 april 2009 om 21:32
quote:Djoels schreef op 28 april 2009 @ 21:23:
Saaie rust is echt de enige remedie Lys... saai maar waar.
Djoels te paard Dushi, dat is toch ook zo saai..
Ik heb net een ijsje genomen, zo'n saaie die altijd wordt vergeleken met een pakje boter.
Ja Djoels te paard is ook saai. Die andere is vele malen leuker he
En als je ijs zoveel calorieen bevat dan moet je er maar extra veel en lekker saai van genieten! Mag best op zijn tijd
Saaie rust is echt de enige remedie Lys... saai maar waar.
Djoels te paard Dushi, dat is toch ook zo saai..
Ik heb net een ijsje genomen, zo'n saaie die altijd wordt vergeleken met een pakje boter.
Ja Djoels te paard is ook saai. Die andere is vele malen leuker he
En als je ijs zoveel calorieen bevat dan moet je er maar extra veel en lekker saai van genieten! Mag best op zijn tijd
dinsdag 28 april 2009 om 21:42
Oh, fijn saai van die velletjes tussen je kiezen. Dat je dan de hele avond moet stokeren en flossen.
Ga straks lekker een paar dagen niksen, kan ik namelijk echt ontzettend goed!
Ik zit al de hele week naar een beenhaar te staren, groeit zoooo langzaam, saai gewoon.
Ga straks lekker een paar dagen niksen, kan ik namelijk echt ontzettend goed!
Ik zit al de hele week naar een beenhaar te staren, groeit zoooo langzaam, saai gewoon.
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 28 april 2009 om 22:32