Schuldig voelen na intimiteit
zaterdag 20 juni 2020 om 15:07
zaterdag 20 juni 2020 om 17:56
Maar wie heeft een mening tot een regel gemaakt?MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 17:54Ze heeft gelijk tis niet bepaalde klasse om zo maar zoiets intiems met iemand te delen. Heb trouwens geen echte seks gehad. Wel aan elkaar gezeten enz tot een bepaalde hoogte. Maar ja komt op t zelfde neer
Wie bepaald dat het goedkoop en geen klasse is?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 20 juni 2020 om 18:13
Dat is je probleem, denk ik, en de oplossing daarvoor is niet om daar maar seks te hebben met iemand die jij niet leuk genoeg vindt.MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 16:57Omdat ik toch denk ik liever intiem wil zijn met iemand waar ik gevoelens voor heb. Maar ik ben erg tegenstrijdig ingesteld, want wanneer ik bijv iemand leer kennen die ik oprecht leuk vind wijs ik diegene eerder af om mezelf te beschermen niet achteraf gekwetst te worden en uiteindelijk laat ik me dan misbruiken voor een persoon die het totaal niet waard is. Zo onlogisch, maar toch heb ik het gevoel dat verliefdheid en seks ook een gevaarlijke combinatie is als je achteraf bijv gedumpt word.
zaterdag 20 juni 2020 om 18:13
Eens. Het feit dat je het herhaaldelijk intimiteit blijft noemen, terwijl je het over (eenmalige?) seks hebt met iemand die je een uur kent. Terwijl je je daarna zo voelt zoals je beschrijft. Best zorgwekkend en de moeite van het onderzoeken waard. Het klopt niet met elkaar en erg gezond, rationeel of constructief is het ook niet.
Ik denk dat je veel over jezelf zal leren als je in therapie gaat.
zaterdag 20 juni 2020 om 18:19
Het is maar seks, en in jouw geval dus niet eens seks. Maak er niet zo'n groot iets van. Zo intiem is het ook weer niet, iedereen doet het.MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 17:54Ze heeft gelijk tis niet bepaalde klasse om zo maar zoiets intiems met iemand te delen. Heb trouwens geen echte seks gehad. Wel aan elkaar gezeten enz tot een bepaalde hoogte. Maar ja komt op t zelfde neer
zaterdag 20 juni 2020 om 18:27
Ik heb het best wel als trauma ervaren.
Liet mezelf gaan, was ook onder invloed en was met een vriendin. Die zat ook aan haar maar zij ging niet zo ver.
Had liever dat ze me halt had toegeroepen ipv toekijken weetje voel me er gwn beetje vies bij achteraf. Maar ik kom er wel overheen. Nooit meer doen gwn. Wij zaten nog wel te denken aan n trio, lijkt spannend maar denk toch dat t wilde niks voor mij is en me vertrouwd en veilig moet voelen. Vind het ook stom dat ze dat beeld heeft opgenomen. Als ik er alleen al aan terug denk weer raak ik misselijk van mezelf.
zaterdag 20 juni 2020 om 18:32
Jeetje een trauma nog wel TO. Ik zou echt non worden als ik jou was.MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 18:27Ik heb het best wel als trauma ervaren.
Liet mezelf gaan, was ook onder invloed en was met een vriendin. Die zat ook aan haar maar zij ging niet zo ver.
Had liever dat ze me halt had toegeroepen ipv toekijken weetje voel me er gwn beetje vies bij achteraf. Maar ik kom er wel overheen. Nooit meer doen gwn. Wij zaten nog wel te denken aan n trio, lijkt spannend maar denk toch dat t wilde niks voor mij is en me vertrouwd en veilig moet voelen. Vind het ook stom dat ze dat beeld heeft opgenomen. Als ik er alleen al aan terug denk weer raak ik misselijk van mezelf.
En begrijp ik nu goed dat jij je vriendin kwalijk neemt dat ze je niet heeft afgeremd, terwijl je met diezelfde vriendin fantaseerde over trio's, oftewel ze kon nooit weten dat jij je achteraf helemaal niet prettig zou voelen bij wat je hebt gedaan.
Echt TO zoek hulp. Het mag dat jij je hier niet prettig bij voelt, maar als ik dit topic lees klinkt jouw hele relatie met seks en liefde niet erg gezond.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 20 juni 2020 om 18:34
Opgenomen? Gefilmd?MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 18:27Ik heb het best wel als trauma ervaren.
leeg
zaterdag 20 juni 2020 om 18:35
opgenomenMeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 18:27Ik heb het best wel als trauma ervaren.
op een tel ofzoo
ik snap er niets van
zaterdag 20 juni 2020 om 18:38
Oh oké. Nou, je vriendin maakt er waarschijnlijk heus geen groot ding van.MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑20-06-2020 18:36Oooh nee bedoeld gwn dat beeld in haar hoofd. Voor zover ik weet is er niet gefilmd hoop ik.
leeg
zondag 21 juni 2020 om 23:49
Trientje74 schreef: ↑20-06-2020 17:00Heb je nou al hulp gezocht (serieuze vraag)? Ik geloof oprecht dat je daar baat bij zou hebben.
TO laat alles liever spontaan op zich afkomen dan hulp te zoeken bij haar problemen.
dinsdag 23 juni 2020 om 00:37
dinsdag 23 juni 2020 om 10:25
Dat is zeer waarschijnlijk.MeisjeVanDeBuurt schreef: ↑23-06-2020 00:37Ik kende hen btw niet letterlijk een uur, wel 5. Om 6 u ontmoet en om 11 u gebeurde het ongeveer.
Ze zal zeker ook het rond gaan vertellen aan de familie of vrienden in dr kenniskreng. Misschien vandaag niet of morgen, ma hoe dan ook zal ze het een x vertellen. Echt vertrouwen doe ik dr niet.
Als ik een trio heb vertel ik dat ook altijd in geuren en kleuren met namen en leeftijden en uiterlijke omschrijving aan mijn moeder, mijn broer, de buurvrouw, mijn collega's, de kassajufrouw, de zus van de nicht van de vuilnisman en laat ik de juf van mijn kind ook niet vergeten natuurlijk.
En het allerliefste hack ik het eerste maandag van de maand alarm zodat iedereen het op zijn telefoon krijgt. Bedoel, dat scheelt toch weer heel veel werk met het aan iedereen los van elkaar vertellen.