Dagje Volendam
zaterdag 27 juni 2020 om 21:13
Wij gaan morgen met twee kinderen (8 en bijna 11) een dagje naar Volendam. Zijn er nog nooit geweest en las er laatst een blog over en het lijkt me wel grappig. Hoop ook dat het nu niet zo druk is met toeristen.
Wat is daar leuk om te doen? Op de planning staat naar een kaasboerderij, een stroopwafelwinkel waar je ook ziet hoe ze gemaakt worden, met de boot naar Marken. Verder nog iets leuks wat we daar moeten zien of doen?
Wat is daar leuk om te doen? Op de planning staat naar een kaasboerderij, een stroopwafelwinkel waar je ook ziet hoe ze gemaakt worden, met de boot naar Marken. Verder nog iets leuks wat we daar moeten zien of doen?
zaterdag 27 juni 2020 om 21:59
In Monnickendam is geen drol te doen op zondag.stippensokken schreef: ↑27-06-2020 21:53Sinds wanneer komen de stroopwafels uit Volendam?
Ontopic:
Ik zou het combineren met Monnickendam. Ook een prachtig stadje.
zaterdag 27 juni 2020 om 22:05
zaterdag 27 juni 2020 om 22:35
Jaaa naar het hemmeland lekker zwemmenstippensokken schreef: ↑27-06-2020 21:53Sinds wanneer komen de stroopwafels uit Volendam?
Ontopic:
Ik zou het combineren met Monnickendam. Ook een prachtig stadje.
zaterdag 27 juni 2020 om 23:05
En een grote speeltuinstippensokken schreef: ↑27-06-2020 21:53Sinds wanneer komen de stroopwafels uit Volendam?
Ontopic:
Ik zou het combineren met Monnickendam. Ook een prachtig stadje.
zaterdag 27 juni 2020 om 23:29
zaterdag 27 juni 2020 om 23:33
Tja genieten is een kunst.TsumTsum schreef: ↑27-06-2020 23:29Ben een paar jaar geleden naar Volendam geweest en ik vond het erg tegenvallen. Ja er waren wat leuke plekjes maar that's it. Wel lekkere gerookte paling gegeten daar bij een viskraam.
We zijn toen met de boot naar Marken gegaan en dat vond ik wel leuk.
Kortom je moet er van houden.
Er is een prachtige dijk met mooi uitzicht op het ijselmeer aan een idyllische haven en dan zeuren dat er niks te doen is? Dan ben je een beetje afgestompt.
zondag 28 juni 2020 om 00:09
Oja dat was wel mooi hoor maar als ik dan iets typisch Nederlands zou moeten kiezen dan zou ik eerder gaan voor Enkhuizen en het Zuiderzee museum en dan ook met boottochtje op het Ijselmeer.
Maar zoals ik al zei ieder zijn ding
zondag 28 juni 2020 om 06:19
zondag 28 juni 2020 om 10:11
Oja hoe heet het ook alweer? De drie zwanen geloof ik, ze hebben ook heerlijke kaasfondue! En kinderen kunnen lekker een kaart inkleuren.