Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zaterdag 27 juni 2020 om 16:39
1x eerder inderdaad, vanwege stress die hij had om iets anders.Qiyara schreef: ↑27-06-2020 07:19Flaffy wat vervelend zeg, dat heeft hij eerder zo gezegd toch?
Vind het nog steeds heel erg projectie van zijn bindingsangst op jou. Iemand die daar zelf geen verantwoordelijkheid voor lijkt te nemen en jou er verantwoordelijk voor maakt door afstand te bewaren. Daarnaast ook passief/agressief.
Persoonlijk vind ik je twijfel gegrond en iets om naar te luisteren. Je vriend klinkt niet als een fijne partner. Hoe kut ook, volgens mij ben je beter af zonder hem.
Daar heb je misschien ook wel een punt. Ik weet het gewoon niet zo goed of ik het nog wel wil op deze manier. De verliefdheid is er, maar ik wil niet continu moeten twijfelen en dat gevoel is er nu wel.
zaterdag 27 juni 2020 om 16:42
Ah dan is het alleen maar hartstikke fijn. En dat enthousiasme is natuurlijk ook heel leuk.Attraverso schreef: ↑27-06-2020 07:40Ik wou een man waarmee het vanzelf gaat en die duidelijk wil, geen vaag gedoe of getwijfel dat mij onzeker maakt. Ik vind het dus best. Ervaar het niet als druk maar als lekker duidelijk.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:08
Dat herken ik ook attaverso. Lekker duidelijk. Voorheen of met andere type mannen zou het mij ook beenauwen, maar met die ik nu date niet. Hij spreekt er ook al een beetje over, en het voelt goed. En hij wil er 100% voor gaan en het is fijn dat hij dat zo duidelijk aangeeft.
Dates deze week waren leuk. Ik had dat "wow" gevoel ook niet echt, maar we hebben een connectie op een niveau dat ik nog nooit met iemand heb gehad. We kunnen praten, klieren, grappen, diepe serieuze gesprekken voeren. Alles gaat vanzelf en ik verlang er naar hem te zien en samen te zijn, dit had ik zelfs met andere relaties niet zozeer (ben heel erg op mezelf). Hier gaat het dus de goede kant op, al gaan we erg snel. Ik wil eigenlijk op de rem trappen omdat ik niet te overhaast wil zijn, maar het gaat zo vanzelf dat dat ook weer lastig is. Ik zie wel waar het heen gaat.
Dates deze week waren leuk. Ik had dat "wow" gevoel ook niet echt, maar we hebben een connectie op een niveau dat ik nog nooit met iemand heb gehad. We kunnen praten, klieren, grappen, diepe serieuze gesprekken voeren. Alles gaat vanzelf en ik verlang er naar hem te zien en samen te zijn, dit had ik zelfs met andere relaties niet zozeer (ben heel erg op mezelf). Hier gaat het dus de goede kant op, al gaan we erg snel. Ik wil eigenlijk op de rem trappen omdat ik niet te overhaast wil zijn, maar het gaat zo vanzelf dat dat ook weer lastig is. Ik zie wel waar het heen gaat.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:22
Flaffy ik vind het ook meer klinken als een fwb dan relatie. Niet leuk!
Noumoe, wat fijn die kriebels. Hoop voor je dat het een blijvertje is.
Mazi, luister goed na jezelf. Mijn valkuil in het verleden was ook te snel gaan terwijl ik eigenlijk behoefte had aan een rustige opbouw. Uiteindelijk ging ik altijd mijzelf voorbij rennen en de relatie stuk.
Juist als het zo leuk is, is dichtbij jezelf blijven echt belangrijk.
Mazi, luister goed na jezelf. Mijn valkuil in het verleden was ook te snel gaan terwijl ik eigenlijk behoefte had aan een rustige opbouw. Uiteindelijk ging ik altijd mijzelf voorbij rennen en de relatie stuk.
zaterdag 27 juni 2020 om 18:37
Klinkt goed Noumoe en Mazikeen!
Ben het wel met Qiyara eens, het heeft allemaal geen haast en goed eerst even op te bouwen. Jullie kennen de dates allebei nog geen week toch? Die kriebels etc zijn altijd heerlijk, maar helaas zelf vaak meegemaakt dat hardlopers doodlopers zijn. Hoeft uiteraard niet altijd
Valkuil is om snel verliefd te worden, totdat je elkaar ècht gaat leren kennen en dan kan 1 van de 2 ineens afhaken. Maar genieten is uiteraard ook belangrijk, met een nuchtere blik!
Ben het wel met Qiyara eens, het heeft allemaal geen haast en goed eerst even op te bouwen. Jullie kennen de dates allebei nog geen week toch? Die kriebels etc zijn altijd heerlijk, maar helaas zelf vaak meegemaakt dat hardlopers doodlopers zijn. Hoeft uiteraard niet altijd

zaterdag 27 juni 2020 om 18:41
Je hebt de heilige graal gevonden, daar zou ik ook niet voor op de rem trappen. Als alles zo goed voelt en lekker loopt moet je daar optimaal van genieten.Mazikeen666 schreef: ↑27-06-2020 17:08Dat herken ik ook attaverso. Lekker duidelijk. Voorheen of met andere type mannen zou het mij ook beenauwen, maar met die ik nu date niet. Hij spreekt er ook al een beetje over, en het voelt goed. En hij wil er 100% voor gaan en het is fijn dat hij dat zo duidelijk aangeeft.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:45
Dat is zeker ook waar maar juist eens niet op de rem hoeven en onbevangen er in duiken is wel een verademing als je vele stroeve dates had. Zolang je inderdaad maar wel goed naar je eigen signalen blijft luisteren. Meegaan in andermans enthousiasme is niet heel slim. Beste is om beide hetzelfde tempo te hebben en dan is het altijd goed. Mijn mening althans.Qiyara schreef: ↑27-06-2020 18:22Flaffy ik vind het ook meer klinken als een fwb dan relatie. Niet leuk!
zaterdag 27 juni 2020 om 22:41
Verschillende adviezen, thnx! Jullie hebben alle drie gelijk.
Q: in heb niet echt behoefte aan een rustigere opbouw en vind het juist fijn zoals het gaat.
Vivi: ken hem maar kort inderdaad, ik heb gelukkig het idee dat ik de nuchtere blik nog wel heb.
Julus: het is zeker fijn om eens onbevangen er in te duiken, echt een verademing. Ik had, na verschillende slechte ervaringen, ook niet gedacht dat ik dat nog kon. Juist altijd erg gereserveerd en wantrouwig geweest. Maar het voelt zo vertrouwt, al vanaf de eerste ontmoeting. Alles gaat vanzelf.
We gaan elkaar (als we het volhouden) pas weer volgend weekend zien. Dus toch een soort van 'remmetje', ik weet niet precies waarom. Wat mijn gevoel betreft hoeft die rem niet. Maar ik zit ook erg met het 'hardlopers zijn doodlopers' in mijn hoofd en ik heb een bepaalde angst dat het toch gaat gebeuren ook al voelt het goed. Alles zit echt helemaal goed, we passen en klikken zo goed, ik had niet verwacht dat deze connectie bestond.. het klinkt misschien een beetje zweverig of gek, maar het is best absurd, dit heb ik nog nooit gevoeld. Die angst "ga ik te snel of juist niet/moet ik mijn hart volgen of mijn verstand" is het enige wat nu speelt, verder geen enkele twijfel of "afknappers". Maar ik ben ook nuchter genoeg om inderdaad te kunnen bedenken: kijk het even aan, misschien is alles over 3 maanden heel anders. Ik klink nu ik dit teruglees haast als een onbevangen jonge meid, maar ik heb de nodige relatie en date ervaringen hoor haha, dus ik vertrouw op mezelf qua rode vlaggen. Deze zijn er (nog) niet.
Nu maar hopen dat hij het niet afkapt over een tijdje, maar daar zijn de signalen nog helemaal niet naar. En deze angst heb ik vaker gehad: "ow hij is vast en zeker binnen nu en 3 weken klaar met mij en dan vertrekt hij naar een beter exemplaar" of "hij gaat nog wel afknappen". Deze gedachten ban ik compleet uit mijn hoofd, zijn niet welkom en negeer ik. Ik wil hier echt open minded en zoveel mogelijk zonder rugzakje ingaan. En dat is de eerste keer dat ik er zo onbevangen in ga, zonder het verleden mee te nemen. Hopelijk geeft dat nu wel succes.
We gaan het zien! Ik zal jullie op de hoogte houden
Q: in heb niet echt behoefte aan een rustigere opbouw en vind het juist fijn zoals het gaat.
Vivi: ken hem maar kort inderdaad, ik heb gelukkig het idee dat ik de nuchtere blik nog wel heb.
Julus: het is zeker fijn om eens onbevangen er in te duiken, echt een verademing. Ik had, na verschillende slechte ervaringen, ook niet gedacht dat ik dat nog kon. Juist altijd erg gereserveerd en wantrouwig geweest. Maar het voelt zo vertrouwt, al vanaf de eerste ontmoeting. Alles gaat vanzelf.
We gaan elkaar (als we het volhouden) pas weer volgend weekend zien. Dus toch een soort van 'remmetje', ik weet niet precies waarom. Wat mijn gevoel betreft hoeft die rem niet. Maar ik zit ook erg met het 'hardlopers zijn doodlopers' in mijn hoofd en ik heb een bepaalde angst dat het toch gaat gebeuren ook al voelt het goed. Alles zit echt helemaal goed, we passen en klikken zo goed, ik had niet verwacht dat deze connectie bestond.. het klinkt misschien een beetje zweverig of gek, maar het is best absurd, dit heb ik nog nooit gevoeld. Die angst "ga ik te snel of juist niet/moet ik mijn hart volgen of mijn verstand" is het enige wat nu speelt, verder geen enkele twijfel of "afknappers". Maar ik ben ook nuchter genoeg om inderdaad te kunnen bedenken: kijk het even aan, misschien is alles over 3 maanden heel anders. Ik klink nu ik dit teruglees haast als een onbevangen jonge meid, maar ik heb de nodige relatie en date ervaringen hoor haha, dus ik vertrouw op mezelf qua rode vlaggen. Deze zijn er (nog) niet.
Nu maar hopen dat hij het niet afkapt over een tijdje, maar daar zijn de signalen nog helemaal niet naar. En deze angst heb ik vaker gehad: "ow hij is vast en zeker binnen nu en 3 weken klaar met mij en dan vertrekt hij naar een beter exemplaar" of "hij gaat nog wel afknappen". Deze gedachten ban ik compleet uit mijn hoofd, zijn niet welkom en negeer ik. Ik wil hier echt open minded en zoveel mogelijk zonder rugzakje ingaan. En dat is de eerste keer dat ik er zo onbevangen in ga, zonder het verleden mee te nemen. Hopelijk geeft dat nu wel succes.
We gaan het zien! Ik zal jullie op de hoogte houden

zondag 28 juni 2020 om 10:17
Gelukkig, ik las dat je het 'wil' maar mee ging in de snelle ontwikkeling van jullie relatie. Dat heb ik verkeerd geïnterpreteerd. Super lekker dat jullie op dezelfde golflengte zitten en angsten en onzekerheden horen erbij. Enorm herkenbaar hoor. Niet teveel waarde aan hechten. Zolang je dichtbij jezelf blijft is er niks aan de hand. En volop genieten van de liefde.Mazikeen666 schreef: ↑27-06-2020 22:41Q: in heb niet echt behoefte aan een rustigere opbouw en vind het juist fijn zoals het gaat.
zondag 28 juni 2020 om 11:57
Wat fijn Mazikeen. Klinkt echt heel leuk.
Hier is het hoge woord eruit bij mijn date, hij is niet meer verliefd. Hij wil nog wel vrienden blijven maar heb gezegd dat dat voor mij niet gaat werken. Vind het aardig kut dat het over de app ging(hij wilde bellen, ik vroeg waarom en toen kwam het). Voel me kut maar had het na de afgelopen dagen wel aan zien komen.
Hier is het hoge woord eruit bij mijn date, hij is niet meer verliefd. Hij wil nog wel vrienden blijven maar heb gezegd dat dat voor mij niet gaat werken. Vind het aardig kut dat het over de app ging(hij wilde bellen, ik vroeg waarom en toen kwam het). Voel me kut maar had het na de afgelopen dagen wel aan zien komen.

zondag 28 juni 2020 om 12:06

zondag 28 juni 2020 om 14:32
Verdorie. Wat een gecompliceerde man. Altijd drama.Flaffy schreef: ↑28-06-2020 11:57Wat fijn Mazikeen. Klinkt echt heel leuk.
Goed dat je er mentaal al min of meer op voorbereid was. Schouders recht, kin op en door. Sterkte.
zondag 28 juni 2020 om 14:37
[quote=Julus post_id=31579174 time=1593338704 user_id=
We mogen trots zijn dat we het toch elke keer blijven proberen, ondanks de kans op weer teleurstelling. Vooral het jezelf weer openstellen is lastig, maar de enige mogelijkheid als we een leuke relatie willen.
[/quote]
Hier ben ik het helemaal mee eens! We proberen het tenminste nog en wie weet wat er van komt. Op dit moment ben ik even niet met daten bezig maar blijf wel mee lezen!
We mogen trots zijn dat we het toch elke keer blijven proberen, ondanks de kans op weer teleurstelling. Vooral het jezelf weer openstellen is lastig, maar de enige mogelijkheid als we een leuke relatie willen.
[/quote]
Hier ben ik het helemaal mee eens! We proberen het tenminste nog en wie weet wat er van komt. Op dit moment ben ik even niet met daten bezig maar blijf wel mee lezen!
zondag 28 juni 2020 om 14:58
Balen zeg! Jammer dat het uiteindelijk ook via de app moest en bij de laatste ontmoeting nog wilde knuffelen en weer wilde proberen.. Wel goed dat het hoge woord er nu uit is, hopelijk dat het snel een plekje krijgt en belangrijk om je rust nu te pakken! Ik denk dat dit uiteindelijk ook mis had gelopen, volgens mij zit hij nog erg met zijn bindingsangst en op jou gaat projecteren.Flaffy schreef: ↑28-06-2020 11:57Wat fijn Mazikeen. Klinkt echt heel leuk.
zondag 28 juni 2020 om 15:23
Pijnlijk is het inderdaad ook, gewoon een rot gevoel.RedRoseThorn schreef: ↑28-06-2020 12:06Ah knuffel Flaffy. Al komt het niet uit het niets, nog kan het pijnlijk zijn...
Ik heb vandaag tweede date. Vorige keer was enorm gezellig maar schrok ik van iets aan zijn uitstraling. Nu ik dat weet en me erop ingesteld ben, wie weet voel ik de klik dan wel. Het was namelijk echt heel gezellig.
Leuk! Veel plezier. Wat gaan jullie doen?
Ja, de laatste keren dat ik hem zag leek er niks aan de hand, de laatste dagen pas merkte ik eigenlijk een gebrek aan enthousiasme. En inderdaad, ik ben blij dat ik het nu weet, dan hoef ik daar niet meer aan te twijfelen. Misschien wel inderdaad, maar ik denk toch dat het misschien wel had kunnen werken, alleen had het misschien meer tijd nodig gehad. Rust is inderdaad goed, heb ook echt nog helemaal geen behoefte om weer te gaan daten.Vivi3338 schreef: ↑28-06-2020 14:58Balen zeg! Jammer dat het uiteindelijk ook via de app moest en bij de laatste ontmoeting nog wilde knuffelen en weer wilde proberen.. Wel goed dat het hoge woord er nu uit is, hopelijk dat het snel een plekje krijgt en belangrijk om je rust nu te pakken! Ik denk dat dit uiteindelijk ook mis had gelopen, volgens mij zit hij nog erg met zijn bindingsangst en op jou gaat projecteren.
Dank voor jullie lieve reacties

maandag 29 juni 2020 om 00:04
Aaah shit flaffly. Niet leuk. Ondanks dat je het wel aanvoelde, wel rot dat hij het er dan zo via de app uit gooit. Dikke knuffel
@mazi: ik ben ook van team lekker aan over geven. De rem brengt het vaak ook niet bij mij en ben sowieso geen hardloper qua liefdesbetuigingen oid.
Juist even van genieten hoe het ook kan!
@noumoe: nog lekker op de roze wolk?
Ik ben even druk geweest, wel mee gelezen maar minder gepost,
Wel voor het eerste online gechat via tinder. Leuke types.
Filteren lukt aardig goed tot nu toe.
En 1 leuk contact die aardig serieus lijkt en in dezelfde stad woont.
Dus geen slechte score.

@mazi: ik ben ook van team lekker aan over geven. De rem brengt het vaak ook niet bij mij en ben sowieso geen hardloper qua liefdesbetuigingen oid.
Dus geen slechte score.
maandag 29 juni 2020 om 16:47
Spannend weer zo na je laatste relatie! Maar wel een mooie stap, al is het maar beetje voor het kletsen en wennen aan het idee van datenMikiniki schreef: ↑29-06-2020 00:04Aaah shit flaffly. Niet leuk. Ondanks dat je het wel aanvoelde, wel rot dat hij het er dan zo via de app uit gooit. Dikke knuffel![]()
Dus geen slechte score.![]()
Ik ga donderdag uiteten voor 2e date, ben benieuwd! We hebben elke dag leuk contact, niet te veel of overdreven verwachtingen wat ik wel prettig vind. Merk dat ik na alle teleurstellingen wat meer de kat uit de boom kijk en vertrouwen moet krijgen, gelukkig zit het in een goeie flow en moet ik het weer ‘durven’ voelen. Er is nog een aardige muur, denk soms wel eens aan ex dates en moet dat nu gaan afleren. Vergelijken kan anders echt een dooddoener zijn en dat is zonde.
Overigens woont hij letterlijk een straat verder van mijn nieuwe huis, zou handig zijn als het wat serieus gaat worden haha