Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:bridges6 schreef op 29 april 2009 @ 14:56:

Jaar terug mocht hij van mij ook echt niet los hoor. Was nu voor het eerst ook. En het is dat kids van collega los mochten. En het ging prima ook dus ach. Vroeg het me opeens af.Neeneenee, niet terugkrabbelen nu he. Je bent gewoon vollledig ontaard!
Haha ja en wat een watje is moeders dan soms weer hè. Helemaal zelf haha!
quote:Star schreef op 29 april 2009 @ 14:56:

Die van mij vindt dat ik te hard rij Rare man...
Shit, betrapt... ontaard... Hij heeft idd ook nog zo'n verrassingpaasei geval gehad en kreeg ook nog geld voor het helikopterdingetjegeval...
Nu valt het wel weer mee, maar tijdje terug was het bij alles: "NEE! Zelluf doen!"
hihi ik heb een lui ventje die het ook wel prima vindt als mama het doet! (Roept nu zelf ook wel eens: nee mama, ik wil niet lopen, ik ben lui...)
quote:bridges6 schreef op 29 april 2009 @ 15:03:

Shit, betrapt... ontaard... Hij heeft idd ook nog zo'n verrassingpaasei geval gehad en kreeg ook nog geld voor het helikopterdingetjegeval...

Herkenbaar. Want ja, zie ze er maar weer eens vandaan te krijgen... Ellendige oorden!
Tsja dochter van collega had vakantie dus moest leuk uitje worden. En zonder dat is uitje natuurlijk niet geslaagd!

Hé dochter is (al) wakker. Ik ga weer wat doen! (bieb en boodschappen en zo.)

dag!

Fijne koninginnedag allemaal!!!
Ha ha! Ik denk dat ze nu in de fase zitten waarin ze ontdekt hebben dat het ook wel lekker is om mama voor je karretje te spannen.
Doeidoei!

Ik ga weer even werken. Heb niet zo'n zin vandaag (valt het op...;-)).
quote:Helenita2 schreef op 29 april 2009 @ 15:10:

Ha ha! Ik denk dat ze nu in de fase zitten waarin ze ontdekt hebben dat het ook wel lekker is om mama voor je karretje te spannen.Ja dat heeft mijne ook. Of je zet je allerliefste stemmetje op als je wat van mama nodig hebt of je zegt eerst, met theatrale diepe zucht, o mama ik hou van je.
quote:Star schreef op 29 april 2009 @ 15:25:

[...]

Ja dat heeft mijne ook. Of je zet je allerliefste stemmetje op als je wat van mama nodig hebt of je zegt eerst, met theatrale diepe zucht, o mama ik hou van je.Mama, ik hou van je.... Geweldig
Zeg dan maar eens nee
Bridges, ja ik laat Laurens los in Monkey Town. 1x mee gedaan zo'n rondje... nooit meer ha ha! Ik zat bijna vast tussen die rol. Maar die heule dikke vrouw voor me kon er ook door dus ik wist dat het ging lukken.

Laurens doet toch niets eng, kleine schijterd. Maar hij gaat met zijn nichtjes hoor, en die zijn ook niet van de heldhaftige. Hij doet 20x dezelfde glijbaan, zit een uur in de ballenbak en 3 kwartier op de trampoline.

Ben er al lang niet meer geweest trouwens.

Aaaah, ik hou van je... smelt.
Hoi meiden!

Kreeg een smsje van Suus (en een poos terug al van Kokos), dus denk dat ik er al heel lang niet meer ben geweest.

Hier alles goed hoor, gewoon druk met van alles en weinig zin om achter de pc te zitten 's avonds.

Heb wel een nieuwtje: we hebben een ander huis (boerderij) gekocht, en hebben de sleutel sinds 17 april, dus zijn daar nu druk mee. Hopen eind dit jaar of begin volgend jaar erin te kunnen. Spannend dus. Ligt wat dichter bij de school van Kevin, dus dat is wat praktischer.

Kevin heeft z'n kamer al uitgezocht en ook al bepaald welke kleuren hij wil. Blauw met rode strepen, haha.

Twan loopt als een kievit ondertussen, en krijgt ook een heel eigen willetje! Als hij z'n zin niet krijgt, dan deelt hij mij gewoon even een tik uit.

Niet hard, maar toch even laten weten dat hij het er niet mee eens is, en dan dat koppie van hem erbij, om te lachen gewoon. Moet ik natuurlijk niet doen, maar tis zo'n komisch gezicht!

Volgende week donderdag hebben we het adviesgesprek bij GGZ, dan horen we meer over wat ze geobserveerd hebben tijdens de obdervatieperiode bij de deeltijdbehandeling en wat er uit de psychologische testen is gekomen enzo.

Ik ben wel heel benieuwd.
Heb even wat teruggelezen.

Compu: heeft CG haar arm gebroken ofzo? Kon het zo even niet terugvinden... Wat vervelend zeg, hoe gaat ze ermee om?

Wat Ballorig betreft: Kevin speelt daar al tijden alleen, komt ook omdat ik Twan bij me heb natuurlijk, maar ik ga ook met Twan er wel doorheen en dat vindt Kevin prachtig. Maar Kevin vermaakt zich daar prima, en is ook nergens bang voor. Klimt in de hoogste touwladders en sprint overal vanaf.

Wat dat beteft lijkt hij al wel een jaar of 4/5.

Wat voor dekbed gebruiken jullie eigenlijk voor op het bed? Ik had destijds een peuterbed gekocht voor Kevin met beddegoed enzo, maar hij weigert daar in te slapen, dus ligt in een eenpersoonsbed, maar daar moet ik nog een dekbed voor hebben. Hebben ze ook eenpersoons-dekbedden voor kinderen eigenlijk?

Hoe gaat het met de buikjes en beebjes, Star en Suus?
Hoi CD, goed wat van je te horen! Fijnd dat de GGD op gang komt.

Ik heb een gewoon dekbed hoor voor Laurens, niet echt speciaal voor kinderen. Ga nu twijfelen of dat wel goed is....

Gaaaaf een boerderijtje!!! Wow. Even een fotootje op de groep?
Spannend volgende week uitslag CD!

En inderdaad, wow, een boerderie, daar kunnen wij hier in deze buurt alleen maar van dromen!

Buikje gaat goeit en beebje trappelt vrolijk verder
Foto op hyves gezet...

Oh, Amalia vroeg er al naar... bij dezen dus..
Damn, da's een villa
Lekkere blonde knullen trouwens
KUTAPPIE...

Zit ik te wachten op die bezorgservice tot ik een ons weeg, Bel ik een half uur na afgesproken tijd op dat ze nog niet geweest zijn.

Maar mevr : Onze bezorger is wel aan de deur geweest, heeft een kaartje achter gelaten en u gebeld???

Ik :Geen bel gehoord, geen kaart in de bus gehad, en ook geen telefoontje.

hij: het is toch echt zo, ik ga kijken wat ik voor u kan doen.

Hij: Onze bezorger is tever weg en komt dus niet meer.

Ik: Pardon?

hele discussie dat ik wel gewoon thuis was geen kaart in bus gehad, geen telefoon en al helemaal geen bel gehoord.

Beetje wellus nietus verhaal, want volgens hem was ik er gewoon niet en volgens mij is die bezorger niet aan de deur geweest.

Ik was er dus wel, grrrr

zeg ik tegen hem, dacht tot vandaag dat die bezorgservice van jullie wel makkelijk was, maar heb nu toch mijn twijfels.

Hij: een ogenblik mevr , half uur verder, komen ze toch de boodschappen bezorgen!

Ik was echt ontploft. maar al met al lossen ze het dan goed op!

Die bezorger heeft hier dus echt niet aan de deur gestaan!
moest ff hoor, haha
Ik geloof dat ik moet gaan spieken op hyves.

Hai cd, en gefeliciteerd
Hahahaha mooi verhaal Bam. Bestel je ook eens een keer wat bij Appie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven