NIET groepje
woensdag 29 april 2009 om 19:55
woensdag 29 april 2009 om 19:59
Mv, wat een teksten!
ik had niet eens zo heel hard gewerkt, woensdag is namelijk een hele leuke dag met heel veel onderwijs, maar wel race-tegen-de-klok
ik had vanochtend poli, inclusief spoedje tussendoor, en toen onderwijs-lunch-bespreking en daarna telefonisch spreekuur, en daarna weer assistentenonderwijs (en daar tolde mijn hoofd echt van) en daarna casus bespreking
woensdag is echt een dag om slimmer te worden
ik had niet eens zo heel hard gewerkt, woensdag is namelijk een hele leuke dag met heel veel onderwijs, maar wel race-tegen-de-klok
ik had vanochtend poli, inclusief spoedje tussendoor, en toen onderwijs-lunch-bespreking en daarna telefonisch spreekuur, en daarna weer assistentenonderwijs (en daar tolde mijn hoofd echt van) en daarna casus bespreking
woensdag is echt een dag om slimmer te worden
woensdag 29 april 2009 om 20:09
ik ben echt zo'n zeikerd vandaag
heb bij elk onderwijs vragen gesteld en zitten zeuren
en nu ben ik weer aan het denken...
die reclame van "help moeder in Sierra Leone aan een verloskundige"
dan denk ik, jajaja, we kunnen wel een vk regelen, en die opleiden dat bijvoorbeeld bloedverlies niet goed is, maar die moet ook een ziekenhuis in de buurt hebben anders kan ze niet verwijzen...
heb bij elk onderwijs vragen gesteld en zitten zeuren
en nu ben ik weer aan het denken...
die reclame van "help moeder in Sierra Leone aan een verloskundige"
dan denk ik, jajaja, we kunnen wel een vk regelen, en die opleiden dat bijvoorbeeld bloedverlies niet goed is, maar die moet ook een ziekenhuis in de buurt hebben anders kan ze niet verwijzen...