Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://nos.nl/artikel/2336184-duitse-o ... moord.html

Dit is de uitzending waarin ze refereren aan zowel Maddie als een 43-jarige man, die dus later CB bleek te zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
05-07-2020 19:42
https://nos.nl/artikel/2336184-duitse-o ... moord.html

Dit is de uitzending waarin ze refereren aan zowel Maddie als een 43-jarige man, die dus later CB bleek te zijn.
Dit zijn allemaal berichten over hetzelfde persstatement.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja maar er wordt toch een link gelegd met Maddie en die man? Okee, ze geven geen naam, en verder blijft het stil, maar het is dus niet de interpretatie, maar gewoon de verklaring van deze meneer.

Verder stel je goede vragen, dat is zeker een feit.

Maar die Staatsanwalt komt toch echt met de mededeling dat ze concrete aanwijzingen hebben en daarom zich concentreren op die man (die ze dan niet noemen).
Waarom het daarna dan ineens zo stil blijft, begrijp ik zelf ook niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
05-07-2020 20:02
Ja maar er wordt toch een link gelegd met Maddie en die man? Okee, ze geven geen naam, en verder blijft het stil, maar het is dus niet de interpretatie, maar gewoon de verklaring van deze meneer.

Verder stel je goede vragen, dat is zeker een feit.

Maar die Staatsanwalt komt toch echt met de mededeling dat ze concrete aanwijzingen hebben en daarom zich concentreren op die man (die ze dan niet noemen).
Waarom het daarna dan ineens zo stil blijft, begrijp ik zelf ook niet.
hij wordt vrijgelaten, het verzoek is al ingediend, er is helemaal niks concreets
koreana schreef:
05-07-2020 20:02
Ja maar er wordt toch een link gelegd met Maddie en die man? Okee, ze geven geen naam, en verder blijft het stil, maar het is dus niet de interpretatie, maar gewoon de verklaring van deze meneer.

Verder stel je goede vragen, dat is zeker een feit.

Maar die Staatsanwalt komt toch echt met de mededeling dat ze concrete aanwijzingen hebben en daarom zich concentreren op die man (die ze dan niet noemen).
Waarom het daarna dan ineens zo stil blijft, begrijp ik zelf ook niet.
Er is een getuigeverklaring van iemand die ook aan het profiel voldoet en zijn telefoon heeft dezelfde mast aangestraald als die van the ocean club. En daarom is het interessant om te weten hoever die mast als reikwijdte heeft. Als dit een paar meter is is het wat anders dan enkele kilometers, als het om het laatste gaat is dat namelijk verklaarbaar omdat hij daar toevallig woonde.
Sophiever schreef:
06-07-2020 05:55
Er is een getuigeverklaring van iemand die ook aan het profiel voldoet en zijn telefoon heeft dezelfde mast aangestraald als die van the ocean club. En daarom is het interessant om te weten hoever die mast als reikwijdte heeft. Als dit een paar meter is is het wat anders dan enkele kilometers, als het om het laatste gaat is dat namelijk verklaarbaar omdat hij daar toevallig woonde.
Dit laatste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik niet snap (misschien is het al besproken, maar ik heb niet meer echt meegelezen in dit topic): de politie weet met wel Portugese telefoonnummer CB gebeld heeft, maar hoe kan het dan dat ze niet weten van wie dat nummer was? Elk telefoonnummer staat toch op iemands naam, je kunt toch zo achterhalen wie dat dan was?
Alle reacties Link kopieren Quote
pamelacourson schreef:
06-07-2020 09:35
Wat ik niet snap (misschien is het al besproken, maar ik heb niet meer echt meegelezen in dit topic): de politie weet met wel Portugese telefoonnummer CB gebeld heeft, maar hoe kan het dan dat ze niet weten van wie dat nummer was? Elk telefoonnummer staat toch op iemands naam, je kunt toch zo achterhalen wie dat dan was?
nee hoor, pre paid telefoons staan niet geregistreerd. Dat willen ze wel graag, daarom krijg je vaak extra beltegoed als je wel je gegevens prijs geeft.
pamelacourson schreef:
06-07-2020 09:35
Wat ik niet snap (misschien is het al besproken, maar ik heb niet meer echt meegelezen in dit topic): de politie weet met wel Portugese telefoonnummer CB gebeld heeft, maar hoe kan het dan dat ze niet weten van wie dat nummer was? Elk telefoonnummer staat toch op iemands naam, je kunt toch zo achterhalen wie dat dan was?
Pre paids niet he.
Alle reacties Link kopieren Quote
Protocol schreef:
06-07-2020 09:54
nee hoor, pre paid telefoons staan niet geregistreerd. Dat willen ze wel graag, daarom krijg je vaak extra beltegoed als je wel je gegevens prijs geeft.
Oh, oke. Ik dacht dat die ook gewoon op naam stonden.
pamelacourson schreef:
06-07-2020 10:41
Oh, oke. Ik dacht dat die ook gewoon op naam stonden.
Voor mij is het nieuw dat het kan, destijds kon dat volgens mij niet eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het er even bijgezocht over het vervroegd vrijlaten omdat ik daar wel over gehoord had. Het is natuurlijk op het nippertje, nu dat hij en inderdaad vervroegd vrij kan komen en verdacht wordt van Maddie. Hier wat meer informatie:

https://www.ad.nl/buitenland/vermeende- ... ~a2707bc3/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik word altijd wat onpasselijk als een verdachte moet worden vrijgelaten of vrijgesproken wegens 'juridische fouten'. Zoals hier rond CB blijkbaar speelt. Ik las eerder dat het met zijn uitlevering te maken had.
ikBedoelHetGoed schreef:
06-07-2020 17:09
Ik word altijd wat onpasselijk als een verdachte moet worden vrijgelaten of vrijgesproken wegens 'juridische fouten'. Zoals hier rond CB blijkbaar speelt. Ik las eerder dat het met zijn uitlevering te maken had.
hoe kom je hier bij? Hij is niet veroordeeld, er is geen zaak, hij is niet in staat van beschuldiging gesteld. Als hij vrijkomt is het omdat er geen bewijs is en hij dus voor de wet onschuldig is
ik krijg een beetje het idee dat die Duitsers de maddie verdenking hebben aangehaald om maatschappelijke druk te creeeren. Die duitser zit namelijk vast voor drugsdelicten en zijn straf zit er dus op. Maar ze verdenken hem in de verdwijning van een duits kind. Ik denk dat die Maddie kwestie bedoeld is om meer tijd te krijgen de zaak rond dat duitse kind rond te krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Meds schreef:
06-07-2020 18:25
ik krijg een beetje het idee dat die Duitsers de maddie verdenking hebben aangehaald om maatschappelijke druk te creeeren. Die duitser zit namelijk vast voor drugsdelicten en zijn straf zit er dus op. Maar ze verdenken hem in de verdwijning van een duits kind. Ik denk dat die Maddie kwestie bedoeld is om meer tijd te krijgen de zaak rond dat duitse kind rond te krijgen
Zou best kunnen want ik blijf het raar vinden dat ze dingen roepen die achteraf niet bewaarheid zijn, zoals de brief aan Maddie's ouders (nooit ontvangen) en de stelligheid dat ze weten dat ze dood is (dat zit er dik in) maar vooral dat ze aanwijzingen hebben WAAROM ze dat zo zeker weten, al delen ze dat dus niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
06-07-2020 18:40
Zou best kunnen want ik blijf het raar vinden dat ze dingen roepen die achteraf niet bewaarheid zijn, zoals de brief aan Maddie's ouders (nooit ontvangen) en de stelligheid dat ze weten dat ze dood is (dat zit er dik in) maar vooral dat ze aanwijzingen hebben WAAROM ze dat zo zeker weten, al delen ze dat dus niet.
ze hebben geen bewijs, dat is duidelijk. Verder is het in Duitsland gebruikelijk om in cold cases uit te gaan van de dood van de vermiste
S-Meds schreef:
06-07-2020 18:22
hoe kom je hier bij? Hij is niet veroordeeld, er is geen zaak, hij is niet in staat van beschuldiging gesteld. Als hij vrijkomt is het omdat er geen bewijs is en hij dus voor de wet onschuldig is
De zaak die nu aanhangig wordt gemaakt wegens 'juridische fouten' gaat over de verkrachting van een 72- jarige Amerikaanse vrouw door CB in de Algarve. Er zijn meer zaken waarin hij wordt verdacht dan alleen deze zaak van Madeleine.
ikBedoelHetGoed schreef:
06-07-2020 21:37
De zaak die nu aanhangig wordt gemaakt wegens 'juridische fouten' gaat over de verkrachting van een 72- jarige Amerikaanse vrouw door CB in de Algarve. Er zijn meer zaken waarin hij wordt verdacht dan alleen deze zaak van Madeleine.
ah zo. Ik heb het over de maddie case
S-Meds schreef:
06-07-2020 18:25
ik krijg een beetje het idee dat die Duitsers de maddie verdenking hebben aangehaald om maatschappelijke druk te creeeren. Die duitser zit namelijk vast voor drugsdelicten en zijn straf zit er dus op. Maar ze verdenken hem in de verdwijning van een duits kind. Ik denk dat die Maddie kwestie bedoeld is om meer tijd te krijgen de zaak rond dat duitse kind rond te krijgen
Ik denk het niet, ik denk dat het Duitse kind er nu pas bij betrokken wordt. Bij Madeleine schudden ze aan de bomen in de hoop dat er iets uitvalt want ze hebben niets meer dan een tip.
We weten niet welk beeldmateriaal er is gevonden onder die dode hond. Misschien is daarop iets zichtbaar? Het blijft gissen.
Alle reacties Link kopieren Quote
PattyJupiter schreef:
07-07-2020 11:00
We weten niet welk beeldmateriaal er is gevonden onder die dode hond. Misschien is daarop iets zichtbaar? Het blijft gissen.
Het zette mij in ieder geval op het (verkeerde?) been dat er mogelijk materiaal van Maddie op stond. Dit omdat ze toen die flodders in de lucht schoten over de brief aan haar ouders en dat ze 'bewijs' hadden dat ze overleden is.
Daarom verkeer(de) ik in de veronderstelling dat CB er meer van weet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
PattyJupiter schreef:
07-07-2020 11:00
We weten niet welk beeldmateriaal er is gevonden onder die dode hond. Misschien is daarop iets zichtbaar? Het blijft gissen.
Natuurlijk niet. Dat is allang onderzocht.
Sophiever schreef:
07-07-2020 01:26
Ik denk het niet, ik denk dat het Duitse kind er nu pas bij betrokken wordt. Bij Madeleine schudden ze aan de bomen in de hoop dat er iets uitvalt want ze hebben niets meer dan een tip.
ze proberen die duitser vast te houden. De duitse politie heeft vooral belang bij het oplossen van duitse zaken. Dat is het doel. de rest is rumoer om media aandacht te krijgen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven