Borrelen in Breda

07-07-2020 16:05 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga morgen een dagje naar Breda; voor het avondeten hebben we gereserveerd bij Beer & Barrels
Eind van de middag vinden we het wel leuk om de kroeg in te duiken, maar weten niet of we moeten reserveren (waarschijnlijk niet op terras, maar aangezien het morgen gaat regenen...)
Weten jullie leuke kroegen? Of andere plekken waar je gezellig een borrel kan drinken?
Ik ben nog nooit in Breda geweest en als ik google krijg ik heel veel kroegjes :-)
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Op de grote markt zitten veel leuke plekken. Of aan het van coothplein.
Dan blijf je ook in het centrum: handig als je daarna naar beers en barrels gaat.
Hart van Breda is leuk, of boterhal.
Alle reacties Link kopieren
Het Hart van Breda is inderdaad leuk. Het is mijn persoonlijke favoriet. Op hun Facebook staat dat reserveren niet meer nodig is.
Baai is heel leuk! Helemaal hip aan t water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven