Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

woensdag 6 mei 2020 om 22:29
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO
)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren

Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO

overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd

vrijdag 10 juli 2020 om 08:10
Hier is het ook nog grijs en regenachtig.
Ach nogmaals het is wel goed voor de natuur, de droogte is een stuk minder las ik van de week.
Ik heb al weekend maar ben al op, ben ff aan het ontbijten.
Vanmiddag op mn nichtje passen, die na vandaag vakantie heeft en dat gaan we vieren met pannenkoeken.
Dat is een familietraditie; pannenkoeken als het vakantie is. Dat deden we vroeger al en dat houden mijn broer en zussen er in met hun kinderen, erg grappig.
Dolf lekker toch, kun je lekker rustig aan wakker worden.
Ach nogmaals het is wel goed voor de natuur, de droogte is een stuk minder las ik van de week.
Ik heb al weekend maar ben al op, ben ff aan het ontbijten.
Vanmiddag op mn nichtje passen, die na vandaag vakantie heeft en dat gaan we vieren met pannenkoeken.
Dat is een familietraditie; pannenkoeken als het vakantie is. Dat deden we vroeger al en dat houden mijn broer en zussen er in met hun kinderen, erg grappig.
Dolf lekker toch, kun je lekker rustig aan wakker worden.

vrijdag 10 juli 2020 om 08:12
Ah leuk Phoebe.
Hier hebben ze nu ook vakantie begreep ik van een cliënt. Mooi, lekker rustig
Na de vakantie worden alle scholen weer volledig opgestart.
Vandaag tot 3 uur werken, daarna thuis nog wat opruimen en rommelen, en na het eten ga ik de deur uit. Dan is het een stuk rustiger op de weg haha
Hier hebben ze nu ook vakantie begreep ik van een cliënt. Mooi, lekker rustig

Vandaag tot 3 uur werken, daarna thuis nog wat opruimen en rommelen, en na het eten ga ik de deur uit. Dan is het een stuk rustiger op de weg haha

vrijdag 10 juli 2020 om 09:56
Ja dat wel maar had liever nog wat willen slapen. Heb het gevoel dat ik nooit uitgerust wakker word.
Nou ja ik ga zo maar eens op pad.

vrijdag 10 juli 2020 om 10:58

vrijdag 10 juli 2020 om 12:12
Ik vind Tony's ook lekkerder dan M&M's, en heb in het kader van 'gezond' leven bedacht dat ik zo fairtraid/milieuvriendelijk mogelijk moet snaaien. Dus geen per stuk verpakte snoepjes (napoleon's bijvoorbeeld) en zo mogelijk vegan/fairtrade. Ik maak af en toe best uitzonderingen hoor!
Ik ben team blauw (puur) als het om Tony's gaat, maar de repen mogen wel wat dunner of in gelijke blokjes hoe sympathiek die symboliek ook is (ongelijke verdeling in de wereld oid/e,d,) ....
Anyway, ik geloof dat ik weer een (uitzendbureau)baan heb
Ik ben team blauw (puur) als het om Tony's gaat, maar de repen mogen wel wat dunner of in gelijke blokjes hoe sympathiek die symboliek ook is (ongelijke verdeling in de wereld oid/e,d,) ....
Anyway, ik geloof dat ik weer een (uitzendbureau)baan heb

vrijdag 10 juli 2020 om 12:16
Over napoleon gesproken, die heb ik ook weer eens in huis gehaald. Heerlijk!
Het is hier heel wisselvallig. Dan schijnt de zon, dan is het zo donker dat het zowat nacht is, dan klaart het weer op.
Ik hoef niet meer echt de deur uit, ik moet dadelijk hier vlakbij werken, maar daarna ben ik gewoon thuis. Vanavond ga ik wel weg maar dan zit ik toch droog
Het is hier heel wisselvallig. Dan schijnt de zon, dan is het zo donker dat het zowat nacht is, dan klaart het weer op.
Ik hoef niet meer echt de deur uit, ik moet dadelijk hier vlakbij werken, maar daarna ben ik gewoon thuis. Vanavond ga ik wel weg maar dan zit ik toch droog

vrijdag 10 juli 2020 om 12:50
Wat leuk, gefeliciteerd!!Watervrouw333 schreef: ↑10-07-2020 12:12Ik vind Tony's ook lekkerder dan M&M's, en heb in het kader van 'gezond' leven bedacht dat ik zo fairtraid/milieuvriendelijk mogelijk moet snaaien. Dus geen per stuk verpakte snoepjes (napoleon's bijvoorbeeld) en zo mogelijk vegan/fairtrade. Ik maak af en toe best uitzonderingen hoor!
Anyway, ik geloof dat ik weer een (uitzendbureau)baan heb![]()
![]()

Ik vind (vond, ben het een beetje zat) dat ook lekkerder behalve als ik het in huis heb, dan heb ik zin in Menms aangezien ik vaak trek heb in iets wat ik niet in huis heb...)
vrijdag 10 juli 2020 om 14:50
Ja dat doe ik wel eens maar haalt niet zoveel uit.Phoebemeaculpa schreef: ↑10-07-2020 10:58Snap ik Dolf..![]()
Misschien wat eerder naar bed, zonder smartphone, laptop of tv?
Maar goed ben al thuis, zeiknat van de regen dat dan weer wel. Ik hoop dat we toch nog wel wat zomer krijgen hoor. Zeker omdat we nog 2 weekenden weg gaan en vakantie in Nederland gaan vieren..
vrijdag 10 juli 2020 om 14:51
Gefeliciteerd!

vrijdag 10 juli 2020 om 16:36
Ja hoor ik was amper 2 uur bij mijn nichtje en toen deed ik weer onhandig buiten waardoor ik op mn snufferd ging, wond op knie.
Nichtje is kind van 2 verpleegkundigen dus die heeft mn knie schoongemaakt, coldpack en pleister.
Het was volgens mij de bedoeling dat ik voor haar zou zorgen maar Sjaan Stuntel was weer bezig en tot nu toe was het eerder omgekeerd..

Kwebbel: ik zal ook duimen... (ik vind die boeren wel irritant worden...)
Nichtje is kind van 2 verpleegkundigen dus die heeft mn knie schoongemaakt, coldpack en pleister.
Het was volgens mij de bedoeling dat ik voor haar zou zorgen maar Sjaan Stuntel was weer bezig en tot nu toe was het eerder omgekeerd..

vrijdag 10 juli 2020 om 17:24
Ja ik ook. Ik had er in het begin begrip voor maar de laatste tijd steeds minder.Phoebemeaculpa schreef: ↑10-07-2020 16:36Ja hoor ik was amper 2 uur bij mijn nichtje en toen deed ik weer onhandig buiten waardoor ik op mn snufferd ging, wond op knie.
Het was volgens mij de bedoeling dat ik voor haar zou zorgen maar Sjaan Stuntel was weer bezig en tot nu toe was het eerder omgekeerd..![]()
Oh joh, doe je wel voorzichtig?