Vraag het de mods, deel 2.

22-06-2020 15:05 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan zitten we ineens in deel 2!

Tot op heden vinden wij het een succes, en hopen jullie ook. Voorlopig gaan we dus nog even door. Wij vinden het erg prettig dat we op deze manier de discussie kunnen voeren. Hoe hebben jullie de afgelopen weken ervaren?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Originele OP:

overig/vraag-het-de-mods/list_messages/463036

Nieuwe punten:

Reden van anonimiseren.

Update:

Het nieuwe banbeleid en topic.
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Het nieuwe meld systeem.
overig/meld-het-de-mods/list_messages/465163

Update:

Beste forummers,

Er is nogal wat controverse ontstaan over napraat en napraat 2.0. We hadden er in eerste instantie voor gekozen om het napraten puur bij 2.0 te laten plaatsvinden maar bij nader inzien levert dit niet het voor ons gewenste effect op. Daarom kiezen we er alsnog voor om het napraten in beide topics voorlopig toe staan.

Daarbij willen wij ook nog even heel duidelijk maken dat het openen van 2.0 niet was om de vaste napraters te straffen. Er is dus ook geen vrijbrief gegeven vanuit ons om de vaste napraters te provoceren of om 'op de man' te gaan. En daarbij dat het nieuwe napraat topic (2.0) niet een aanleiding mag zijn om volledig los te gaan. Wij zullen dan ook strak gaan modereren op 'op de man' en in 2.0 offtopic. Forummers die proberen in één van beide topics de boel te verpesten voor elkaar kunnen ook een ban verwachten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2020 09:00
Reden: Update
84.18% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oké, een hele nare forummer komt hier schreeuwend binnen, roept iets over napraatkliekjes, krijgt de Mods zover dat ze de napraat splitsen in twee aparte topics die allebei niet werken, beledigt nog even een hoop forummers in zes verschillende topics en krijgt dan een ban? Vat ik het zo een beetje samen?
Hai Mods,

Ik ontdekte net het nieuwe bantopic inclusief nieuw beleid.

Ziet er goed uit!
Am Yisrael Chai!
Wanneer je in zoveel topics op de man speelt, dan moet je ook bereid zijn om de gevolgen daarvan te accepteren. En niet alleen op anoniem gaan en dan met een nieuwe nick weer van voor af aan beginnen.
Wel bijzonder trouwens een 25-uurs ban :proud:
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 23:21
10.51% gewijzigd
Waterman vroeg om 11 uur of ze op anoniem mag.
tien minuten later is ze geband.

Moet het dan niet zijn.. Anoniem457345349534934 is voor 24/25/26 uur geband.
Of is dat niet leuk/
Abyss schreef:
10-07-2020 23:20

Of is dat niet leuk/
Nee, want geanonimiseerde nicks kunnen niet geband worden. Denk ik. Maar ik weet niets meer zeker nu.
Life is short. Eat dessert first.
Echt hoor, mijn kleuter is hier niets bij.
Niq schreef:
10-07-2020 23:22
Echt hoor, mijn kleuter is hier niets bij.

Wacht maar, pubers zijn 10 keer erger.
Abyss schreef:
10-07-2020 23:20

Of is dat niet leuk/
11 uur vanochtend ook al inderdaad. En vanavond weer. En gewoon weer niet voldaan aan haar/zijn vraag.
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 23:51
11 uur vanochtend ook al inderdaad. En vanavond weer. En gewoon weer niet voldaan aan haar/zijn vraag.

Nee hoor, de mod vroeg tussendoor nog een keer of ze nu wel of niet op anoniem wilde. Daar gaf ze geen antwoord op.
Klopt ze wou niet op anoniem.
Maar kwam hier vervolgens weer op terug en was er klaar mee.

Dat mag natuurlijk. gewoon anoniem zetten.
Abyss schreef:
11-07-2020 00:11
Klopt ze wou niet op anoniem.
Maar kwam hier vervolgens weer op terug en was er klaar mee.

Dat mag natuurlijk. gewoon anoniem zetten.

Maar op zo'n avond als vanavond kan het zijn dat je als stampvoetende kleuter niet binnen 5 minuten je zin krijgt.
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 23:51
Halverwege de middag heb ik gevraagd of die anonimisatie nog door moest gaan en toen was het antwoord nee.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

fashionvictim schreef:
10-07-2020 23:19
Hai Mods,

Ik ontdekte net het nieuwe bantopic inclusief nieuw beleid.

Ziet er goed uit!
Dank je wel!

Merys schreef:
11-07-2020 00:15
Maar op zo'n avond als vanavond kan het zijn dat je als stampvoetende kleuter niet binnen 5 minuten je zin krijgt.
Zit wel wat in.
Zeker als je paar keer per dag op anoniem wil.
Zal morgen wel gebeuren.. Ik verwacht dat ze niet meer terug komt.
ModeratorViva schreef:
11-07-2020 00:39
[...]
Wauw mod, heb jij de nachtdienst? Of mag je pas weg als je alles bijgelezen hebt?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mod zit misschien ook aan een wijntje..

Misschien wel wat gevaarlijk.. als mod zijnde.
Mij vooral nooit mod maken..dan druk ik mijn dronken bui op allemaal ban knoppen...
Mag ik op anoniem? De lol is er wel af.
Nemain• schreef:
11-07-2020 01:22
Neeeeeeee!!!!
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:03
Neeeeeeee!!!!
Komt altijd weer terug met een andere nick, al diverse keren.
Geen bijzonderheden
Griebus67 schreef:
10-07-2020 23:18
Oké, een hele nare forummer komt hier schreeuwend binnen, roept iets over napraatkliekjes, krijgt de Mods zover dat ze de napraat splitsen in twee aparte topics die allebei niet werken, beledigt nog even een hoop forummers in zes verschillende topics en krijgt dan een ban? Vat ik het zo een beetje samen?
Oh dank. Scheelt mij een hoop bijlezen.
Geen bijzonderheden
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 22:58
Wat ben jij een ontzettend nare forummer. En geloof me, dat zeg ik niet snel.
Ze heeft anders wel gelijk. Die murrmur is ook echt te erg, zelfs op negeer zie je haar nog continu via allerlei quotes terug.
Beste forummers,

Er is nogal wat controverse ontstaan over napraat en napraat 2.0. We hadden er in eerste instantie voor gekozen om het napraten puur bij 2.0 te laten plaatsvinden maar bij nader inzien levert dit niet het voor ons gewenste effect op. Daarom kiezen we er alsnog voor om het napraten in beide topics voorlopig toe staan.

Daarbij willen wij ook nog even heel duidelijk maken dat het openen van 2.0 niet was om de vaste napraters te straffen. Er is dus ook geen vrijbrief gegeven vanuit ons om de vaste napraters te provoceren of om 'op de man' te gaan. En daarbij dat het nieuwe napraat topic (2.0) niet een aanleiding mag zijn om volledig los te gaan. Wij zullen dan ook strak gaan modereren op 'op de man' en in 2.0 offtopic. Forummers die proberen in één van beide topics de boel te verpesten voor elkaar kunnen ook een ban verwachten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Beste mods met inloggen krijg ik te zien dat ik geen toestemming heb om dit forum te lezen als je weer klikt naar het forum gaat het weer goed.
Nemain• schreef:
11-07-2020 01:22
Hallo mods
[... schreef: post_id=31631270 time=1594451417 user_id=396738]
Hallo mods
Sorry was even een beetje druk. Ik ga je anonimiseren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven