Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Vraag het de mods, deel 2.

22-06-2020 15:05 521 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan zitten we ineens in deel 2!

Tot op heden vinden wij het een succes, en hopen jullie ook. Voorlopig gaan we dus nog even door. Wij vinden het erg prettig dat we op deze manier de discussie kunnen voeren. Hoe hebben jullie de afgelopen weken ervaren?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Originele OP:

overig/vraag-het-de-mods/list_messages/463036

Nieuwe punten:

Reden van anonimiseren.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2020 22:01
Reden: OP ingekort.
78.51% gewijzigd
Hier wordt voor u gewerkt.
:cheer2:
Goed initiatief vind ik het. En het loopt redelijk goed toch?! Wel een beetje dezelfde mensen die zeuren vragen stellen maar fijn dat het er is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
..
Ik vind het een prima topic zo en ik ben blij met jullie openheid :D
je leeft in luie lusten
Nouschi schreef:
22-06-2020 15:09
Goed initiatief vind ik het. En het loopt redelijk goed toch?! Wel een beetje dezelfde mensen die zeuren vragen stellen maar fijn dat het er is.
Ik heb nu eenmaal minder te zeuren op te merken dan jullie, loop minder lang mee :-D

Maar ik vind het een leuk topic zo!
Nouschi schreef:
22-06-2020 15:09
Wie weet krijgen we er nog wat nieuwe schrijvers bij nu het in de lijst van nieuwe topics staat. :)
Maartje2016 schreef:
22-06-2020 15:15
Ik heb nu eenmaal minder te zeuren op te merken dan jullie, loop minder lang mee :-D

Maar ik vind het een leuk topic zo!
Oh ik hoor absoluut niet bij 'jullie' hoor :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die gewenste veranderingen in het mod- en banbeleid, wordt dat nog voor de vakantie beslist of moeten we wachten tot september of langer?
De vakantieperiode staat voor de deur.
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
Ik vind de ontwikkelingen positief maar merk dat ik moeilijk over 'oud zeer' heen kan stappen. Dus ik lees een beetje mee en zal me er niet te veel tegenaan bemoeien (wegens hoge zeur-factor).
Dat jij maar één persoonlijkheid hebt vinden wij niet erg.
Teeveepee
I have to be seen to be believed
Wat fijn trouwens dat pb'en nu mogelijk is met de mods! Niet dat ik een vraag heb of zo, maar mailtjes kwamen vaak zogenaamd niet aan... Hopelijk de pb's wel. ;-D
¡Apagando las luces!
yasmijn schreef:
22-06-2020 16:32
Teeveepee
Dit. :proud:
Ik ben ook nog positief over dit topic!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
22-06-2020 16:57
Ik ben ook nog positief over dit topic!

Wat zij zegt ;)
SombraOnline schreef:
22-06-2020 16:38
Wat fijn trouwens dat pb'en nu mogelijk is met de mods! Niet dat ik een vraag heb of zo, maar mailtjes kwamen vaak zogenaamd niet aan... Hopelijk de pb's wel. ;-D
Mijn ervaring is dat die prima aankomen én beantwoord worden :D
je leeft in luie lusten
tvp
Sparrows jumped before they knew how to fly. They learned to fly only because they had jumped.
Op het nieuwe topic en de warme dagen deze week:

Cateautje schreef:
22-06-2020 15:43
Die gewenste veranderingen in het mod- en banbeleid, wordt dat nog voor de vakantie beslist of moeten we wachten tot september of langer?
De vakantieperiode staat voor de deur.
Het plan voor het nieuwe ban beleid ligt nu bij hogerhand, wij hopen hier snel een terugkoppeling van te krijgen. Maar door de corona crisis is alles net wat ingewikkelder. Even naar elkaars bureau lopen zit er op het moment niet in, daardoor verloopt het allemaal langzamer dan gehoopt.
ModeratorViva schreef:
22-06-2020 21:40
Het plan voor het nieuwe ban beleid ligt nu bij hogerhand, wij hopen hier snel een terugkoppeling van te krijgen. Maar door de corona crisis is alles net wat ingewikkelder. Even naar elkaars bureau lopen zit er op het moment niet in, daardoor verloopt het allemaal langzamer dan gehoopt.
Hogerhand is zo jaren 50.... Ik neem aan dat hogerhand gewoon een functie heeft? Gebruik die naam ;)
Sparrows jumped before they knew how to fly. They learned to fly only because they had jumped.
Fijn dat iedereen het ook als een positief topic ervaart. Blij om dat te lezen.

Dankjewel voor het drankje Cookielover. ;)
Nemain• schreef:
22-06-2020 21:41
Hogerhand is zo jaren 50.... Ik neem aan dat hogerhand gewoon een functie heeft? Gebruik die naam ;)
We zaten nog te twijfelen of we de leidinggevende van onze leidinggevende zouden schrijven of hogerhand.
Wat een positief gedoe zeg.

“Puritanism: The haunting fear that someone, somewhere, might be happy.”
― H.L. Mencken, A Mencken Chrestomathy
ModeratorViva schreef:
22-06-2020 21:45
We zaten nog te twijfelen of we de leidinggevende van onze leidinggevende zouden schrijven of hogerhand.
Tenzij je een onderdrukte vrouw bent die haar baan verliest zodra ze trouwt zou ik het op de lg/beheerder/what ever houden.
Achter elke deur die jij open doet, doe ik een andere deur weer dicht

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven