Vraag het de mods, deel 2.

22-06-2020 15:05 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan zitten we ineens in deel 2!

Tot op heden vinden wij het een succes, en hopen jullie ook. Voorlopig gaan we dus nog even door. Wij vinden het erg prettig dat we op deze manier de discussie kunnen voeren. Hoe hebben jullie de afgelopen weken ervaren?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Originele OP:

overig/vraag-het-de-mods/list_messages/463036

Nieuwe punten:

Reden van anonimiseren.

Update:

Het nieuwe banbeleid en topic.
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Het nieuwe meld systeem.
overig/meld-het-de-mods/list_messages/465163

Update:

Beste forummers,

Er is nogal wat controverse ontstaan over napraat en napraat 2.0. We hadden er in eerste instantie voor gekozen om het napraten puur bij 2.0 te laten plaatsvinden maar bij nader inzien levert dit niet het voor ons gewenste effect op. Daarom kiezen we er alsnog voor om het napraten in beide topics voorlopig toe staan.

Daarbij willen wij ook nog even heel duidelijk maken dat het openen van 2.0 niet was om de vaste napraters te straffen. Er is dus ook geen vrijbrief gegeven vanuit ons om de vaste napraters te provoceren of om 'op de man' te gaan. En daarbij dat het nieuwe napraat topic (2.0) niet een aanleiding mag zijn om volledig los te gaan. Wij zullen dan ook strak gaan modereren op 'op de man' en in 2.0 offtopic. Forummers die proberen in één van beide topics de boel te verpesten voor elkaar kunnen ook een ban verwachten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2020 09:00
Reden: Update
84.18% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goed initiatief vind ik het. En het loopt redelijk goed toch?! Wel een beetje dezelfde mensen die zeuren vragen stellen maar fijn dat het er is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
..
Ik vind het een prima topic zo en ik ben blij met jullie openheid :D
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-06-2020 15:09
Goed initiatief vind ik het. En het loopt redelijk goed toch?! Wel een beetje dezelfde mensen die zeuren vragen stellen maar fijn dat het er is.
Ik heb nu eenmaal minder te zeuren op te merken dan jullie, loop minder lang mee :-D

Maar ik vind het een leuk topic zo!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-06-2020 15:09
Goed initiatief vind ik het. En het loopt redelijk goed toch?! Wel een beetje dezelfde mensen die zeuren vragen stellen maar fijn dat het er is.
Wie weet krijgen we er nog wat nieuwe schrijvers bij nu het in de lijst van nieuwe topics staat. :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
22-06-2020 15:15
Ik heb nu eenmaal minder te zeuren op te merken dan jullie, loop minder lang mee :-D

Maar ik vind het een leuk topic zo!
Oh ik hoor absoluut niet bij 'jullie' hoor :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die gewenste veranderingen in het mod- en banbeleid, wordt dat nog voor de vakantie beslist of moeten we wachten tot september of langer?
De vakantieperiode staat voor de deur.
Ik vind de ontwikkelingen positief maar merk dat ik moeilijk over 'oud zeer' heen kan stappen. Dus ik lees een beetje mee en zal me er niet te veel tegenaan bemoeien (wegens hoge zeur-factor).
Alle reacties Link kopieren
Teeveepee
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn trouwens dat pb'en nu mogelijk is met de mods! Niet dat ik een vraag heb of zo, maar mailtjes kwamen vaak zogenaamd niet aan... Hopelijk de pb's wel. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
22-06-2020 16:32
Teeveepee
Dit. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog positief over dit topic!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
22-06-2020 16:57
Ik ben ook nog positief over dit topic!

Wat zij zegt ;)
SombraOnline schreef:
22-06-2020 16:38
Wat fijn trouwens dat pb'en nu mogelijk is met de mods! Niet dat ik een vraag heb of zo, maar mailtjes kwamen vaak zogenaamd niet aan... Hopelijk de pb's wel. ;-D
Mijn ervaring is dat die prima aankomen én beantwoord worden :D
tvp
Alle reacties Link kopieren
Op het nieuwe topic en de warme dagen deze week:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-06-2020 15:43
Die gewenste veranderingen in het mod- en banbeleid, wordt dat nog voor de vakantie beslist of moeten we wachten tot september of langer?
De vakantieperiode staat voor de deur.
Het plan voor het nieuwe ban beleid ligt nu bij hogerhand, wij hopen hier snel een terugkoppeling van te krijgen. Maar door de corona crisis is alles net wat ingewikkelder. Even naar elkaars bureau lopen zit er op het moment niet in, daardoor verloopt het allemaal langzamer dan gehoopt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
22-06-2020 21:40
Het plan voor het nieuwe ban beleid ligt nu bij hogerhand, wij hopen hier snel een terugkoppeling van te krijgen. Maar door de corona crisis is alles net wat ingewikkelder. Even naar elkaars bureau lopen zit er op het moment niet in, daardoor verloopt het allemaal langzamer dan gehoopt.
Hogerhand is zo jaren 50.... Ik neem aan dat hogerhand gewoon een functie heeft? Gebruik die naam ;)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat iedereen het ook als een positief topic ervaart. Blij om dat te lezen.

Dankjewel voor het drankje Cookielover. ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
22-06-2020 21:41
Hogerhand is zo jaren 50.... Ik neem aan dat hogerhand gewoon een functie heeft? Gebruik die naam ;)
We zaten nog te twijfelen of we de leidinggevende van onze leidinggevende zouden schrijven of hogerhand.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat een positief gedoe zeg.

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
ModeratorViva schreef:
22-06-2020 21:45
We zaten nog te twijfelen of we de leidinggevende van onze leidinggevende zouden schrijven of hogerhand.
Tenzij je een onderdrukte vrouw bent die haar baan verliest zodra ze trouwt zou ik het op de lg/beheerder/what ever houden.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven