Texel
zaterdag 11 juli 2020 om 17:39
Hallo allemaal,
Ik zou heel graag een nachtje of 2 met een kleuter van 6 naar texel gegaan, ik weet het google is je vriend maar ik kom er niet uit!
Wat is leuk? Als slaapplek, betaalbaar!
Wie heeft leuke tips? ♡
Ik zou heel graag een nachtje of 2 met een kleuter van 6 naar texel gegaan, ik weet het google is je vriend maar ik kom er niet uit!
Wat is leuk? Als slaapplek, betaalbaar!
Wie heeft leuke tips? ♡
anoniem_195751 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 17:48
7.01% gewijzigd
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
zaterdag 11 juli 2020 om 17:48
Ik bedoel als omgeving waar leuke te dingen te doen zijn, speeltuin etcLuci_Morgenster schreef: ↑11-07-2020 17:41Texel is niet heel groot, dus wat bedoel je met omgevingen en dingen doen? Met de fiets kom je overal en met de bus en auto ben je er al helemaal zo doorheen.![]()
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
zaterdag 11 juli 2020 om 17:59
Kustpark Texel van Roompot in De Koog.
Heb je ook een zwembad, animatie, sport in het park.
Daarnaast kan je nog naar het strand bij mooi weer.
https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... mybusiness
Heb je ook een zwembad, animatie, sport in het park.
Daarnaast kan je nog naar het strand bij mooi weer.
https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... mybusiness
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 11 juli 2020 om 18:07
Dit heeft mooie priveparken/huisjes vlak aan de sluftervallei ( echt prachtig natuurgebied) met flinke prive tuinen en speeltuin naast het park. Je bent zo overal.
Slufteroord en Slufterhoek. Maar gok niet betaalbaar. Dat is er sowieso niet echt in hoogseizoen als je er niet op tijd bij bent en nu al helemaal niet.
https://www.demuy.nl/nl/
Slufteroord en Slufterhoek. Maar gok niet betaalbaar. Dat is er sowieso niet echt in hoogseizoen als je er niet op tijd bij bent en nu al helemaal niet.
https://www.demuy.nl/nl/
zaterdag 11 juli 2020 om 18:09
Dat is zeker leuk voor kinderen.Betjewolff schreef: ↑11-07-2020 18:03Misschien heeft het stayokay in Den Burg nog wel een kamer vrij? Dat is in ieder geval betaalbaar en is, zeker in het hoogseizoen, ook echt op kinderen gericht.
zaterdag 11 juli 2020 om 19:15
Eh nou je vergist je denk ik een beetje.Luci_Morgenster schreef: ↑11-07-2020 17:41Texel is niet heel groot, dus wat bedoel je met omgevingen en dingen doen? Met de fiets kom je overal en met de bus en auto ben je er al helemaal zo doorheen.![]()
Eiland is 30km lang een een kilometer of 15 breed. Op de fiets van zuid naar noord is echt een pokke-eind. Helemaal als er ook eenn kleuter mee is.
Openbaar vervoer is hier een drama, zeg maar geen openbaar vervoer, van te voren moet je bespreken enzo.
Ik zou wel met de auto komen en fietsen huren. En als het flink waait, een electrische
Als je nu in deze tijd wil komen zal het echt niet meevallen. Ik denk dat het eiland behoorlijk vol zit
Uitstapjes: ecomare, Flora(juttersmuseum), ijsje eten bij ijsboederij Labora, varen met 1 van de boten die vanaf Oudeschild vaart, sommige gaan vissen op garnalen, anderen doen zeehondentocht. Visje eten in Oudeschild. Lekker naar het strand en een hapje eten bij 1 van de strand paviiljoens, shoppen in Den Burg. En zo kan ik nog wel even doorgaan
zaterdag 11 juli 2020 om 19:19
Eh nee, ik kom er ook al jaren. Ook met kleuters. Alleen die liet ik niet zelf fietsen.
Ik vind allemaal wel meevallen en je bent overal zo.
zaterdag 11 juli 2020 om 19:29
Oke....dan ben ik gewoon lui. Vind even fietsen van de boot naar de cocksdorp echt veel te ver.Luci_Morgenster schreef: ↑11-07-2020 19:19Eh nee, ik kom er ook al jaren. Ook met kleuters. Alleen die liet ik niet zelf fietsen.Dat is niet te doen nee.
Ik vind allemaal wel meevallen en je bent overal zo.
Terschelling vind ik nou een eiland wat prima te fietsen valt. En daar zijn de voorzieningen om je auto te laten staan in Harlingen veel beter geregeld dan het altijd volle parkeerterrein bij de Teso in Den Helder.
zaterdag 11 juli 2020 om 19:59
Van de Cocksdorp naar de Koog met wind tegen is ook al niet fijn. Ik was kapot!mariska1974 schreef: ↑11-07-2020 19:29Oke....dan ben ik gewoon lui. Vind even fietsen van de boot naar de cocksdorp echt veel te ver.
zondag 12 juli 2020 om 17:08
mariska1974 schreef: ↑11-07-2020 19:15Eh nou je vergist je denk ik een beetje.
Eiland is 30km lang een een kilometer of 15 breed. Op de fiets van zuid naar noord is echt een pokke-eind. Helemaal als er ook eenn kleuter mee is.
Openbaar vervoer is hier een drama, zeg maar geen openbaar vervoer, van te voren moet je bespreken enzo.
Ik zou wel met de auto komen en fietsen huren. En als het flink waait, een electrische
Als je nu in deze tijd wil komen zal het echt niet meevallen. Ik denk dat het eiland behoorlijk vol zit
Uitstapjes: ecomare, Flora(juttersmuseum), ijsje eten bij ijsboederij Labora, varen met 1 van de boten die vanaf Oudeschild vaart, sommige gaan vissen op garnalen, anderen doen zeehondentocht. Visje eten in Oudeschild. Lekker naar het strand en een hapje eten bij 1 van de strand paviiljoens, shoppen in Den Burg. En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
En vooral een tandem parachute sprong maken is erg gaaf heb het al 2x gedaan en het is een echte aanrader!