Vreemde berichten

09-07-2020 23:35 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.

Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.

Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.

Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.

Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.

Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.

Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?

Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
Verschillendesokken schreef:
11-07-2020 18:20
Dankjewel :)! Maar ik denk dat murrmur een grapje maakte omdat zij ook nogal opkijkt van iedereen die denkt dat vriend vreemd gaat
Mijn God, TO... Ga dan op zn minst IN op mijn vraag "En die sproet dan".

Terechte vraag lijkt mij.
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 20:35
Mijn God, TO... Ga dan op zn minst IN op mijn vraag "En die sproet dan".

Terechte vraag lijkt mij.
Dat heeft ze allang gedaan
Darkwing-Duck schreef:
11-07-2020 20:38
Al vijf keer
Fijn TO, dat je je niet op laat naaien door die mensen die zeggen dat je vriend vreemd gaat.
Darkwing-Duck schreef:
11-07-2020 20:38
Niet waar. Ze heeft letterlijk gezegd "vragen over vreemdgaan of gesprekken daarover, daar begin ik niet aan". Er is dus geen antwoord op die vraag, want ze heeft hem nooit gesteld.
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 22:05
Niet waar. Ze heeft letterlijk gezegd "vragen over vreemdgaan of gesprekken daarover, daar begin ik niet aan". Er is dus geen antwoord op die vraag, want ze heeft hem nooit gesteld.
Wat ben jij toch heetgebakerd bezig zeg. Doe eens normaal.

TO heeft al eerder vertelt dat zo goed als het halve dorp weet van de sproet.
Er wordt over gelachen met vriendinnen en als haar vriend sport zijn er hordes mensen van de sportschool die zijn sproet door de douches heeft kunnen zien zwabberen. De sproet blijkt beroemd te zijn en is dus geen teken van vreemdgaan.
..
Volhouder666 schreef:
11-07-2020 22:45
Wat ben jij toch heetgebakerd bezig zeg. Doe eens normaal.

TO heeft al eerder vertelt dat zo goed als het halve dorp weet van de sproet.
Er wordt over gelachen met vriendinnen en als haar vriend sport zijn er hordes mensen van de sportschool die zijn sproet door de douches heeft kunnen zien zwabberen. De sproet blijkt beroemd te zijn en is dus geen teken van vreemdgaan.
Ik heb een voorbeeld genomen aan jouw nick :-D

Heetgebakerd slaat natuurlijk nergens op.
Ik lul niet met iedereen mee en ik denk dat vriend is vreemdgegaan. De sproet is daar -naar mijn mening- overtuigend bewijs van.
En echt niet dat het hele dorp daar vanaf weet hoor. Mss wat vriendinnen maar die zullen het vast niet zijn.
Je lult niet met iedereen mee (wel met ongeveer de helft) en je negeert zo'n beetje alles wat TO HEEFT gezegd
Oke, ik ben een beetje heetgebakerd. Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat men hier doorgaans over elkaar buitelt om maar te roepen dat vriend/vriendin is vreemdgegaan, behalve in dit geval, wat vreemdgaan written all over it heeft.
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 23:03
Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat men hier doorgaans over elkaar buitelt om maar te roepen dat vriend/vriendin is vreemdgegaan
Ik ook niet, ik denk dat die mensen onbewust hun schema's graag bevestigd zien
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 23:03
Oke, ik ben een beetje heetgebakerd. Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat men hier doorgaans over elkaar buitelt om maar te roepen dat vriend/vriendin is vreemdgegaan, behalve in dit geval, wat vreemdgaan written all over it heeft.
Je hebt de helft van de posts overgeslagen zie ik.

Maar vertel over je heiligheid als orakel, want je neemt een houding aan die zegt: ik zeg het dus het is zo.
Het kan zijn dat vriend van TO is vreemdgegaan, maar TO gaat daar niet van uit en naïef komt ze niet over. Dan zal hij hoogstwaarschijnlijk niet zijn vreemdgegaan. Er bestaan veel gekke mensen, dus dat er iemand gewoon ziekelijk loopt te kutten vanuit eigen frustratie is heel aannemelijk.
..
Murrmurr schreef:
11-07-2020 23:18
Ik ook niet, ik denk dat die mensen onbewust hun schema's graag bevestigd zien
Op de man. Zwak. Is je inspiratie eindelijk op, na al je verspilde tijd die hier tot nu toe hebt doorgebracht?
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 23:33
Op de man. Zwak. Is je inspiratie eindelijk op, na al je verspilde tijd die hier tot nu toe hebt doorgebracht?
Ik doe de deur dicht
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
Ik stap de bus in
De enige manier waarop hippiemeisje het zo zeker kan weten is als ze zelf die vrouw is waar de vriend van TO meet is vreemdgegaan. Vertel eens HM, hoe weet jij eigenlijk van die sproet....?

:proud:
hippie_meisje schreef:
Hoe is dat op de man?
Hippiemeisje, de wereld draait niet om jou. Echt niet.

Er zijn hier tig vrouwen in dit topic die roepen dat vriend van TO vreemd is gegaan. En er is al eerder gezegd dat dit best wel eens projectie kan zijn. En nu jij hier post is zo'n opmerking ineens op de man - tegen jou? Wauw. Hoe krijg je het je gedachte in?
..
hippie_meisje schreef:
Op de man? Waarom? Ik vind deze post meer op de man dan de post van Murmurr hoor.
Murrmurr schreef:
11-07-2020 23:39
De enige manier waarop hippiemeisje het zo zeker kan weten is als ze zelf die vrouw is waar de vriend van TO meet is vreemdgegaan. Vertel eens HM, hoe weet jij eigenlijk van die sproet....?

Daar zeg jij zo eens wat! Scherp!
MurrMurr is een beetje stiekem bezig. Het liedje wat ze schrijft is ook op man, maar dan moet je wel mijn topics hebben gelezen anders weet je dat niet.

Hoe bevalt groep 1 Murr?
hippie_meisje schreef:
12-07-2020 00:12
MurrMurr is een beetje stiekem bezig. Het liedje wat ze schrijft is ook op man, maar dan moet je wel mijn topics hebben gelezen anders weet je dat niet.

Hoe bevalt groep 1 Murr?
Ik plaagde je, want je roept op de man om helemaal niks. Maar daar waren we goed uitgekomen toch? Ik herinner me een positieve draai. Maar daarvoor moeten we naar 1 van de vele napraattopics (ik dacht dat ik groep 3 was?)

Nu weer on topic, hier heeft TO niks aan
Murrmurr schreef:
12-07-2020 00:16
Ik plaagde je, want je roept op de man om helemaal niks. Maar daar waren we goed uitgekomen toch? Ik herinner me een positieve draai. Maar daarvoor moeten we naar 1 van de vele napraattopics (ik dacht dat ik groep 3 was?)

Nu weer on topic, hier heeft TO niks aan
:cheers:

Back on topic.

TO, hoe zit het met de sproet?

:yes: :rofl: (sorry!)
Murrmurr schreef:
12-07-2020 00:24
;-)
Misschien zit er iets in het water in Nederland en België dat iedereen een beetje paranoïde wordt...?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat hebben jullie eigenlijk liever op een penis, een afgebakende ronde sproet of een grote pigmentvlek? Zeg maar: houd je van chocoladepareltjes of van een flinke slok chocolademelk?

En dan: zijn penissproeten ontvankelijk voor melanoomontwikkeling? Mag je jongeheer ook nog eens insmeren met zonnebrandmelk met alle gevolgen voor de vaazjeezjee van dien. Balen.

Penissproet. Mooi Scrabble-woord. :rolling:

Sproetenpenis klinkt toch minder leuk dan penissproetjes. Veel minder hippie ook. Sproetenpenis klinkt snel als spruitenpenis. En om een penis nou te vergelijken met spruitjeslucht.... vast een probaat middel tegen al te geïnteresseerde dames, die hebben geen zin in een penis met de geur van je oma’s niet bestaande kookkunsten. Is wel weer eens wat anders dan de welbekende bloemkoolpenis.

En voor wie het zich afvraagt: ik ben broodnuchter, alleen heel melig!
Macarinata schreef:
12-07-2020 00:59
Wat hebben jullie eigenlijk liever op een penis, een afgebakende ronde sproet of een grote pigmentvlek? Zeg maar: houd je van chocoladepareltjes of van een flinke slok chocolademelk?

En dan: zijn penissproeten ontvankelijk voor melanoomontwikkeling? Mag je jongeheer ook nog eens insmeren met zonnebrandmelk met alle gevolgen voor de vaazjeezjee van dien. Balen.

Penissproet. Mooi Scrabble-woord. :rolling:

Sproetenpenis klinkt toch minder leuk dan penissproetjes. Veel minder hippie ook. Sproetenpenis klinkt snel als spruitenpenis. En om een penis nou te vergelijken met spruitjeslucht.... vast een probaat middel tegen al te geïnteresseerde dames, die hebben geen zin in een penis met de geur van je oma’s niet bestaande kookkunsten. Is wel weer eens wat anders dan de welbekende bloemkoolpenis.

En voor wie het zich afvraagt: ik ben broodnuchter, alleen heel melig!
Je meent het... :-D :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven