Vreemde berichten

09-07-2020 23:35 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.

Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.

Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.

Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.

Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.

Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.

Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?

Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
En nu hoop ik vooral dat ze hulp krijgt en zich op haar eigen problemen kan en gaat focussen, want dat lijkt geen overbodige luxe.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het zo is afgelopen. En ik ben blij voor jou dat er echt geen minnares was.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Dus toch nog een goede verklaring voor de sproetenkennis. Ik had het niet meer verwacht :-D
Alle reacties Link kopieren
Tegen dat mens: krijg zelf de sproeten!
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting dat de stalker bekend is! Wel raar dat ze het na al die tijd ineens op jullie gemunt had. Hoe is dat aan het licht gekomen?
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Artricks schreef:
17-07-2020 10:52
Wat een opluchting dat de stalker bekend is! Wel raar dat ze het na al die tijd ineens op jullie gemunt had. Hoe is dat aan het licht gekomen?
Volgens mij kan TO daar niks over loslaten in dit stadium
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-07-2020 10:52
Volgens mij kan TO daar niks over loslaten in dit stadium

Mja, zal vertrouwelijke informatie zijn. Hopelijk stopt het nu in ieder geval.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-07-2020 16:50
:rofl:

Nu is het wachten op de eerste die zegt dat man vreemd is gegaan of die linkjes naar zichzelf stuurt
Gelukkig weet ik dat zij wel de laatste is met wie hij überhaupt vreemd zou gaan.
Deze berichten zijn al ver voor mijn tijd begonnen, hij laat mij alle berichten lezen die ze hem stuurt .
Zij heeft hem jaren geleden bekend, al heel lang verliefd op hem te zijn waarop hij haar afwees.
Dit heeft ze duidelijk nooit willen accepteren, en lijkt te denken dat ze bij elkaar horen.
Eigenlijk best zielig.
truusdemier1981 wijzigde dit bericht op 17-07-2020 12:10
Reden: .
20.20% gewijzigd
Artricks schreef:
17-07-2020 10:52
Wat een opluchting dat de stalker bekend is! Wel raar dat ze het na al die tijd ineens op jullie gemunt had. Hoe is dat aan het licht gekomen?
TO geeft toch aan dat ze het idee kregen dat de verzender op den duur wilde dat ze wisten wie ze was. Dus ze zal zich wel wat meer prijs hebben gegeven. Of haar man, die nu met haar gaat praten, is erachter gekomen.
Oei, ik zou even opletten TS met herkenbaarheid. Ik ga je niet quoten maar je je begrijpt wel wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Best zielig?
Eerder eng

Vind het sneu voor je man. Hij heeft niets misdaan en zou zomaar beschuldigd worden van vreemdgaan.
Gelukkig had jij alle vertrouwen in hem
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven