NIET groepje
donderdag 30 april 2009 om 18:25
donderdag 30 april 2009 om 18:50
donderdag 30 april 2009 om 19:23
Ik baal. Mijn namaak van de MacDonalds Crispy Chicken Wrap met mosterdhoningsaus was zo lekker dat ik er teveel van heb gegeten. Dus om 10 uur vanochtend begon ik al om Griekse Stifado te maken, nu klaar, en nou heb ik geen honger meer. Ja gooi het niet weg hoor, voor morgen.
Dit was mijn Mac look-a-like-wrap;
Dit was mijn Mac look-a-like-wrap;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 30 april 2009 om 19:29
is ik weer
leuke dag gehad, armen en gezicht een beetje veul verbrand dus auwww en ondertussen ook het gedoe in Apeldoorn meegekregen
en het was maar goed dat we zo vroeg waren, er waren namelijk een heleboel idioten die zo vroeg waren! We hadden nu een perfect plekkie en ook best leuk verkocht, ruim 100 euro winst!
leuke dag gehad, armen en gezicht een beetje veul verbrand dus auwww en ondertussen ook het gedoe in Apeldoorn meegekregen
en het was maar goed dat we zo vroeg waren, er waren namelijk een heleboel idioten die zo vroeg waren! We hadden nu een perfect plekkie en ook best leuk verkocht, ruim 100 euro winst!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 30 april 2009 om 19:31
En wat ik van de boys moet denken weet ik ook niet. Alle vetjes end van het stoofvlees heb ik in een apart pannetje uren laten stoven. Mijn vlees uiteraard gekruid en met wijn end in de braadpan uren laten stoven. Wat denk je, de boys willen hun stoofvlees niet. Dus het niet gekruide vlees wat uren in een apart pannetje op het vuur heeft gestaan. Ondankbaar, zal ze op vakantie sturen naar een arm land potver.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.