Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ils+ Ik ging ervan uit dat ik gewoon ongesteld ging worden, voelde me niet echt anders, week van te voren had ik altijd al veel buikpijn en wat zere borsten. Voelde me op het moment eigenlijks helemaal niet anders, achteraf gezien deden mijn borsten toch iets meer pijn dan normaal. Kwam dus heel onverwachts!

Volgens mij is het het beste om niet teveel op je klachten te letten, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden en dan is de telleurstelling alleen maar groter! Bij de meesten beginnen de klachten ook pas echt rond weer 5 of 6!

Dus lekker afleiding zoeken lijkt mij het beste, en pas testen op de dag van je nod. Dan weet je het zeker!!

Veel succes met het wachten!!
@ bowie...gelukkig is t weer weg je bruinverlies..maar dat heb ik ook weleens gehoord dat dat normaal is ..en dat je dat nog een paar maanden zelfs kan houden rond je periode als je zwanger bent...dus maak je niet te druk!!!

@ miss wat fijn dat alles goed was en dat t zo'n beweeglijk kindje is lijkt me een goed teken...en kan me helemaal voorstellen dat dat een heel mooi moment was om te zien!!

@ peach...gelukkig ben je weer een beetje gerustgesteld!!

maar kan begrijpen dat je je zorgen maakte om een bbz...en je hoeft je absoluut niet te schamen, ik heb t ook gehad ....en je heb dan toch t idee dat andere mensen denken van "zo die heb er even op los geleefd" ( netjes gezegd dan) terwijl dat absoluut niet t geval is....ik weet nu al dat mocht t bij mij lukken dan heb ik dezelfde bezorgdheid als jij!

@ ils ik heb geen idee wanneer mijn ovulatie precies was ben ( nog ) niet aan de ovu testen....vaak kan ik m wel voelen mijn eisprong maar er eerlijk gezegd dit x niet op gelet.

en heb nog geen klachten wat betreft nod/zwangerschap dus kan nog alle kanten op ....maar ik ga absoluut NIET testen voor mn nod....zelfbescherming!

@ allen ik dacht te hebben gelezen paar dagen terug dat er iemand naar apeldoorn ging om queensday te vieren...ik weet alleen niet meer wie??!! diegene die is geweest..alles oke?????? verschrikkelijke beelden !!!!!!
@ skullcandy: dat betekent dat je zondag a.s. gaat testen??? ben heel benieuwd! ik duim voor je.. zitten we in het zelfde pakket!
@ ils ..nou eigenlijk wil ik maandag pas testen als t wegblijft..aangezien ik vorige maand ineens 4 dagen overtijd was zonder succes ...dus ik vertrouw mn lichaam niet meer

ga jij zondag testen?.....duim ook voor jou!!!!
Bowie, hoe is het nu? Ik hoop zo dat het gewoon even wat oud bloed was, net als bij Miss83. Rustig aan he
if we all light up, we can scare away the dark...
helaas heb ik net weer meer bruin slijm verloren. Ik heb ook wat menstruatie-achtige krampen. Ik zit hem echt te knijpen nu....

Wat een emotionele achtbaan dit! Eerst blij en vol ongeloof dat we zwanger zijn en dan nu al dit. Ik kan verstandelijk wel bedenken dat dit gewoon kan en dat het allemaal nog erg pril is en mis kan gaan en nog alle kanten op kan gaan maar ik ben zo verdrietig sinds ik net weer bruin zag

Misschien zijn het ook wel een beetje de hormonen?
Die krampen horen er wel bij denk ik. Tenminste, die heb ik zelf ook wel. Ik hoop nog steeds heel erg dat het mee zal vallen. Zag zojuist een programma over vrouwen die herhaaldelijk miskramen kregen en een had zelfs een bed vol bloed en toch nog een levend kind. Alles is nu heel gevoelig en veel meer doorbloed dan normaal. Dat kan het verklaren. Anderzijds kan het ook een miskraam zijn. Helaas zit er niks anders op dan afwachten, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd (f)
dank je tatli, ik zat het programma inderdaad ook te kijken maar heb het uitgezet na mijn 2e broekgluurteleurstelling. Heftig hoor al die verhalen van die vrouwen.

Hoe gaat het vandaag met jou? al een beetje aan het bijkomen?
Ik ben heel moe, heb net op de bank geslapen. Verder heb ik net als jij dus buikpijn/krampjes. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik ben er nu wel een beetje aan gewend al moet het nog groeien natuurlijk...
Hoi Bowie, ik hoop voor je dat het niet mis gaat. Maar ik heb gelezen dat het pas op een eventuele miskraam duidt als het vers rood bloed is... maak je niet al teveel zorgen dus, ook al snap ik dat dit moeilijk is...

@ allen: vandaag paar uur licht weeig gevoel gehad in onderbuik. voelde een beetje als 'ik word ongesteld' maar nu is het plots weer weg. zou het de innesteling geweest zijn?! I hope so..
Hey allemaal,

Beroerd zeg bowie die onzekerheid. Hopelijk heb je snel meer zekerheid.

Ben vandaag bij mijn schoonouders geweest. Was leuk. Tis prachtig weer.

Wel afschuwelijk zeg wat er is gebeurd in Apeldoorn. Er zou inderdaad iemand van het forum heengaan. Gaat alles goed?

Heftig hoor!

Mn man is weg met vrienden vanavond. Dus lekker alleen. Gisteren niet meer geklust en vanavond ook niet. Waarschijnlijk hebben we nog wel genoeg tijd! :-)
Is er echt iemand van ons naar Apeldoorn geweest? Ik hoop zo dat alles OK is en dat ze het niet van dichtbij heeft moeten zien, dat lijkt me behoorlijk dramatisch..
Hey bowie, hoe is het nu? ik hoop zo voor je dat het gewoon bij alleen wat bruin verlies blijft!

ja volgens mij ging muppet daar heen toch? echt verschrikkelijk ja wat er is gebeurd. Lijkt wel of er steeds gekkere mensen op de wereld lopen...

@ils, ik wil niet lullig doen hoor maar volgens mij ben je er te erg mee bezig..probeer wat meer ontspannen ermee om te gaan anders maak je je zelf echt gek.
Meiden, ik heb even terug gelezen. Muppet woont in Apeldoorn. En zij zou er heen gaan. Ik hoop snel wat van haar te horen!
Peach heeft wel gelijk Ils. Want zwanger worden is een ding maar zwanger zijn een tweede. En ik kan je garanderen dat je dan ook van alles gaat voelen qua krampjes. Ga je dan als het straks gelukt is (want daar gaan we vanuit) dan ook de hele tijd bedenken wat er aan de hand kan zijn? Als ik jou was zou ik gewoon wat minder op je buik letten.

Succes met ontspannen
Oh shit Muppettttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ik hoop dat alles OK is, kom je snel even melden?
Tatli en Ils. Toen ik maar niet ongesteld werd. Had ik werkelijk alle symptomen van zwanger zijn. Buikkrampen, darmklachten, moe, misselijk, ik werd maar niet ongesteld. Dus echt Ils, je lichaam kan je echt voor de gek houden. Ik kon het niet geloven, dat dat zo erg kon! Maar het kan echt. Ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was. Maar nee, ben toch echt na twee maanden weer ongesteld geworden. Probeer te relaxen! Ook al is dat verschrikkelijk moeilijk als je er zo op gefocust bent. Sterkte en succes!
Precies Liedje, ik had de 1e ronde dezelfde klachten als jij omschrijft en was niet zwanger. Deze ronde voelde ik niks en tadaaaaaaaaaaa zwanger. Nu voel ik volgens mij van alles omdat je er toch iets meer op let dan normaal. Dat is ook niet tegen te houden, maar ik ben echt niet de hele tijd naar mijn lichaam/ buik aan het luisteren of denken
Heey meiden,

Hier een teken van leven van mij! Met mij en mijn dierbaren is er niets aan de hand! Het is hier heel raar nu, alles is stil, op straat, vlaggen hangen half stok, echt onwerkelijk!

Ik moest gisteravond ballen en heb die route nog om 22 uur gereden.. Zag de borden staan dat je echt niet verder kon voor vandaag. (ging om 5 uur in). Echt heel raar!

Wij wonen vlakbij het transferium en rond half 2 kwamen de bussen vol met oranjegangers al terug, iedereen wilde/ging naar huis! Heel apart, omdat het feest nog beginnen moest!

Muppetman en ik wilden gaan kijken bij het defile, maar omdat we teckelpup op moesten halen, waren we zwaar verlaat en hebben het drama gemist! Er waren wel oom's en tantes van mij bij het defile op de Loolaan, maar die zaten ongeveer 100 meter verderop!

Het is gewoon intens triest wat hier gebeurd is! Geen feest in stad, geen vuurwerk. NIETS!
PFfff Muppet wat een opluchting dat er met jou en je familie niets aan de hand is. Wat bizar he...ik ben er nog steeds van onder de indruk. Zeker nu ik alles op TV heb gezien. Sterkte muppet.
Fijn te horen dat met jou en je familie alles goed is. Wat een vreselijk trieste dag was het vandaag. Ik weet niet of het door de hormonen komt maar mijn tranen zitten hoog. Zo erg, zo zinloos.
ooo muppet gelukkig!!!!!!! niks aan de hand dus en met je fam ook niet..hele geruststelling!!!!!!!!

ik heb ongeveer de hele dag voor de tv gezeten ...aangezien ze na t drama twijfelde of t in amsterdam ook niet afgelast moest worden...ben ik maar thuis gebleven

en daardoor heb ik dus ook de ongecencureerde beelden gezien voordat ze erin hebben lopen knippen....omdat die te schokkend waren ..en ik kan je vertellen dat waren ze ook....afschuwelijk !! ben blij dat je ongedeerd bent!
@ muppet, gelukkig dat je niet in de buurt was en dat je fam. ok is!!! wat een gebeurtenissen allemaal.

@ tatli, ja he, ik moest zelfs huilen toen ik de koningin zo aangeslagen op tv zag ( en ik heb normaal niets met het mens)

@ allen, vandaag weer getest en de test is donkerder dan gisteren dus dat stelt me een beetje gerust.Verder hoest ik me de longen uit het lijf en ik kwam op een site tegen dat er hierdoor ook wel eens een adertje kan knappen. Ik hoop nu natuurlijk dat dat het is. Om het verhaal trouwens af te maken, ik zat gisteravond ineens onder de rode uitslag! Mijn hoofd, nek borst en rug helemaal onder de rode vlekjes/blaasjes. Het is nu vanochtend al iets minder maar ik schrok me rot!!
@muppet, gelukkig dat je niet op die plek was zeg....lijkt me ook vreselijk om zoiets te moeten zien.

@bowie, dus het bruinverlies is niet doorgezet, en een donkere test, volgens mij is het dan van de innestelling hoor...

Ik had woensdag rozigslijm verlies he, is daarna ook gestopt.

Mn huisarts zei dat je baarmoeder veel meer doorbloed is nu, dus dat het normaal is dat je weleens wat verliest. als het maar niet veel en helder bloed is.

Wat raar van al die blaasjes, jeukt het ook?
@ peach, helaas nog wel gewoon wat bruin slijm vanochtend verloren. Ik heb inmiddels de huisartsassisente gesproken. Die zei dat het vaker voorkomt bij zwangere vrouwen rond hun nod.Tav de uitslag zei ze dat dat kon komen door het ziekzijn? Ik snap er niets van. Ben er zelf niet helemaal gerust op omdat ik dus op basisscholen werk en ik laatst ergens was waar de 5e of 6e ziekte en nog zo'n kinderziekte heerste. Is inmiddels wel een week of 4 geleden maar toch! Ik heb het wel gezegd maar ze zei dat je hier nu niets aan kon doen. Ik heb bedacht dat ik straks even de vk ga bellen. Kan alleen tussen 12.30 en 13.30 uur dus moet nog even geduld hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven