NIET groepje
donderdag 30 april 2009 om 22:23
Lijssie voor vandaag en morgen:
- Abstract schrijven
- Dankwoord aanpassen en afmaken
- Inhoudsopgave aanpassen
- Foto's maken en invoegen
- Tabelletje maken van mn methodiek
- Conclusietje schrijven over meetinstrument
- Alles omzetten in PDF
- Naar de drukker brengen
- Inleveren
- Abstract schrijven
- Dankwoord aanpassen en afmaken
- Inhoudsopgave aanpassen
- Foto's maken en invoegen
- Tabelletje maken van mn methodiek
- Conclusietje schrijven over meetinstrument
- Alles omzetten in PDF
- Naar de drukker brengen
- Inleveren
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 1 mei 2009 om 00:35
zo, terug van de bios, film opzich was ok maar ze maakten het verhaal onnodig ingewikkeld, waardoor vriend en ik het allebei niet helemaal snapten.
daarvoor nog bij de mexicaan heel lekker gegeten, en mijn mensen kennis getest (ik zei tegen vriend dat de mevrouw aan het tafeltje naast ons zou gaan klagen als ze eenmaal dr bestelling kreeg...en ik had gelijk!! )
fijne vakantie Info
Marels succes morgen met de laatste loodjes van je studie-ding
Weltrusten voor allemaal
daarvoor nog bij de mexicaan heel lekker gegeten, en mijn mensen kennis getest (ik zei tegen vriend dat de mevrouw aan het tafeltje naast ons zou gaan klagen als ze eenmaal dr bestelling kreeg...en ik had gelijk!! )
fijne vakantie Info
Marels succes morgen met de laatste loodjes van je studie-ding
Weltrusten voor allemaal
vrijdag 1 mei 2009 om 07:19
Goedemorgen meisjes,
ondanks dat na de televisie beelden de feestvreugde er wel af was, zijn we gister naar koninginnedagfeestje geweest bij een van yammans voetbalteamgenoten, hier dichtbij dus ik kon op de fiets, en yamman lopen met de kinderwagen. allemaal kleine kindertjes spelend in de tuin, en wij gezellig beetje zitten in de zon slap ouwehoeren iedereen had van alles lekkers meegenomen al met al een geslaagde middag .....
was erg leuk om er weer eens effe uit te zijn .
yammini gedroeg zich voorbeeldig, al was t voor haar wel wat veel want vannacht is ze regelmatig wakker geweest beetje overprikkeld denk ik.
ondanks dat na de televisie beelden de feestvreugde er wel af was, zijn we gister naar koninginnedagfeestje geweest bij een van yammans voetbalteamgenoten, hier dichtbij dus ik kon op de fiets, en yamman lopen met de kinderwagen. allemaal kleine kindertjes spelend in de tuin, en wij gezellig beetje zitten in de zon slap ouwehoeren iedereen had van alles lekkers meegenomen al met al een geslaagde middag .....
was erg leuk om er weer eens effe uit te zijn .
yammini gedroeg zich voorbeeldig, al was t voor haar wel wat veel want vannacht is ze regelmatig wakker geweest beetje overprikkeld denk ik.