Zwanger worden vanaf juni 2020 (Tabel)

zaterdag 13 juni 2020 om 13:09
Vervolg op
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.
Voor allen die willen aansluiten!
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.
Voor allen die willen aansluiten!
Naam | Lft | Kind | Ronde | NOD/echo datum/ud | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
NWell | 25/30 | 1 | 5 | 30 december | pcos, clomid50mg werkt niet, nu clomid 100mg |
Mms25 | 27/31 | 1e | ![]() | 18 januari | mk |
Lize1 | 29/33 | 2e 1 jaar | ![]() | 22 december | mk nov |
Sali1985 | 34/37 | 2e 19mnd | ![]() | ud half augustus | |
maMarjan | leeftijd | 3e 6jr/2jr | ![]() ![]() | ud 2 juni, 17/12 echo | mk april ‘19 |
September10 | 30/35 | 1e | ![]() ![]() | ud 25/2 | |
Adventkalender | 31 | 1 | ![]() | ud 19/3 | mk mei |
Zwartgroen | (leeftijd) | 2 | ![]() ![]() | ud eind maart | |
Lalameme | 25/28 | 2e 21mnd | ![]() ![]() | 15 april UD | guos vanwege groei dochter |
pinguin00 | 26 | 2e 8mnd | ![]() | Ud 2/5 | mk aug '18. 18-06 opnieuw intake icsi |
Kristie1988 | 31/32 | 2e 18mnd | ![]() ![]() | u/d 3 mei | 1e kindje prematuur |
anoniem_63ad9d62633bc wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:46
87.35% gewijzigd
donderdag 9 juli 2020 om 16:43
Hi,
ik heb vanmorgen getest met de test van de Action. Heeeeeeeeeel vaag een streepje, nog net te zien binnen de afleestijd. Maja is dit nu dan een indroogstreepje of niet? Net nog bij de Kruidvat geweest om andere testen te halen en deze is een stuk duidelijker! Nog steeds licht maar wel zeker een positief resultaat!
Ik wil er morgen ochtend nog 1 doen om dan met het ziekenhuis te overleggen. En dan een vreugde dansje doen. Hopelijk blijft deze wel zitten.
ik heb vanmorgen getest met de test van de Action. Heeeeeeeeeel vaag een streepje, nog net te zien binnen de afleestijd. Maja is dit nu dan een indroogstreepje of niet? Net nog bij de Kruidvat geweest om andere testen te halen en deze is een stuk duidelijker! Nog steeds licht maar wel zeker een positief resultaat!

donderdag 9 juli 2020 om 17:05
Een streep is een streep.
Hartelijk gefeliciteerd!
Ik dans morgen op afstand met je mee 
Edit: hier lijken al wat vage zwangerschapskwaaltjes aanwezig te zijn maar ik houd het er vooralsnog op dat het tussen m'n oren zit en ik het me inbeeld

Edit: hier lijken al wat vage zwangerschapskwaaltjes aanwezig te zijn maar ik houd het er vooralsnog op dat het tussen m'n oren zit en ik het me inbeeld

anoniem_371479 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 17:07
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
42.93% gewijzigd
donderdag 9 juli 2020 om 20:53
donderdag 9 juli 2020 om 22:43
Jeeeej! Gefeliciteerd adventkalender!
Vanwege gezondheidsproblemen, het is hiernaast een heftig jaar voor ons, we hebben een pittige tijd achter de rug door een hele nare gebeurtenis en daarnaast doen de spanningen van de zwangerschap van mijn dochter mijn vriend nu toch twijfelen. Dit speelt al langer en de spanning van ronde 1 versterkte dit bij hem. Hij heeft meer tijd nodig, helaas voor mij. Voor mij zou het na een rot jaar juist een prachtig wonder zijn..
Maargoed, het is wat het is.. ik probeer nog maar wat af te vallen en ik ga volgende week een afspraak maken bij de HA voor een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Mijn menstruatie is niet normaal. Nooit geweest en ik wil nu gewoon een diagnose hebben. Mocht het endometriose dan bevestigd worden wil ik ook eigenlijk niet meer wachten met zwanger worden.. want ja.. want dan worden mn kansen er nou niet echt beter op.. zwanger worden brengt in mijn geval een pittige tijd met zich mee, maar dan iniedergeval niet die rottige menstruaties.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Vanwege gezondheidsproblemen, het is hiernaast een heftig jaar voor ons, we hebben een pittige tijd achter de rug door een hele nare gebeurtenis en daarnaast doen de spanningen van de zwangerschap van mijn dochter mijn vriend nu toch twijfelen. Dit speelt al langer en de spanning van ronde 1 versterkte dit bij hem. Hij heeft meer tijd nodig, helaas voor mij. Voor mij zou het na een rot jaar juist een prachtig wonder zijn..
Maargoed, het is wat het is.. ik probeer nog maar wat af te vallen en ik ga volgende week een afspraak maken bij de HA voor een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Mijn menstruatie is niet normaal. Nooit geweest en ik wil nu gewoon een diagnose hebben. Mocht het endometriose dan bevestigd worden wil ik ook eigenlijk niet meer wachten met zwanger worden.. want ja.. want dan worden mn kansen er nou niet echt beter op.. zwanger worden brengt in mijn geval een pittige tijd met zich mee, maar dan iniedergeval niet die rottige menstruaties.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
vrijdag 10 juli 2020 om 08:46
Adventkalender:
Waaaahhh super leuk!! Een streep is inderdaad een streep dus goed nieuws! Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan.
Zwartgroen:
Spannend! Ik ben benieuwd, al let je nu echt op ieder dingetje in je lijf dat je dan erger voelt..maar wie weet he!
Lalameme:
Dikke knuffel! Is allemaal niet niks als ik het zo lees, bah...
wel goed dat je naar een gynaecoloog wilt gaan, kunt beter dingen uitsluiten of juist bevestigd krijgen. Weet je wel waar je aan toe bent.
Sterkte!
Waaaahhh super leuk!! Een streep is inderdaad een streep dus goed nieuws! Ik duim met je mee dat het goed blijft gaan.
Zwartgroen:
Spannend! Ik ben benieuwd, al let je nu echt op ieder dingetje in je lijf dat je dan erger voelt..maar wie weet he!
Lalameme:
Dikke knuffel! Is allemaal niet niks als ik het zo lees, bah...
wel goed dat je naar een gynaecoloog wilt gaan, kunt beter dingen uitsluiten of juist bevestigd krijgen. Weet je wel waar je aan toe bent.
Sterkte!

vrijdag 10 juli 2020 om 12:37
Nwell: alhoewel de verleiding groot is ga ik wel pas (ruim) na m'n nod testen. Ik heb ook bewust geen vroege testen in huis gehaald, alleen 'gewone'. Wat ik over andere merk zijn vooral wat krampjes die ik normaal nooit heb, steken die voelen als bandenpijn (dat begon vorige zwangerschap ook al heel vroeg) en m'n kat is niet meer bij me weg te slaan. Maar ik houd sterk rekening met dat het wishful thinking is.
sali: ja echt alles is verdacht nu
Alvast een hele fijne vakantie!
Mms25: ja hopelijk komen er komende week een paar mooie updates bij in dit topic
Lalameme:
jullie hebben veel voor je kiezen gehad zeg. Succes bij de huisarts en gynaecoloog en veel sterkte!
sali: ja echt alles is verdacht nu

Mms25: ja hopelijk komen er komende week een paar mooie updates bij in dit topic

Lalameme:

vrijdag 10 juli 2020 om 19:54
@ Lalameme Heftig allemaal zeg! Kan me voorstellen als de eerste zwangerschap veel complicaties heeft mee gebracht dat je er extra goed over na moet denken. Gelukkig zijn jullie beide relatief jong en heeft het geen haast lijkt me.
@adventkalender GEFELICITEERD!! Wat super snel ook ! Spannend zeg !!
@adventkalender GEFELICITEERD!! Wat super snel ook ! Spannend zeg !!
zondag 12 juli 2020 om 16:20
Bedankt voor alle felicitaties! Mooie oplopende streep vanmorgen. Maandag de verloskundige maar bellen.
CT gaat niet door, dus ben benieuwd hoe ze dat verder voor zich zien. Sta er echt positief in. Mijn gevoel zegt dat als ik de eerste 6weken doorkomen het helemaal goed zit. Nergens op gebaseerd maar toch een gevoel.
Lalamaleme moeilijke beslissing in een lastige situatie. Hoop dat de onderzoeken wat uitsluitsel geven en jullie er dan samen weer voor kunnen gaan.
Zwartgroen ik duim voor je de komende dagen!
CT gaat niet door, dus ben benieuwd hoe ze dat verder voor zich zien. Sta er echt positief in. Mijn gevoel zegt dat als ik de eerste 6weken doorkomen het helemaal goed zit. Nergens op gebaseerd maar toch een gevoel.
Lalamaleme moeilijke beslissing in een lastige situatie. Hoop dat de onderzoeken wat uitsluitsel geven en jullie er dan samen weer voor kunnen gaan.
Zwartgroen ik duim voor je de komende dagen!

dinsdag 14 juli 2020 om 07:25
Adventkalender: wauww! Gefeliciteerd! Wat onwijs mooi nieuws voor jullie!
Ik wou je toch even feliciteren. Ik ben wat op de achtergrond momenteel, door drukte bijna geen tijd om rustig alles te lezen en steeds als ik het probeer begint de jongste of oudste dochter of manlief erdoor heen haha. Dat houd je met dat iedereen nu thuis is van vakantie..
Ik heb deze week of volgende week als ik mijn langste cyclus moet geloven een eisprong dus ben erg benieuwd. Zou leuk zijn want kunnen we bij mijn 30e verjaardag iedereen verassen dat we in weer in verwachting zijn. Maar we zullen zien.
Ik wou je toch even feliciteren. Ik ben wat op de achtergrond momenteel, door drukte bijna geen tijd om rustig alles te lezen en steeds als ik het probeer begint de jongste of oudste dochter of manlief erdoor heen haha. Dat houd je met dat iedereen nu thuis is van vakantie..
Ik heb deze week of volgende week als ik mijn langste cyclus moet geloven een eisprong dus ben erg benieuwd. Zou leuk zijn want kunnen we bij mijn 30e verjaardag iedereen verassen dat we in weer in verwachting zijn. Maar we zullen zien.

woensdag 15 juli 2020 om 18:16
Testen was de moeite waard.Zwartgroen schreef: ↑15-07-2020 16:41Ja heel leuk!Op naar nog meer goed nieuws voor de andere dames!
@mamarjan Ik wilde niet te vroeg testen dus vandaar dat m'n update even duurde. Binnenkort de VK maar eens bellen.
Positief blijft hij ook als je dagje later test, dus groot gelijk