Zwanger worden vanaf juni 2020 (Tabel)

13-06-2020 13:09 437 berichten
Vervolg op
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.

Voor allen die willen aansluiten!
NaamLftKindRondeNOD/echo datum/ud Bijzonderheden
NWell 25/3015 30 december pcos, clomid50mg werkt niet, nu clomid 100mg
Mms25 27/311e:hug: 18 januari mk
Lize129/332e 1 jaar:hug: 22 december mk nov
Sali1985 34/372e 19mnd:flirting: ud half augustus
maMarjan leeftijd3e 6jr/2jr:flirting: :heart: ud 2 juni, 17/12 echo mk april ‘19
September10 30/351e :flirting: :heart: ud 25/2
Adventkalender 311:flirting:ud 19/3 mk mei
Zwartgroen (leeftijd)2:flirting: :heart: ud eind maart
Lalameme 25/28 2e 21mnd:flirting: :heart: 15 april UDguos vanwege groei dochter
pinguin00 262e 8mnd :flirting:Ud 2/5 mk aug '18. 18-06 opnieuw intake icsi
Kristie1988 31/322e 18mnd:flirting: :heart:u/d 3 mei1e kindje prematuur
anoniem_63ad9d62633bc wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:46
87.35% gewijzigd
Hoi dames! Ja inderdaad jammer dat het gaat stoppen.. Hier gaat het heel goed, ik heb een baby die goed slaapt en drinkt dus ik geniet volop. Hopelijk gaat het met de andere baby's en zwangerschappen ook goed! Wat fijn dat je 20 wkn echo goed was mms! En je bent met 24 weken alweer ruim over de helft :) Lekker aftellen naar oktober dus :D

Het ga jullie goed allemaal! :heart: :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Aaah wat gek dat het gaat stoppen. Ik heb hier meegeschreven vanaf 2017 hoewel ik nu niet meer zo actief ben is het toch gek dat het verwdijnt.

Voor wie het leuk vind kunnen we eventueel een afgeschermde facebook groep starten. Geen verplichting maar ik sta er voor open! :)

Fijn dat het goed gaat met iedereen, mocht dit het einde zijn van dit groepje dan wens ik jullie het allerbeste, heel veel geluk mer jullie kersverse gezinnetjes en voor de zwangere een hele mooie zwangerschap, bevalling kraamtijd en toekomst! ♡

Hier gaat het nog niet geweldig. Onze kleine jongen doet zn best maar steeds blijft er iets bij komen, inmiddels ook spierslapte. We vechten voor ons mannetje en hopen heel erg dat het allemaal toeval is en hij wat meer tijd nodig heeft. Hij loop iniedergeval wel ernstig achter. We hopen het beste want het is een heerlijk ventje en we gunnen hem zo ontzettend een mooi en pijnloos leven ♡
Alle reacties Link kopieren
Lalameme het geluk ik niet aan jullie kant, ik hoop mee dat het toeval is. Mocht er toch een reden zijn, hoop ik dat jullie snel weten wat, dan kan je tenminste verder, ipv dat je bang blijft dat er steeds iets bij komt.

ik wil wel aansluiten bij een fb clubje, of een whatsapp groepje lijkt mij ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer dat het op houd ookal was ik niet heel actief meer. Ik sta ook wel open voor een Facebook groep of iets dergelijks.

Mms; fijn dat alles goed gaat, tijd gaat hard hé! Heel bijzonder om de kleine te voelen, geniet van je verdere zwangerschap!

Fijn dat alles goed gaat met jou zwartgroen en met de kleine!

Lalameme wat een zorgen! Hopelijk kunnen ze achterhalen waar dit wegkomt en dat ze er evt. wat aan kunnen doen. Ik hoop en duim dat alles goed mag komen met de kleine!

Hier gaat met de kleine in de buik alles goed. Ik zit zelf wat minder in me vel. Ik lijk haast soms wel depressief, 2 weken terug wel echt me diepte punt bereikt. Had toen vele sombere en nare gedachtes over mezelf en de kleine. Ik durfde niet alleen te zijn. Ik zie er eigenlijk ook best tegen op als de kleine er eenmaal is. Kan ik dit wel, ga ik wel van de kleine meid houden? Bang dat ik in een depressie raak en niet goed voor de kleine kan zorgen. Wil ik die verantwoordelijkheid wel enz. Hele vervelende en nare gedachtes dus. Ik heb dit ook bij de verloskundige gemeld en ben aangemeld bij de pop poli. Woensdag heb ik een gesprek met een psycholoog, daar kijk ik dus eigenlijk best wel naar uit. Hopelijk kan zij mij uitleggen hoe dit toch kan, waarom voel ik me zo? Terwijl ik zo op een baby en kleintje gehoopt heb al die tijd.
Gelukkig heb ik veel steun bij me partner en naasten.
Ik geniet aan de andere kant ook wel van dingen in me zwangerschap, als ik de kleine voel bewegen en me buik die steeds iets zichtbaarder word dan ben ik daar wel weer trots op. Kortom hormonen die gaan vreselijk met mij in de weer. Ik heb me ups en me downs.
Nwell schreef:
05-07-2021 21:24
Ja jammer dat het op houd ookal was ik niet heel actief meer. Ik sta ook wel open voor een Facebook groep of iets dergelijks.

Mms; fijn dat alles goed gaat, tijd gaat hard hé! Heel bijzonder om de kleine te voelen, geniet van je verdere zwangerschap!

Fijn dat alles goed gaat met jou zwartgroen en met de kleine!

Lalameme wat een zorgen! Hopelijk kunnen ze achterhalen waar dit wegkomt en dat ze er evt. wat aan kunnen doen. Ik hoop en duim dat alles goed mag komen met de kleine!

Hier gaat met de kleine in de buik alles goed. Ik zit zelf wat minder in me vel. Ik lijk haast soms wel depressief, 2 weken terug wel echt me diepte punt bereikt. Had toen vele sombere en nare gedachtes over mezelf en de kleine. Ik durfde niet alleen te zijn. Ik zie er eigenlijk ook best tegen op als de kleine er eenmaal is. Kan ik dit wel, ga ik wel van de kleine meid houden? Bang dat ik in een depressie raak en niet goed voor de kleine kan zorgen. Wil ik die verantwoordelijkheid wel enz. Hele vervelende en nare gedachtes dus. Ik heb dit ook bij de verloskundige gemeld en ben aangemeld bij de pop poli. Woensdag heb ik een gesprek met een psycholoog, daar kijk ik dus eigenlijk best wel naar uit. Hopelijk kan zij mij uitleggen hoe dit toch kan, waarom voel ik me zo? Terwijl ik zo op een baby en kleintje gehoopt heb al die tijd.
Gelukkig heb ik veel steun bij me partner en naasten.
Ik geniet aan de andere kant ook wel van dingen in me zwangerschap, als ik de kleine voel bewegen en me buik die steeds iets zichtbaarder word dan ben ik daar wel weer trots op. Kortom hormonen die gaan vreselijk met mij in de weer. Ik heb me ups en me downs.
Hormonen kunnen echt rotdingen zijn zo rondom de zwangerschap. Normaal heb ik nergens last van maar na mijn bevallingen nemen m'n hormonen een loopje met me. Fijn dat je steun hebt en dat je woensdag een afspraak hebt. Hopelijk kunnen ze je goed helpen en heb je verder vooral veel ups. Sterkte :hug:

Lalameme, ook een dikke knuffel voor jullie met alle zorgen die jullie hebben :redrose: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig nwell. Zwanger zijn en een kindje krijgen zijn ook heel heftig natuurlijk het maakt een hele impact en leg jezelf alstjebliefd niet het gevoel op dat je moet genieten. Genieten is fijn maar als dat al lastig is word het alleen maar rotter als je jezelf dat kwalijk neemt. :hug:

Hopelijk helpt het op de pop poli. Super knap dat je er zo goed mee aan de slag gaat. Ik ga wanneer ik er aan toe ben ook werken aan herstel. Ik ben benieuwd naar je verhaal tzt.

Voor degene die een facebook groepje willen, zal ik die maken? Volledig afgeschermd? Als jullie mij jullie voor en achternaam sturen bia een prive bericht voeg ik jullie toe! :)
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig nwell. Zwanger zijn en een kindje krijgen zijn ook heel heftig natuurlijk het maakt een hele impact en leg jezelf alstjebliefd niet het gevoel op dat je moet genieten. Genieten is fijn maar als dat al lastig is word het alleen maar rotter als je jezelf dat kwalijk neemt. :hug:

Hopelijk helpt het op de pop poli. Super knap dat je er zo goed mee aan de slag gaat. Ik ga wanneer ik er aan toe ben ook werken aan herstel. Ik ben benieuwd naar je verhaal tzt.

Voor degene die een facebook groepje willen, zal ik die maken? Volledig afgeschermd? Als jullie mij jullie voor en achternaam sturen bia een prive bericht voeg ik jullie toe! :) kunnen we altijd vanuit daar over op whatsapp.
Ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
ik heb je een pb gestuurd lalameme.

Lieve woorden van jullie. Ik ben heel benieuwd wat ze voor mij kunnen betekenen. Vind het iedergeval heel fijn dat ik hulp hierbij krijg. Hopelijk als de tijd rijp is lalameme dat jij ook goede hulp krijgt! Gaat vast goed komen.
Alle reacties Link kopieren
De facebook groep is geopend, op dit moment met nwell, zwartgroen en mijzelf erin. Mochten jullie willen aansluiten hoor ik het graag. Ik probeer het 1 of 2x per dag te controleren!
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde een pb te sturen, maar is deze aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb terug mamarjan!

Zou jij mij willen uitnodigen op facebook? Mijn naam heb je in pb! Maar ik kan je niet vinden :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven