NIET groepje
vrijdag 1 mei 2009 om 10:55
vrijdag 1 mei 2009 om 11:00
MV toch, Dat is Jim ! Jim Morrison van The Doors.
Die ken je toch wel ? En hij is niet eng, hij is leuk En behoorlijk dood ook.
Verder nieuws van Vriend. De baas wil hem heel graag hebben. Zo graag dat hij hele goede voorstellen heeft gedaan. Alleen het salaris is nog niet zeker. Daar wordt ie vanmiddag over gebeld.
Maar iig busje van de zaak. Eigen klussen ( vooral opknap en verzekerings werk, precies wat Vriend leuk vindt ) Flexibele werktijden ( Zelf weten hoe de dag gaat als hij maar aan zijn uren komt )
En heel gezellig gekletst hebben ze stelletje wijven. Nu wachten op salaris voorstel.
Die ken je toch wel ? En hij is niet eng, hij is leuk En behoorlijk dood ook.
Verder nieuws van Vriend. De baas wil hem heel graag hebben. Zo graag dat hij hele goede voorstellen heeft gedaan. Alleen het salaris is nog niet zeker. Daar wordt ie vanmiddag over gebeld.
Maar iig busje van de zaak. Eigen klussen ( vooral opknap en verzekerings werk, precies wat Vriend leuk vindt ) Flexibele werktijden ( Zelf weten hoe de dag gaat als hij maar aan zijn uren komt )
En heel gezellig gekletst hebben ze stelletje wijven. Nu wachten op salaris voorstel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 1 mei 2009 om 11:02
Voor MV : http://www.youtube.com/wa ... 050AB8&index=0&playnext=1
vrijdag 1 mei 2009 om 11:07
vrijdag 1 mei 2009 om 11:10
quote:Marels schreef op 01 mei 2009 @ 11:06:
Vrij lang dood al zelfs.
Ooit van The Doors gehoord?
Als hier het antwoord ook "nee" op is, dan moet je even roepen, dan ga ik op zoek naar die steen waar jullie al 35 jaar onder zitten Even zo naar boven halen. Door alle berichtjes erboven komt de wijziging niet meer over
Vrij lang dood al zelfs.
Ooit van The Doors gehoord?
Als hier het antwoord ook "nee" op is, dan moet je even roepen, dan ga ik op zoek naar die steen waar jullie al 35 jaar onder zitten Even zo naar boven halen. Door alle berichtjes erboven komt de wijziging niet meer over
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 1 mei 2009 om 11:10
Nou ik heb die Doors nooit gekend, moet wel voor mijn tijd zijn geweest. Oke, kwart eeuw is niet zo lang maar ken ze echt niet. Nummer van youtube heb ik wel eens op de radio gehoord hoor. Ik heb niet 25 jaar onder een steen gelegen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 1 mei 2009 om 11:15
quote:mylenevalerie schreef op 01 mei 2009 @ 11:10:
Nou ik heb die Doors nooit gekend, moet wel voor mijn tijd zijn geweest. Oke, kwart eeuw is niet zo lang maar ken ze echt niet. Nummer van youtube heb ik wel eens op de radio gehoord hoor. Ik heb niet 25 jaar onder een steen gelegen.Joh, dat maakt toch niet uit. Marels en ik zijn er mee groot gebracht ( en ploes ook zo te lezen
) jij kent vast muziek die ik niet ken
Nou ik heb die Doors nooit gekend, moet wel voor mijn tijd zijn geweest. Oke, kwart eeuw is niet zo lang maar ken ze echt niet. Nummer van youtube heb ik wel eens op de radio gehoord hoor. Ik heb niet 25 jaar onder een steen gelegen.Joh, dat maakt toch niet uit. Marels en ik zijn er mee groot gebracht ( en ploes ook zo te lezen