Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Das dan weer jammer....

Dat wordt nog feest, haha

Maar goed, hopelijk doet de factor 'wennen' een heleboel
Vinyl in gevecht met rolgordijn.

Gelukkig heeft Vinyl gewonnen!

Vinyl als je oude rolgordijn zo goed beviel, waarom heb je dan een nieuwe gekocht? Of was hij kapot ofzo?
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 16:28:

Zo'n maskertje en ook nog oordopjes gebruiken. Ik heb zelf hele goede van die kneedbare. Die maskers doe je gewoon op en dan is alles donker.

Jaaah! Oordopjes gebruik ik al een jaar of 10.

Maar een maskertje? Ik weet niet hoor... ik moet het toch verdorie ook kunnen als het niet helemaal donker is?

Vannacht (oude gordijn was dus al kaduuk) met het ochtendgloren wakker. Dat kan toch niet heel Nederland hebben?
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 16:29:

Vinyl in gevecht met rolgordijn.

Gelukkig heeft Vinyl gewonnen!

Vinyl als je oude rolgordijn zo goed beviel, waarom heb je dan een nieuwe gekocht? Of was hij kapot ofzo?

Ja, hij was kapot

Het was een rolgordijn die in een casette liep. Alleen kon je dan het raam niet opendoen, want door de druk die er dan opkwam knalde hij uit de casette. Hij liep met een soort geleidertjes in die casette en die puntjes waren door de druk ingescheurd. En van de week begaf hij het helemaal...

Maar goed, J. zal heel blij zijn, want nu kan het raam weer open. (ben ik ook wel blij mee hoor, alleen heb ik stiekem liever een dicht raam met duisternis dan een open raam in het licht....)
Ik heb altijd een raam open, heerlijk!
Jah, tuurlijk kun je dat. Bij mij is het ook verre van donker (lichte gordijnen nl), maar meestal als je gaat slapen is het ook donker gelukkig
Ik lees weer met 1 oog Vinyl, maar gelukkig is het gelukt!

Hier hebben we een rolgordijn wat net niet past, net te ort in de lengte en het is de grootste maat, anders moesten we het op maat laten maken en waren een een paar honderdjes meer kwijt, dus wij hebben een kier, ik heb nu soort vitrage er voor gehangen en dat helpt ook en staat nog eens sjiek de pief.
Het is inderdaad een kwestie van wennen denk ik Vinyl, maar je bent natuurlijk niet binnen twee dagen gewend...helaas.
Ja, dat kan nu hier ook weer! (was zo irritant dat ik anders 's nachts door een knal wakker werd en dat dat ding weer aan gruzelementen lag...)

Maar goed, nu nog een oplossing vinden dat ik gewoon kan slapen zonder mijn kop onder de dekens te duwen en met een adem tekort wakker te worden
quote:flora81 schreef op 01 mei 2009 @ 16:39:

Jah, tuurlijk kun je dat. Bij mij is het ook verre van donker (lichte gordijnen nl), maar meestal als je gaat slapen is het ook donker gelukkig Ja, dan is het redelijk donker, maar 's morgens niet meer hoor, vanaf 6 uur is het dan licht in de kamer
Hehe, hoe herkenbaar, die 'ach wat jammer, ik had je sms helemaal niet gezien'-tactiek

Pfff... ik voel me gaar. Had de hele dag al een beetje last van buik en maag, maar heb toch boekenkast gepoetst, terras geveegd en opgeruimd. Best netjes. Xan heeft het gras gemaaid! Jaja...

Nu zo dadelijk op pad. Ik heb op het station (van daar waar Vinyl oorspronkelijk vandaan komt) een 'date' met een meisje dat mijn tent komt kopen! Hoop dat ze wel komt opdagen, anders sta ik daar voor niets. Dan door naar vriendinnetje om daar te eten.
Peas on earth!
Gezellig Erwt!

Je bent hard in de weer geweest. Ik ga nu stofzuigen, tussendoor nog was opgevouwen en opgehangen. Dan lekker pastaatje eten, sporten (met Tien) en daarna nog even hangen bij een vriendinnetje op balkon.

Vinyl, slaap jij zo licht dat je dan ook echt wakker wordt van het ochtendgloren? Dat lijkt me wel vervelend.
Oh leuk Erwt! Hoop ook dat ze komt opdagen, iemand zou vanmiddag om half 4 mijn tuinsetje komen ophalen en ze is er nog niet. Grr....

En ja, ik slaap idd zo licht dat ik daarvan wakker word... Das echt ontzettend balen, want ik ben dan echt idioot vroeg wakker.
[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 01 mei 2009 @ 16:42:

Hehe, hoe herkenbaar, die 'ach wat jammer, ik had je sms helemaal niet gezien'-tactiek

[quote]

Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je die smoes dan noooooit meer bij (één van) ons kan gebruiken he...
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 16:52:

En ja, ik slaap idd zo licht dat ik daarvan wakker word... Das echt ontzettend balen, want ik ben dan echt idioot vroeg wakker.Heel herkenbaar! Als ik erg laat naar bed ga (zoals woensdag) doe ik echt mijn masker op. Anders word ik echt ook wakker als de natuur wakker wordt... Je moet er even aan wennen, maar het verduistert prima!
Tsja, mss moet ik er dan maar eens aan, maar ja... dan zou ik hem elke dag opmoeten, want elke dag 6 uur is al te vroeg...

(ook leuk als er iemand naast je ligt. Charming)
quote:Vinyl schreef op 01 mei 2009 @ 18:17:

(ook leuk als er iemand naast je ligt. Charming) Zeker in combinatie met oordoppen en een kikkergroene pyjama
quote:Drift schreef op 01 mei 2009 @ 18:20:

[...]

Zeker in combinatie met oordoppen en een kikkergroene pyjama

Gelukkig is dat laatste niet het geval!

(zie nu wel een oogmasker voor me met Kermit de Kikker ogen)
Ach, alles voor een goede nachtrust toch?

Ik word altijd erg chagerijnig en zelf een beetje (extra) emotioneel als ik lange tijd slecht slaap.
Ja, ik ook... zo labiel als de pest, haha

Maar goed, vannacht maar eens testen hoe het gaat met het nieuwe gordijn!
Zo, ben net thuis van twee lesjes gymnastieken met Floor, pfffff... Eerst zitten beulen op de fiets, daarna met de gewichten bij de pump. Best heftig! Maar ook wel weer lekker.

Zit nu via allerlei noodgrepen stukken naar mijn baas te krijgen over de mexicaanse griep. Het lijkt het toch op dat we ons daar serieus op moeten voorbereiden. Wisten jullie dat de griep vooral huishoudt in de groep 20-40 jarigen? Daar werd ik ff niet blij van! Enfin, weer een goede reden om veel groente en fruit te eten en te blijven sporten.

Waar is iedereen trouwens? Het is zo stil hier!
Hierrrrr ben ik!

Zet net de pc weer aan, het X-factor zitten kijken?

Lekker gesport Tien?

Ik heb inderdaad begrepen dat die griep vooral mensen van onze leeftijd zal treffen. Relatief de laagste weerstand voor dit griepvirus. Ouderen mensen hebben waarschijnlijk al wel eens een variant van deze griep gehad waardoor ze er beter tegen bestand zijn en jongeren hebben een te goede weerstand voor deze griep.
Ah, je had zelf al gezegd dat je lekker gesport had
Niet zo veel te melden, goed van je beulen Tien en Floor!
We moeten dus aan onze weerstand werken. Ga zo maar even door de modder en straatvuil rollen, helpt vast. En anders heb ik toch maar mooi toegegeven aan het varkentje in mij

Ik zat ook X-factor te kijken, ik geloof dat wat mij betreft Jamal er uit mag, wat denk jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven