vrienden maken
dinsdag 21 juli 2020 om 21:52
Ja, dat is heel raar. Ik neem aan dat je vrienden zoekt om mee te kletsen en lachen, af en toe wat leuks te doen buiten de deur of een avond bankhangen met een wijntje, maar dat je daarna weer bij je eigen partner in bed kruipt en je dagelijkse zielenroerselen deelt.
Dan zoek je een site waar je vrienden kunt maken, maar geen dating app.
dinsdag 21 juli 2020 om 21:54
die zijn er nietMaduixa schreef: ↑21-07-2020 21:52Ja, dat is heel raar. Ik neem aan dat je vrienden zoekt om mee te kletsen en lachen, af en toe wat leuks te doen buiten de deur of een avond bankhangen met een wijntje, maar dat je daarna weer bij je eigen partner in bed kruipt en je dagelijkse zielenroerselen deelt.
dinsdag 21 juli 2020 om 21:59
In welke regio woon je?
Je hebt namelijk ook FB groepen waarbij je 'maatjes' kunt zoeken. Zo zit hier in de stad 'Brabant maatjes'.
dinsdag 21 juli 2020 om 22:13
Ik denk dat je het wel kunt schudden als je vriend er lucht van krijgt dat je op een dating app zit met als reden vriendschappen op doen.
Je naïviteit is aandoenlijk, maar je werkt jezelf effectief in de nesten zo.
Heeft hij geen vrienden die ook weer vriendinnen hebben waar jullie een keer mee kunnen afspreken, soort double date. Op school/werk kom je ook amper mensen tegen? Waar woon je? Lijkt me een heerlijk plekje wel.
Hang een advertentie op bij de supermarkt desnoods.
Succes!
Je naïviteit is aandoenlijk, maar je werkt jezelf effectief in de nesten zo.
Heeft hij geen vrienden die ook weer vriendinnen hebben waar jullie een keer mee kunnen afspreken, soort double date. Op school/werk kom je ook amper mensen tegen? Waar woon je? Lijkt me een heerlijk plekje wel.
Hang een advertentie op bij de supermarkt desnoods.
Succes!
dinsdag 21 juli 2020 om 22:25
Nicotientje schreef: ↑21-07-2020 21:59Een club of een vereniging, sport , iets nieuws leren...whatever. Allemaal plekken waar je mensen kan ontmoeten en mensen zijn potentiële vrienden toch?
Hee je bent terug!
dinsdag 21 juli 2020 om 22:52
Ja precies dit, en NMLK wat iemand ook noemde. En Meetup.com kan je ook nog proberen.Nicotientje schreef: ↑21-07-2020 21:59Een club of een vereniging, sport , iets nieuws leren...whatever. Allemaal plekken waar je mensen kan ontmoeten en mensen zijn potentiële vrienden toch?
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 21 juli 2020 om 23:00
Die zijn er wel. Zoek in de app store maar op 'Vina'. Soort tinder voor vriendinnen, ik heb er 2 vriendschappen aan over gehouden.
En nu?
dinsdag 21 juli 2020 om 23:27
Bischierig?Nicotientje schreef: ↑21-07-2020 23:13Of is er misschien een andere reden voor je waarom een dating app een goed idee lijkt, die wij dan net missen of iets?
woensdag 22 juli 2020 om 06:43
Ik zou niet op een datingapp gaan, want dat gaat niet om vriendschap en ik denk ook dat je partner dat niet zo leuk vindt. Waarom schrijf je je niet in bij NMLK of zoek je een hobby waarbij je mensen tegen komt. Daten is geen geschikte manier om vriendschappen aan te gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 22 juli 2020 om 07:36
Wat een onzin
woensdag 22 juli 2020 om 09:22
Ik herken het wel. Zit een beetje in dezelfde situatie en een soort datingapp maar dan voor vriendschappen lijkt mij ook leuk. Ik dacht ook dat dat niet bestond. Hierboven wordt al de app vina genoemd. Die ga ik eens proberen. Nu ik op vina heb gezocht zie ik dat er wel meer van dat soort apps zijn.
woensdag 22 juli 2020 om 09:27
Je hebt ook ‘vriendinnenonline’, geen app maar wel een website.asimov schreef: ↑22-07-2020 09:22Ik herken het wel. Zit een beetje in dezelfde situatie en een soort datingapp maar dan voor vriendschappen lijkt mij ook leuk. Ik dacht ook dat dat niet bestond. Hierboven wordt al de app vina genoemd. Die ga ik eens proberen. Nu ik op vina heb gezocht zie ik dat er wel meer van dat soort apps zijn.