Konthaar vriend

24-07-2020 16:36 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.

We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.

Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
Moet je hem baffen dan?

Anders maakt dat toch niet zoveel uit?
Da's ware liefde, dat blijkt uit alles. :D
Zo zien mannenbillen er doorgaans uit. Niks mis mee, ik neem aan dat hij zich wast, dus goor zal het niet zijn.
) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.
Je kijkt hem regelmatig in zijn bilspleet?

Het is nou niet echt een handige plek om te scheren. Maar als hij er zo van walgt dan kun je hem aanbieden om hem Daar te scheren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon aanbieden om hem eens te harsen daar omdat je dat lelijk of vies vindt. Denk eens wat daar allemaal in kan zitten als ie nog niet gedoucht heeft.
Natuurlijk kan scheren ook, maar dat is lastiger en minder effectief dan harsen.
Ik heb eigenlijk nooit konthaar gezien. Wel op alle andere plekken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
24-07-2020 17:06
Ik heb eigenlijk nooit konthaar gezien. Wel op alle andere plekken.

Dan ben jij een bofkont. Of je kijkt niet goed.
:popcorn:
Vrij normale kont dus. Sterker nog; jij hebt ook konthaar. Alleen zijn ze bij de dames meestal wat zachter en blonder.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dat is normaal.

Heel lang vind ik wat minder, maar dat kun je als man (en ja ook als vrouw) prima bijhouden.
Ga het gesprek aan.
Buik- en borsthaar scheren zou ik bijna een afknapper vinden. Dat is toch niet fijn, die stoppels na een dag.
En haar rond de anus hebben we allemaal en niet iedereen vindt ontharen even fijn. Al dan niet ontharen heeft helemaal niets met hygiëne te maken. Hygiëne zit in andere dingen dan in ontharen.
Wacht maar totdat je zijn onderbroeken ziet... :popcorn:
Dat hij zijn buik- en borsthaar scheert vind ik vreemder dan konthaar eigenlijk.
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2020 17:17
Ga het gesprek aan.

Dan maak je er gelijk zo'n issue van. Ik zou het gewoon achteloos brengen en gelijk voorstellen om het te regelen. Natuurlijk wel ná het douchen!
Ik zou dit niet accepteren. Fractie van een seconde met de gasbrander er langs of wax strips.
hikikomori schreef:
24-07-2020 17:18
Wacht maar totdat je zijn onderbroeken ziet... :popcorn:
Precies! Dan kun je :popcorn: wel laten staan. :woa:
Antoon69 schreef:
24-07-2020 17:21
Ik zou dit niet accepteren. Fractie van een seconde met de gasbrander er langs of wax strips.
Geen scheetje laten dan ...
In_Tenebris schreef:
24-07-2020 17:04
Gewoon aanbieden om hem eens te harsen daar omdat je dat lelijk of vies vindt. Denk eens wat daar allemaal in kan zitten als ie nog niet gedoucht heeft.
:sherlock: :D
In_Tenebris schreef:
24-07-2020 17:19
Dan maak je er gelijk zo'n issue van. I
Nou dat is het toch ook. Een beetje konthaar hebben, gadverdamme.
Oemayra schreef:
24-07-2020 17:23
:sherlock: :D
:rofl:
[quote=GreenLadyFern post_id=31685579 time=1595602850 user_id=392931]
Zo zien mannenbillen er doorgaans uit.

[/quote)

Nou , nee hoor .
en wat zei je vriend toen je dit tegen hem zei?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven