Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
24-07-2020 13:35
Sorry. :puppy:
Aww ik vind jou een liefie.
In_Tenebris schreef:
24-07-2020 18:09
Dat was een geintje. Waarschijnlijk lacht ze je nu uit.
Wat zei ik nou! :furious:
Murrmurr schreef:
24-07-2020 20:18
Wat zei ik nou! :furious:

Was maar een grapje hoor! :bigkiss:

:there:
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 24-07-2020 20:27
Reden: Ongepaste emoticon ( smelten was dat )
3.70% gewijzigd
LīlyRose schreef:
24-07-2020 16:08
Nou ja, het lijkt me best kut om gegroomed te worden en dan vervolgens te horen te krijgen dat ze alleen een keertje een triootje met d'r liefie erbij wil.

Je hebt natuurlijk medelijden met al die volstrekt weerloze lesbiennes die genadeloos verleid worden door een leger aan doortrapte bi-meiden met een heimelijk smachtende man.

En als ze daar al aan ontsnappen ontkomen ze niet aan een swipevinger vanwege Tindervervuiling.

En ik maar denken dat lesbisch zijn nog wel eens lastig kon zijn wegens vooroordelen. Zat ik er toch even goed naast.
Hey waar is Rik ineens gebleven?
Nicotientje schreef:
24-07-2020 20:43
Hey waar is Rik ineens gebleven?

Rik heeft zelf forumvakantie genomen. Ik hoop dat ie weer snel terug komt.
-Shifty- schreef:
24-07-2020 20:39
Je hebt natuurlijk medelijden met al die volstrekt weerloze lesbiennes die genadeloos verleid worden door een leger aan doortrapte bi-meiden met een heimelijk smachtende man.

En als ze daar al aan ontsnappen ontkomen ze niet aan een swipevinger vanwege Tindervervuiling.

En ik maar denken dat lesbisch zijn nog wel eens lastig kon zijn wegens vooroordelen. Zat ik er toch even goed naast.
Je verzint weer mooi een eigen waarheid.
@ shifty
Thnxz!
-Shifty- schreef:
24-07-2020 20:39

Ik ben niet lesbisch, ik ben bi. Ik zit ook niet op tinder, want ik ben zeer gelukkig bezet.

Bi's worden door zowel hetero's als lesbo's gewantrouwd, want wij zullen wel van twee walletjes willen eten, en zijn zelden te vertrouwen. Al dat lesbo-toerisme helpt dan niet.

Ik zie er verre van potteus uit, en kan me niet herinneren dat ik in een homobar ben geweest zonder benaderd te zijn door lurkende 'bi-schierigen', vaak met het vriendje ergens verdekt opgesteld.

Ik reageer misschien fel, maar het komt ergens vandaan zeg maar. Al kun jij je daar misschien geen voorstelling bij maken.
LīlyRose schreef:
24-07-2020 20:48
Dit is anders wel precies waar de dames over klaagden, dus zo eigen is die waarheid niet
*Pauze* schreef:
24-07-2020 20:51
Dit is anders wel precies waar de dames over klaagden, dus zo eigen is die waarheid niet
Dat ik meelij heb met die arme vrouwtjes is toch echt zijn verzinsel.
Snarky schreef:
24-07-2020 20:50
Ik ben niet lesbisch, ik ben bi. Ik zit ook niet op tinder, want ik ben zeer gelukkig bezet.

Bi's worden door zowel hetero's als lesbo's gewantrouwd, want wij zullen wel van twee walletjes willen eten, en zijn zelden te vertrouwen. Al dat lesbo-toerisme helpt dan niet.

Ik zie er verre van potteus uit, en kan me niet herinneren dat ik in een homobar ben geweest zonder benaderd te zijn door lurkende 'bi-schierigen', vaak met het vriendje ergens verdekt opgesteld.

Ik reageer misschien fel, maar het komt ergens vandaan zeg maar. Al kun jij je daar misschien geen voorstelling bij maken.
Jij bent niet de enige, ik heb dit best vaak gelezen. En ook dat op Viva nieuwsgierige naar trio’s verlangende vrouwtjes geadviseerd wordt dit te doen.
Net zo storend als de overal aanwezige hijgende mannetjes.
LīlyRose schreef:
24-07-2020 20:48

Ik vond het wel aardig in lijn met gegroomde lesbiennes met een swipefrustratie.
Snarky schreef:

Ik kan me er totaal geen voorstelling bij maken waarom jij en Patsy in elk topic waar het woord trio valt degene die dat willen direct moeten afvallen als irritant, onoprecht, onecht, oneerlijk en als Tindervervuiling.

En ik snap dat al helemaal niet als jij zelf bi bent. Maar ik zou het ook niet snappen als je wat dan ook bent.

Ik kan me er totaal geen voorstelling bij maken waarom jij en Patsy in elk topic waar het woord trio valt degene die dat willen direct moeten afvallen als irritant, onoprecht, onecht, oneerlijk en als Tindervervuiling.

En ik snap dat al helemaal niet als jij zelf bi bent. Maar ik zou het ook niet snappen als je wat dan ook bent.

En daarnaast ervaar ik totaal niet dat bi-s worden gewantrouwd door hetero's. Echt totaal niet. Wat niet zegt dat het nooit gebeurt maar als het wel gebeurt is het toch ook volslagen onzin. Iemand die iemand anders niet vertrouwt op basis van z'n geaardheid neem je toch sowieso al niet serieus? Je kan dan toch ook niet serieus menen dat dat nou typerend is.
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2020 18:15
Goh TO, wel knap dat je zo snel na het openen van je eerste topic de napraat al gevonden hebt.

En knap ook dat je Latijn kent.

Poe hoor.
Hooooooo, niet onlief doen tegen een nieuweling hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gelukkig mogen alle "vrouwtjes" lekker zelf weten wat ze doen
VANTA schreef:
24-07-2020 19:31
Aww ik vind jou een liefie.
Dat ben ik ook, maar ik pies wel vaak tegen hetzelfde paaltje.

David Dunning
Snarky schreef:

ik, bi, herken dit geenzins..... misschien gewoon mazzel, misschien mijn uitstraling geen idee.

Ik kom ze wel tegen hoor die meisjes die hun (les-)bi gevoelens willen "ontdekken" terwijl hun vriend "toekijkt", maar dat mag toch? Hoe ben je zelf begonnen? Of vrienden in je omgeving?

Ik ken ook lesbische stellen die er bij zweren af en toe zo'n verward hetero-stel uit te nodigen. Hebben ze lol aan.

Het is wat je er zelf van maakt.

Maar zuur reageren in topics van (veelal jongere) TO's die nog zoekende zijn in hun seksuele identiteit gaat de acceptatie van bi's niet vergroten. Dát weet ik zeker!
jouw leven is een keuze
Ow, en ik ben bi.

En heb idd ervaren dat zowel ho's als he's vonden dat ik niet bij hun clubje mocht.

Nederland hè, je moet wel kiezen, afbakenen, grenzen aanhouden.
Stel je toch voor dat je in theorie gewoon met iedereen lol zou kunnen hebben.

David Dunning
Solomio schreef:
24-07-2020 21:21
Ow, en ik ben bi.

En heb idd ervaren dat zowel ho's als he's vonden dat ik niet bij hun clubje mocht.

Nederland hè, je moet wel kiezen, afbakenen, grenzen aanhouden.
Jij hébt met iedereen lol!!!
jouw leven is een keuze
Solomio schreef:
24-07-2020 21:21
Lol komt er zo te lezen al helemaal niet meer aan te pas.
2east schreef:
24-07-2020 21:19
ik, bi, herken dit geenzins..... misschien gewoon mazzel, misschien mijn uitstraling geen idee.

Ik kom ze wel tegen hoor die meisjes die hun (les-)bi gevoelens willen "ontdekken" terwijl hun vriend "toekijkt", maar dat mag toch? Hoe ben je zelf begonnen? Of vrienden in je omgeving?

Ik ken ook lesbische stellen die er bij zweren af en toe zo'n verward hetero-stel uit te nodigen. Hebben ze lol aan.

Het is wat je er zelf van maakt.

Maar zuur reageren in topics van (veelal jongere) TO's die nog zoekende zijn in hun seksuele identiteit gaat de acceptatie van bi's niet vergroten. Dát weet ik zeker!
Mooie post.
En terecht ook, seks is iets heel serieus om bozig over te doen
-Shifty- schreef:
24-07-2020 21:02

En daarnaast ervaar ik totaal niet dat bi-s worden gewantrouwd door hetero's. Echt totaal niet. Wat niet zegt dat het nooit gebeurt maar als het wel gebeurt is het toch ook volslagen onzin. Iemand die iemand anders niet vertrouwt op basis van z'n geaardheid neem je toch sowieso al niet serieus? Je kan dan toch ook niet serieus menen dat dat nou typerend is.
Ik vraag me af of dit zoveel van doen heeft met wantrouwen obv seksuele geaardheid. Of het niet veel meer te maken heeft met wantrouwen van vrouwen naar mannen.

Vooropgesteld, ik ken de betreffende topics niet en ik ben niet lesbisch of bi. Maar als ik lees wat Snarky hierboven schrijft, kan ik mezelf zonder ook maar enige moeite verplaatsen in de situatie. Ik voel gewoon de blik van dat verdekt opgestelde vriendje over mijn lijf glijden. Brrrr.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
2east schreef:
24-07-2020 21:22
Jij hébt met iedereen lol!!!
Ja, ik, maar ik ben inmiddels die bekrompenheid voorbij.

Je zult nu jongvolwassen zijn en bi zijn.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven