VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Dat heb ik ook Morrie.
Toen ik vanmorgen (vroeg!) in de auto zat op weg naar de dokter (hoofdpijn is onhoudbaar en na twee weken wel genoeg geweest) hoorde ik op de radio dat de dader is overleden. Heb wel even gevloekt... GW was soort van opgelucht, want opgeruimd staat netjes, maar ik had graag willen weten wat deze man er toe dreef zoiets tragisch te veroorzaken. Nu blijft het een mysterie.

Ik ben er nog steeds van onder de indruk. Als ik alleen al denk aan al die kindjes en gezinnen langs de weg. Brr.. je hoorde ook tijdens de beelden toen hij de massa geramd had het gegil van voornamelijk kinderen. Echt vreselijk.

En ook die griep.. bah, wat een ellende allemaal. Transavia is op zoek naar de passagiers die naast het nederlandse peutertje zaten. Zijn ze vlot mee... vlucht was afgelopen maandag.

Ely, ik was toen ik zwanger was ook veel gevoeliger voor al het leed op de wereld terwijl ik me er nu ook al druk om kan maken. Het komt zo dichtbij en maakt je zo kwetsbaar.
En nee, we zijn nog niet weg. We zijn nu de caravan aan het inruimen. Of beter gezegd ik pak de spullen (yeah right ) en GW en KW ruimen in. De jongens vinden het echt fantastisch en zijn helemaal hyper. We vertrekken morgenochtend.

Ben zo benieuwd hoe dat gaat met die twee knullen in 1 bed. Ik dnek dat ze morgenavond om 22.30 uur slapen.

Nu even echt spullen bij elkaar pakken!
Ja, maar afgelopen maandag was dat jongetje nog niet ziek, die is pas een paar dagen daarna ziek geworden.

Ik maak me geen zorgen over die griep. Vind ik zelf echt nog niet nodig. Lees ook deze FAQ's maar eens. Griep

Ik dacht dat jullie met Koninginnedag op vakantie gingen Wind, vandaar. Maar dat je nog zo'n hoofdpijn hebt zeg, wat naar. Heb je nu wel iets gekregen?
Ja, maar de griep is besmettelijk voordat je de eerste verschijnselen krijgt. Ach, ze zullen er wel verstand van hebben.

We zouden eerst op K-dag weggaan, maar dat was die andere camping. Nu vertrekken we morgenochtend.

En verveel je je op je werk of valt het wel mee?
Ja maar dan kon Martinair toch niet eerder weten dat er iemand ziek aan boord zat?

Ik denk echt dat het geen zin heeft om bang voor die griep te zijn. Een 'normale' griep daar gaan ook mensen aan dood. En vooralsnog genezen de mensen buiten Mexico die deze griep hebben gewoon (behalve dat ene kindje in de VS, en dat had ook een reden).

Vervelen is een groot woord, ik doe dingen die ik normaal niet zou doen. Zoals een document lezen wat al anderhalve week ligt. Ook nuttig.
Weet iemand uit het hoofd welke data we bij Dropje hebben staan? En kunnen we al een datum vastzetten?

Ik ben gisteren somber opgestaan en het is niet meer weggegaan. Ik kan er ook niets mee eigenlijk. Ook niet veel puf verder.

Heb vanmorgen alle kleren uitgezocht en doorgepast. Wil nog wel even zeggen dat van Lien álle kleren passen behalve 1 shirt. Van Morrie ook, maar 2 shirtjes staan me niet leuk. En van Vrolijk past heel veel niet omdat ik te dikke tieten heb en maat S gewoon echt veel te klein is. Ik heb uit jouw tas 2 of 3 broeken (dat vond ik dan weer wonderlijk, dat die passen) en een witte blouse gehaald. Als ik je volgende keer zie Vrolijk, dan geef ik de rest terug!

En ik vind zo'n Apeldoorn-incident weliswaar een incident maar tch eng. En voor de mexicaanse griep ben ik helemaal niet bang.

En voor wie op vakantie gaat/is: Veel plezier!
Hee, loop ik nu net Vrolijk en Wind mis? Nou ja, alsnog heel veel plezier!

Ik vind het niet zo erg dat de dader is overleden eigenlijk. Nu hoeft de samenleving nu niet nog jaren voor de kosten op te draaien, nu hij dood is, en zit vervroegd vrijgelaten worden er ook niet meer in. En wat de reden ook was; ziek ben je sowieso om doelbewust op een mensenmenigte in te rijden.

Het was heel gek gisteren, we maakten nog een stop ergens om even wat te drinken onderweg en toen zagen we daar op tv wat er intussen in Nederland gebeurd was. Verschrikkelijk!

Onze vakantie was wel erg leuk en gezelllig, wel druk met zoveel mensen in een huisje, dus het is ook wel weer erg lekker om thuis te zijn. Het duurde precies lang genoeg.

En wat ik hier ook nog niet verteld had; mijn broertje zou met vriendin en kind toch niet mee gaan omdat ze precies de 24e was uitgerekend van hun tweede kind? We hadden dus steeds gezegd dat ze dan maar ervoor of erna moest bevallen, maar niet tijdens onze vakantie, en ja hoor: vrijdagochtend de 24e 's morgens vroeg belde mijn broertje dat mijn nichtje geboren was, dus we zijn nog voor vertrek even snel wezen kijken. Hartstikke leuk dus!

Namen zijn: 3e letter Vrolijk-2e letter Ely-4e letter Wind-2e letter Pebbles, en tweede naam 1e letter Mille-2e letter Pebbles-2e letter Morrie.

Nu eerst maar even posten en dan bijlezen!
Zo, nu weet ik in elk geval waarom we een nieuw topic hebben

En dat Drop nog steeds hard aan het overwerken is -leuk hoor! Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen, maar het is je van harte gegund

En verder een hoop dingen waar ik geen mosterd meer aan toe ga voegen, maar wel nog even aan Nathje melden dat ik ook geen nieuwsbrief gehad heb, wel benieuwd ben, en mijn mailadres voornaamachternaam@hotmail.com is.

Spannende plannen van Aap! Leuk hoor, ondernemend gezin zijn jullie -heel veel mensen hier trouwens!
Gefeliciteerd Mille, met nichtje! Leuk!! En leuke naam. Goh, ik zou ook wel weer eens een neefje of nichtje erbij willen . En jij hebt mazzel want er komt er nog 1 aan. Hoeveel kleinkinderen heeft jouw moeder als Inad bevallen is?

Had ik zoveel shirts aan jou gegeven dan Pebbles? Ik dacht alleen 1 broek en 2 shirts. 1 Rood shirt denk ik? Die is ook niet zo heel leuk, maar gebruikte ik zelf om in te sporten enzo.

Ook alweer een 7e persoon overleden zag ik daarstraks. Bah, het is toch een bizarre manier om aan je einde te komen. Ik vraag me ook af hoe dat voor nabestaanden is, als je naaste op zo'n manier om het leven komt. Zou het erger, minder erg, hetzelfde zijn als dat een misdrijf zou zijn zonder zoveel publiciteit? En erger bedoel ik eigenlijk anders, als in: zou het troost geven dat er zoveel over gepraat wordt en meegeleefd, of zou dat niet uitmaken voor het verdriet?
Kweenie Morrie, of dat wat uitmaakt. De zinloosheid ervan maakt het denk ik wel moeilijk te accepteren. Ik bedoel; een 'normaal' auto-ongeluk bv. is qua gevolgen even erg als een familielid van je overlijdt. Maar je weet dat dat soort dingen kunnen gebeuren, dat er altijd een risico is dat iemand iets verkeerd doet, een foute inschatting maakt, en er dan slachtofffers vallen. Maar dat iemand willens en wetens de dood van omstanders veroorzaakt door op zo'n manier op duis bus in te willen rijden, zou het voor mij misschien wel moeilijker te accepteren maken dan wanneer het gebeurt is door een bestuurder die een fout gemaakt heeft en daar spijt van heeft. Dan zou ik denk ik niet zozeer minder verdrietig zijn, maar wel minder boos daarnaast.

Maar gelukkig blijft het speculeren want godzijdank ben ik geen ervaringsdeskundige

En Inad's kind wordt kleinkind nr. 8 Heel leuk ja, al die kinderen bij elkaar. Vooral ook dat ze zo verschillend zijn en je dan toch ineens heel duidelijke overeenkomsten en familietrekjes in ze ziet.
Ik ben altijd benieuwd naar dat soort dingen. Raar misschien, maar zou dat dan weleens willen horen van een nabestaande (over een tijdje dan ). Het is natuurlijk ook voor iedereen anders, elke persoon ervaart het anders. Maar het lijkt me zo vreemd als er zoveel media aandacht is voor het overlijden van je naaste. En helemaal bizar dat je die op de weg hebt zien liggen/kunt zien liggen. Dat je zulke dingen kunt gaan opzoeken op internet.

8 kleinkinderen! Dat gaan mijn ouders niet halen .
O Vrolijk, ik moet dat Jillz nog buzzen, maar ik zag net de reclame en die zag er leuk uit. Zeg dat maar alvast tegen Buzzer .
Het lijkt me afschuwelijk een nabestaande te zijn van iemand die op een dergelijke manier aan zijn eind komt. gaat gepaard met heel veel wrok denk ik.

Ik had van jou een joggingbroek, die draag ik nu veel thuis. Een korte broek, een bruin T-shirt, een zwart wit gestreept shirt en een rood shirt maar die zit heel raar hoog van voren, ik heb altijd lagere hals. En een roze met, hoe noem je dat, boothals? En dat staat me niet. Oh, en een lichtblauw truitje, die is ook leuk.

Ik knapte vanmiddag opeens weer op. Het is maar een raar iets. Echt, alle misselijkheid en vermoeidheid, maagzuur en weet ik wat is beter te dragen dan die zwangerschaps-somberheid. Gelukkig komt het bij vlagen en dus niet 7 dagen per week. Ik ga wel van 20 naar 50 mg vitamine B6, kijken of het helpt.

Mijn derde kind wordt het 7e kleinkind van mijn vader en de 6e van mijn schoonouders.

Oh, GP komt er aan. Voor de 2e keer vanavond...
O ja, ik had nog best een en ander in die tas gestopt inderdaad bij nader inzien. Dat rode shirt is misschien niet eens een zwangerschapsshirt bedacht ik me net, en is volgens mij ook echt heel oud dus model is heel erg uit de mode denk ik. Ik denk zelfs dat het eigenlijk van mijn moeder is, dat t-shirt .

En die roze met die boothals heb ik ook niet meer gedragen laatste zwangerschap. Die had ik met zwangerschap Schorrie, en toen wel gedragen volgens mij.
Lien is hier net weggereden met een grote zak met kleding achterin. Was gezellig Lien! Leuk dat je even langskwam.

Mille, gefeliciteerd! En 8 kleinkinderen. Wat een rijkdom! Ik zal je de nieuwsbrief mailen.

Het lijkt me vreselijk om zo iemand te verliezen. Het idee dat ze nog geleefd hadden als ze 20 meter verderop hadden gestaan, lijkt me een gedachte waar je nooit overheen komt.

Overigens lijkt het me ook vreselijk om familie te zijn van de man die het op zijn geweten heeft. Ik denk dat je heen en weer geslingerd wordt door boosheid om wat hij gedaan heeft en verdriet. Bah!

Verder leuk dagje gehad. Lekker naar het bos met mijn ouders en de kids. Vanavond lekker alleen met Aap gegeten en dat is soms wel heel relaxed hoor. En nog gewoon drie dagen vrij met zijn allen. Lekker hoor!
Ik ben te laat he, om Vrolijk en Wind uit te zwaaien? Shame on me... Dames, veel plezier!

Vreselijk ja, van gisteren. Ik had nog niets in de gaten, was een berg strijkgoed aan het wegwerken en de badkamer aan het poetsen toen vent terugkwam van festiviteiten in het dorp en aankwam met het nieuws. Echt ongelooflijk. Als je dan toch dood wilt, doe dat dan ergens waar je een ander niet benadeelt... Echt te afgrijselijk voor woorden. En dan juist op een dag als gisteren. Zelfs de kinderen hadden het er vanavond nog veel over, vooral Suske, die is nogal gevoelig voor dat soort verhalen. Het heeft echt indruk gemaakt op ze. Ben gistermiddag met ze gaan zwemmen ipv de stad in, zwembad was open. Je kon er een kanon afschieten, we hadden het bad bijna voor onszelf. Wel lekker eigenlijk.

Voor die Mexicaanse griep ben ik ook niet bang. Naief misschien, maar ik kan niet alles incalculeren en met alles rekening houden.

Mille, gefeliciteerd met je nichtje en je vakantie klinkt leuk hoor!

Vandaag nog een examen gedaan op mijn werk, en gehaald. Nu nog een 5 daagse training en ik ben officieel gecertificeerd, het werd tijd. Maar goed, ben al blij dat ik tussen de bedrijven door tijd heb weten te maken. Enne, kwestie speelt nog steeds!
Ben niet bang voor de mexicaanse griep dat ik (of iemand dichtbij) hem krijgt maar vind het wel vervelend dat we zo worden opgejaagd door dit soort nieuws. Laat er nu maar weer leuk nieuws komen!

Zal ik beginnen?

Ik ga op vakantie.

Joehoe!
Ja Nath, was gezellig en thanks voor grote zak met kleren. Ik ga vandaag hier eens kasten uitmesten, doos voor Nick maken, doos voor baby vriendinnetje maken, want Nick is alweer bijna even groot als BNJMN, dus niet alles gaat eerst door naar hem.

BNJMN ligt niet meer relaxed bij ons in bed, dus ik vrees dat we onze uitslaapochtenden weer in moeten gaan stellen. Ik heb niet het idee dat dochter en Kiloknaller al volledig voor hem kunnen zorgen 's ochtends.

Mille, gefeliciteerd met familie uitbreiding!
Moge.

Gelukkig nog een dagje mooi weer, Harrie is met Schorrie naar de boot om iets te klussen en ik ga even lekker alleen met Knorrie wat spijkerbroekjes halen enzo. Heb alleen weinig geld ineens op rekening zie ik, erg balen als je net van plan bent om te gaan winkelen!

Eerst maar is even aankleden en gel en make up doen.
Ik ben aan het werk. Heeft Pebblo ook nog een dag mooi weer met de Pebbeltjes. En gaat hij vanmiddag naar Pippi en niet ik.

Ik denk dat de invloed van de media erg groot is. Ook voor wat betreft de crisis. Misschien naïef, maar als je je baan nog hebt, er geen reden is om te denken dat die verdwijnt (geen sector waar de klappen vallen) en je iedere maand je salaris krijgt dan kun je ook nog gewoon besteden. En ik heb het idee dat die mensen ook wat meer de hand op de knip houden terwijl dat dus eigenlijk niet nodig is. En voor een gezonde economie moeten we ook blijven consumeren! (ik ben al een uur open en heb nog niemand gezien...)
Dat denk ik ook Pebbles, zeker wat die crisis betreft mogen de media wat mij betreft best eens nadenken over hun invloed daarop. Er moet inderdaad juist geconsumeerd worden om een gezonde economische situatie te behouden.

Maar wat ik wel merk is dat er om mij heen niet veel mensen zijn die beiden hun baan nog hebben en ook beiden in een sector werken die geen onzekerheid met zich meebrengt. Bij veel stellen is toch een van de twee zelfstandig ondernemer, werkzaam in de financiele sector, afhankelijk van huizen verkoop (verhuizers), werkzaam in of afhankelijk van de bouw (kijk naar GW, of Harrie) of werkzaam bij een multinational.

En ik heb net de economie gespekt want ondanks geen geld te besteden heb ik toch 2 spijkerbroeken gekocht voor Schorrie en ondergoed voor mezelf. Moet nu wel wat spaargeld overmaken om de rekeningen nog te kunnen betalen, maar ach, waar heb je anders spaargeld voor! Ik zit eigenlijk te wachten op de belastingteruggave. Harrie moet van de week naar de boekhouder om alles te ondertekenen enzo en dan hoop ik dat we snel geld zien . En ik krijg natuurlijk vakantiegeld einde van deze maand. Ook altijd leuk (en snel op ).
Hmmm, had twee bh's bij de HEMA gekocht. Leek me wel wat voor nu ik nog borstvoeding geef en niet precies weet wat mijn maat daarna wordt. Maar het zit gewoon echt niet lekker, past niet precies en geeft niet veel steun. Moet weer terug dus. Heb nu wel weer eens lekker een Marlies aangetrokken en voel het verschil.

Pebbles, jij koopt je ondergoed toch ook bij de HEMA? Is er dan iets waar ik op moet letten bij die bh's ofzo?

Ik was ook al teleurgesteld over de spijkerbroeken van H&M en Only. Passen ook net niet goed, dus daarvoor moet ik ook naar duurdere winkels. Jammer hoor.
Ik koop geen beha's bij de HEMA. Wel onderbroeken.

Met maat 80E slaag ik veel en veel beter bij de speciaalzaak. Zelfs van Hünkemoller of Livera word ik nog niet vrolijk. :( Ik moet altijd lang zoeken naar een vormgevormde beugelbeha waarbij het tussenstukje mooi aansluit. Vind het lelijk als dat niet tegen mijn borstbeen (?) aan zit. En voorgevormd omdat dat mooier staat en je het (zo goed als) niet ziet als je harde tepels hebt. Daar word ik altijd erg ongemakkelijk van. Maar omdat die beha's ook reteduur zijn heb ik er niet meer dan 3.

En sinds de geboorte van GP verandert de maat van mijn borsten constant lijkt het. Eerst door zwangerschap, borstvoeding en dan weer daarna en dan weer zwanger en borstvoeding en daarna en dan nog een keer 8 kilo afgevallen en er weer aangekomen en nu weer zwanger. Ik wil graag weer een vaste borstmaat!

Ik moet ook nieuwe beha's. Borsten zijn dus weer groter geworden en als ik niet oppas krijg ik zo'n kussentje boven beha.

Het is hier compleet uitgestorven. Zaterdaghulp is de hond aan het uitlaten. (ik heb Pebblo een hondloze dag gegund en in de winkel is beest hartstikke mak. ) Gelukkig hebben we wel een gezellige hulp, anders was het echt afzien in een uitgestorven winkel!
Ok, dat heb ik dus ook, dat dat tussenstukje niet aansluit. Heb getwijfeld of dat eigenlijk wel hoort, maar toen ik mijn Marlies aantrok zag ik dat dat inderdaad hoort aan te sluiten .

Mijn borstmaat wijzigde de laatste tijd voor de zwangerschap van Knorrie trouwens ook heel erg gedurende de cyclus.

Hoe oud is die zaterdaghulp Pebb? Een jonge jongen?

Harrie is gaan werken en ik eet met de jongens samen. Vind dat meestal wel leuk maar heb er nu geen zin in. Heb zin om te luieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven