Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 26 juli 2020 om 11:05

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 26 juli 2020 om 12:14
feow schreef: ↑26-07-2020 09:43Ik lig in een Duits hotel. En de reclame bij Wordfeud is dan ook Duits.
Peixe :X
https://augennstern.com/collections/top ... hirts-tops
Speciaal voor al mijn fans

zondag 26 juli 2020 om 12:20

zondag 26 juli 2020 om 12:23
Ik kom graag bij The Seafood Bar in de Van Baerlestraat.
https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... vince.html
zondag 26 juli 2020 om 12:27
Doe maar niet Cookie daar krijg jij vast gezeik mee ipv die paar. Sommige forummers zijn nog erger dan een wortelkanaalbehandeling dus ik snap jouw zin om er een paar een perma aan te naaien maar doe toch maar niet.Cookielover schreef: ↑26-07-2020 12:18Wat een gezeik overal.
Ik krijg zin om er een paar een perma aan te naaien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 26 juli 2020 om 12:35
charlottew88 schreef: ↑26-07-2020 12:27Sommige forummers zijn nog erger dan een wortelkanaalbehandeling

Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb me even laten verleiden, maar ga daar ook weer stoppen.
zondag 26 juli 2020 om 12:35
Veel plezier.Cookielover schreef: ↑26-07-2020 12:29Ik doe het niet, want heb geen idee hoe het moet![]()
Het was dus een grapje, ik ga lekker wandelen.

zondag 26 juli 2020 om 12:45
zondag 26 juli 2020 om 12:47
Mijn pb doet het niet goed. Ocharme al die arme meelezers die me willen berichten! Dubbel sneu!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 juli 2020 om 12:50

zondag 26 juli 2020 om 12:52
Ja heel veel ik ben vaak dagenlang bezig om die PB's te beantwoorden.