Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb geen missie.
Maar ik ben op dit forum gekomen om de pbfunctie. En heb de eerste jaren meer achter de schermen met het postvak gedaan dan op het forum.

Ik heb in mijn inbox contacten die mij zeer dierbaar zijn, met wie ik al meer dan 10 jaar zo communiceer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-07-2020 12:58
Ik heb geen missie.
Maar ik ben op dit forum gekomen om de pbfunctie. En heb de eerste jaren meer achter de schermen met het postvak gedaan dan op het forum.

Ik heb in mijn inbox contacten die mij zeer dierbaar zijn, met wie ik al meer dan 10 jaar zo communiceer.

Dat geloof ik hoor, maar het forum is nu volgens mij wel een stuk groter .
feow schreef:
26-07-2020 12:58
Ik heb geen missie.

O ja, dat begrijp ik wel. 10 jaar geleden was het ook een stuk kleiner, denk ik?
Life is short. Eat dessert first.
Ik krijg nooit pb's, behalve van doornroosje met wie ik elke dag samen bid achter de schermen.
Waterman26 schreef:
26-07-2020 12:44
Jij? Een missie? Is de clown uithangen een missie?
Hey hoho het vak van clown uithangen is zwaarder dan je zou denken hoor. Je moet steeds gevatte opmerkingen maken op bepaalde posts, dat gaat niet in de koude kleren zitten. Ik neem mijn petje af voor Murrmurr :applause:

Its a dirty job but someones got to do it
Ik wil alleen maar aangeven dat ik intensief pb-en wel heel normaal vind.

Maar ik heb mij volgens mij nog nooit beroepen op anonieme bijval.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De mod gebruikt mijn favoriete woorden "gewoon normaal" :proud: :love:
Ik ben vaak zat serieus Zowizo maar alleen Impala ziet dat
Zowizo schreef:
26-07-2020 13:03
Hey hoho het vak van clown uithangen is zwaarder dan je zou denken hoor. Je moet steeds gevatte opmerkingen maken op bepaalde posts, dat gaat niet in de koude kleren zitten. Ik neem mijn petje af voor Murrmurr :applause:

Its a dirty job but someones got to do it
Doordat jij quote merk ik pas dat ik in een heel andere discussie zit.

Pb heeft voor mij niet met groot/klein/openbaar/standpunten te maken. Voor mij is dat een privegesprek wat los staat van het forum
Murrmurr schreef:
26-07-2020 13:07
Ik ben vaak zat serieus Zowizo maar alleen Impala ziet dat
Misschien een ideetje om een sollicitatie procedure te starten zodat je wat hulp krijgt? Ik wil wel een cv pb-en, gebruik ik die functie ook eens
Is er ergens tumult?
Zowizo schreef:
26-07-2020 13:08
Misschien een ideetje om een sollicitatie procedure te starten zodat je wat hulp krijgt? Ik wil wel een cv pb-en, gebruik ik die functie ook eens
Srry inbox vol ivm coaching van doodsbange monddode meelezers
VANTA schreef:
26-07-2020 13:11
Is er ergens tumult?
Jemen.
feow schreef:
26-07-2020 13:07
Doordat jij quote merk ik pas dat ik in een heel andere discussie zit.

Pb heeft voor mij niet met groot/klein/openbaar/standpunten te maken. Voor mij is dat een privegesprek wat los staat van het forum
Dat heb ik ook met één iemand hier. Maar dat is ets heel anders dan van onbekende forummers pb's krijgen over de sfeer op het forum.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
:HA: :rofl:

He helaas pindakaas dan voor mij
Waarom geven jullie je kliekjes niet gewoon aan de ratten? Niet iedereen hoeft gevoed te worden.
LīlyRose schreef:
26-07-2020 13:14
Waarom geven jullie je kliekjes niet gewoon aan de ratten? Niet iedereen hoeft gevoed te worden.
Dat doen ze toch ook.
Maud*de*Braose schreef:
26-07-2020 13:03
Ik krijg nooit pb's, behalve van doornroosje met wie ik elke dag samen bid achter de schermen.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
LīlyRose schreef:
26-07-2020 13:14
Dit

En vooral ook, waarom zou iedereen zich hier op haar/zijn gemak moeten voelen?
Als het je niet bevalt, zout je toch lekker op!!
Murrmurr schreef:

En dan nog krijg je cynische reacties als je zegt dat je een missie hebt. Jij bent ook altijd positief en vrolijkt graag mensen op.
broekrok schreef:
26-07-2020 13:23
Dit

En vooral ook, waarom zou iedereen zich hier op haar/zijn gemak moeten voelen?
Als het je niet bevalt, zout je toch lekker op!!

Juist.
In_Tenebris schreef:
26-07-2020 13:23
En dan nog krijg je cynische reacties als je zegt dat je een missie hebt. Jij bent ook altijd positief en vrolijkt graag mensen op.
:smooch:
Zowizo schreef:
26-07-2020 13:13
He helaas pindakaas dan voor mij
Er zijn twee instroommomenten per jaar, we zijn nu bij "hoe plak ik een gifje"
Maud*de*Braose schreef:
26-07-2020 13:12
Jemen.
:rofl:
Murrmurr schreef:
26-07-2020 13:26
Er zijn twee instroommomenten per jaar, we zijn nu bij "hoe plak ik een gifje"

Dat zou ik ook wel willen en dan gewoon je hart luchten met gifjes. En songteksten, welk lied zegt alles over de situatie.

Laat even weten wanneer je plaats hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven