Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 26 juli 2020 om 16:54
Dank je. Een soort Napraat 3.0 kletspraatjes-met-gifjes-en-smileys topic. Raad de forummer. Raad de topic titel. Welk liedje bedoelt Murrmurr. Gewoon omdat een aantal mensen dit forum nogal serieus blijken te nemen en boos zijn en verdrietig en je ook moet kunnen lachen in het leven.
Mijn pb-box is dicht. Het lijkt me heel erg raar om persoonlijke boodschappen te krijgen van mensen die ik niet ken. Dus ik ontvang sowieso niks.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

zondag 26 juli 2020 om 16:56
Waterman26 schreef: ↑26-07-2020 16:32Niet alleen jij.
Moet ik nu weer oprotten naar waar ik vandaan kom?
Als ze daar wel op je zaten te wachten zou ik die kans met beide handen aangrijpen.

zondag 26 juli 2020 om 16:59

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 26 juli 2020 om 17:01
Neuh, blijf maar lekker gezellig hier.Waterman26 schreef: ↑26-07-2020 16:32Niet alleen jij.
Moet ik nu weer oprotten naar waar ik vandaan kom?
Geeft wat extra amusements-waarde op dit forum.
En vroeg of laat is de maand vanzelf wel een keer om en kunnen we over naar een volgend sterrenbeeld.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 26 juli 2020 om 17:05
Nu ik erover nadenk is het eigenlijk helemaal niet grappig... maar je had sekstandjes geschreven ipv seksstandjes...
I know... ik ga het digitale schavot wel op voor het maken van uitermate flauwe opmerking... my bad

zondag 26 juli 2020 om 17:06

Oh, maar dan vind ik 'm met terugwerkende kracht toch grappig

Zodat het heel duidelijk is dat ik hier kan vertellen dat ik mosselen in de sambal ga eten en het niet per vergissing in de andere napraat over mijn culinaire geneugten heb.
Gefeliciteerd trouwens nog groottante!
oudblond wijzigde dit bericht op 26-07-2020 17:10
0.16% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 juli 2020 om 17:09
En ik maar denken dat Shity het over nautische navigatieinstrumentjes had. Oh boy.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 juli 2020 om 17:09
ik wil ook mosselen bij jou eten!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 26 juli 2020 om 17:11
Bwah, vooral in de 2.0 denken ze dat ze verschil zienLuci_Morgenster schreef: ↑26-07-2020 17:10Ik ben geen zeldzame toerist maar ik zie in de praktijk amper verschil.

Laat ze nog even geloven

Is dit nu later?
zondag 26 juli 2020 om 17:11

zondag 26 juli 2020 om 17:12