Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 26 juli 2020 om 17:54

48 uur lang niet ze mag even afkoelen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 26-07-2020 18:02
13.79% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 26 juli 2020 om 17:58
LaFleurNoire schreef: ↑26-07-2020 17:53Die zijn er niet. En als de mods niks horen van die bange forummers is dat weer munitie voor hen die zich sterk maken voor de onderdrukte forummer.
Ik snap dat je als mod, met dit nieuwe beleid, het heel anders wil aanpakken, maar eeuwige zwatelaars die zelf met hun gezemel de sfeer op het forum alleen maar slechter maken mogen van mij een hele duidelijke virtuele schop onder hun reet hoor.
Nou ja, als ze zich niet melden is het dus klaar met het gezwatel.

zondag 26 juli 2020 om 18:02
LaFleurNoire schreef: ↑26-07-2020 18:00Nee hoor, want dat durven ze dan zogenaamd niet, maar zij weten wel wie het zijn en dan gaat het gedram gewoon weer verder.
Ze mogen zich anoniem bij de mods melden.
En ik denk maar zo dat als ze dat niet doen, de mods wel klaar zijn met het gezanik.
zondag 26 juli 2020 om 18:19
Aan je vakantie? Of aan het avondeten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 26 juli 2020 om 18:20
Bij gebrek aan schelpdierentopicLady*Voldemort schreef: ↑26-07-2020 18:19Nou is het weer mis in het vegetarische 'wat eten we' topic.
Iemand heeft geschreven dat ze voor zichzelf een vega maaltijd had klaargemaakt en voor haar vriend mosselen, en die mosselen hadden in het vleeseterstopic gemoeten![]()
zondag 26 juli 2020 om 18:24
Ik las hetLady*Voldemort schreef: ↑26-07-2020 18:19Nou is het weer mis in het vegetarische 'wat eten we' topic.
Iemand heeft geschreven dat ze voor zichzelf een vega maaltijd had klaargemaakt en voor haar vriend mosselen, en die mosselen hadden in het vleeseterstopic gemoeten![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 26 juli 2020 om 18:28
Sinds wanneer is een mossel vleesLady*Voldemort schreef: ↑26-07-2020 18:19Nou is het weer mis in het vegetarische 'wat eten we' topic.

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 26 juli 2020 om 18:29

zondag 26 juli 2020 om 18:33
Daar valt over te twisten.
Ik ben zo'n vegetariër die geen dooie beesten eet, dus wel kaas maar geen mosselen.
Maar als ik ooit zo'n vegazeikert word dat ik ga jammeren over een mossel op mijn vegatopic mag je mij dwingen een kilo biefstuk naar binnen te werken.

zondag 26 juli 2020 om 18:38
zondag 26 juli 2020 om 18:40
Mijn vega-zus heeft zich ooit afgevraagd of zo'n mossel eigenlijk een centraal zenuwstelsel heeft.Lady*Voldemort schreef: ↑26-07-2020 18:33Daar valt over te twisten.
Ik ben zo'n vegetariër die geen dooie beesten eet, dus wel kaas maar geen mosselen.
Maar als ik ooit zo'n vegazeikert word dat ik ga jammeren over een mossel op mijn vegatopic mag je mij dwingen een kilo biefstuk naar binnen te werken.
If not viel het voor haar niet onder vis of vlees en ging ze wel nog mosselen eten.
Wegens twijfel at ze ze maar niet

Is dit nu later?

zondag 26 juli 2020 om 18:40
Ik vind ze ook vies en heb ze nog nooit geproefd

zondag 26 juli 2020 om 18:43
Mosselen hebben geen centraal zenuwstelsel en er wordt aangenomen dat ze geen pijn ervaren.

zondag 26 juli 2020 om 18:54
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld of ze pijn voelen. Idem voor kreeften, krabben en garnalen. Veel wetenschappers gaan uit van wel, maar het werkt anders dan bij gewervelden.