Texel
zaterdag 25 juli 2020 om 16:14
Wij hebben onze vakantie naar Rhodos omgeboekt en gaan we over 2 weken een weekje naar Texel.
Wie viert daar nu vakantie?
Hoe is het qua drukte?
Moet je lang van te voren activiteiten reserveren? Of kun je de dag zelf nog beslissen wat je gaat doen?
En de restaurants? Zijn ze een beetje Corona Proof of is het beter om zelf eten te koken?
Is het te doen in de supermarkt? Of toch maar zelf zo veel mogelijk boodschappen meenemen?
Ik ben heel benieuwd!
Enerzijds is het heerlijk om even weg te zijn, anderzijds is het ook niet echt een onbezorgde vakantie deze zomer
Wie viert daar nu vakantie?
Hoe is het qua drukte?
Moet je lang van te voren activiteiten reserveren? Of kun je de dag zelf nog beslissen wat je gaat doen?
En de restaurants? Zijn ze een beetje Corona Proof of is het beter om zelf eten te koken?
Is het te doen in de supermarkt? Of toch maar zelf zo veel mogelijk boodschappen meenemen?
Ik ben heel benieuwd!
Enerzijds is het heerlijk om even weg te zijn, anderzijds is het ook niet echt een onbezorgde vakantie deze zomer
mamavanjumili wijzigde dit bericht op 25-07-2020 16:18
Reden: Nog wat aanvullingen
Reden: Nog wat aanvullingen
19.21% gewijzigd
zondag 26 juli 2020 om 22:24
Leuk dat je naar Texel gaat! Met kleine kinderen is Bospaviljoen ´t Turfveld ook leuk, Prima snacks maar ook eilandproducten zoals Texelse aardbeien en lams shoarma van Texel. Er is een speeltuin bij maar ook een leuk open stuk in het bos met omgevallen bomen om te klimmen etc. De zomer is altijd druk maar toch zijn er nog veel rustige plekjes te vinden. Met kinderen is het Sommeltjespad leuk om te lopen, speciaal voor kinderen aangelegd. Zelf koken en vooral wat boodschappen meenemen is handig vanwege de drukte maar je kunt ook lekker eten afhalen of inderdaad even reserveren. Kleine nuancering wat de Texelaars betreft, net als in de rest van het land zijn er bewoners die zich wel en niet aan de regels houden dat is niet voorbehouden aan toeristen. Er zijn nu alleen veel mensen op het eiland en dat vindt niet iedereen prettig in deze tijd. Als je de regels in acht neemt is het goed te doen. Veel plezier!!
dinsdag 28 juli 2020 om 17:54
Een neef van mij is er nu en die vindt het te druk.
Ben zelf meerdere keren op Texel geweest en vond het toen al druk buiten de corona crisis en blijkbaar nu nog meer mensen daar.
Ben zelf afgelopen weekend een dagje op Ameland geweest waar wij jaarlijks ook altijd een aantal dagen kamperen maar daar viel het mee vond ik, niet veel drukker dan anders.
Ben zelf meerdere keren op Texel geweest en vond het toen al druk buiten de corona crisis en blijkbaar nu nog meer mensen daar.
Ben zelf afgelopen weekend een dagje op Ameland geweest waar wij jaarlijks ook altijd een aantal dagen kamperen maar daar viel het mee vond ik, niet veel drukker dan anders.