Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Een zwangere vrouw?!??

Jemig, loop de hele dag al met kippenvel. We hadden net van de week een vlag gekocht en vanmorgen met kinderen en nichtje de vlag opgehangen. Die hebben we vanmiddag meteen weer naar binnen gehaald.

Ik vraag me echt af wat de beweegredenen zijn van deze vent. Hoe ziek kan je zijn. Een aanslag op het Koningshuis, tja... Een ei gooien, verfbom, ik zie daar niet zoveel kwaad is. Maar dat je zo debiel gaat inrijden op mensen!? Bizar.
Nou, dat is me de koninginnedag wel... Mal en Juud, gelukkig jullie, familie en vrienden okee.

Hoorden van schoonzus die we toevallig belden dat er iets aan de hand was. Meteen tv aagezet, maar man, wat bizar. Je ziet die beelden en het dringt gewoon niet door. Triest.
Ik realiseer me net door het 'januari 2010' topic, dat het vandaag precies 4 jaar geleden is dat ik positief testte voor Max. Wat gaat het hard...
Ik belde mijn oudste zus, die wist nog van niks, zette de tv aan en die begon ook te huilen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen allemaal. Wel een beetje geslapen? Ik ging slapen met de beelden en ik stond er weer mee op. Malman was gisteren nog naar vlakbij de plek gereden, toen stond de auto er nog. Ik ga zo even met Jonathan een bloemetje leggen aan de overkant van de Naald.
Mogge,

Wat een rot dag gisteren. Arme, arme mensen....

Fijn dat iedereen hier ok is.

x Suus
Mogge allemaal. Wat een afschuwelijke afloop van zo´n onschuldige en feestelijke gebeurtenis. Ik ben er naar van.

Bezoek was leuk (mijn broer, zijn vriendin en mijn moeders). Net weer weg helaas.
Hallo allemaal,

Bah, net sinds dinsdag een abbonement op de Telegraaf; 'fijn' alle foto's met details uitgebreid op de voorpagina én pagina 3

Jin, wat leuk dat het gezellig was! Maar ook wel weer lekker om met het gezinnetje alleen te zijn toch? wanneer staat het volgende bezoek gepland?

Mal, zwarte avator als protest van gisteren?

Mamax, gaat heel hard inderdaad! Ik moest laatst ook denken aan HET moment waar in het ws raak was van Laurens, de laatste week van maart, begin april op de wintersport. Inderdaad lang geleden. Time fly's.

Net naar Oud Valkeveen geweest, echt een aanraden. Ligt in Huizen, tegen Naarden aan dus voor de meeste redelijk te doen qua rijden. Erg leuk!!!

Ga snel even chillen; vent en laurens zijn naar het tuincentrum en B ligt op bed. Heel even van de rust genieten.
quote:mamax schreef op 30 april 2009 @ 21:43:

Hoorde net van m'n vader dat een van de overledenen een zwangere vrouw is .
Kan me goed voorstellen dat jullie van slag zijn Juud en Mal. Net wat Amaal ook al opmerkte, ook ik ben van slag, terwijl ik er niet woon geen vrienden/kennissen daar heb.

Het gaat gewoon om het feit dat iemand dit bewust heeft gedaan.
Van die zwangere vrouw nergens meer wat terug kunnen vinden. Laten we hopen dat dat niet waar is...
wij willen binnnekort een keer naar oud valkeveen, en dan op de fiets. ben benieuwd. Maar niet lang vermaak, omdat je al zo vroeg terug was?

Het is echt niet mijn jaar.

Heb sinds vanmiddag een verlamming in mijn gezicht te pakken. met een beetje geluk zet het niet verder door, maar de arts had er weinig fidusie in.

Moest weer meteen naar het ziekenhuis vanmiddag echt heel fijn. Maar eens zien wat dit weer voor circus wordt.

Oh Bam: wat een ellende zeg! Het zit jou echt niet mee... Kan het kwaad? Kan het ook weer weggaan?
Jeetje Bam, wat naar.

Hoe kan dat zo dan?

Wel weer redelijk hersteld van de operatie nu?
Nou Bam, wat is dat nou weer raar?! Zelfde als toen na de geboorte van Juul?

We waren op tijd terug omdat Berend nog slaapt tussen de middag. Van 10 tot half 1, ik vind het lang genoeg
nou nu we toch in deze k*t spiraal zitten kan dit er ook nog wel bij; M zijn moeder is echt heel erg mis. chemo wordt uitstel ipv herstel. Ze zijn echt heel erg verdrietig en m is er nu heen. En ik zit een beetje dom voor me uit te kijken en kan het maar niet begrijpen. Paar maanden was bloed nog goed, en nu eigenlijk niks meer aan te doen. Volgende week hebben ze gesprek over hoe nu verder. Maar als het in dit tempo doorgaat...
Jees Ris wat kut... Daar zijn even verder geen woorden voor...
He getver Bam, wat naar dat je er weer eentje te pakken hebt! Heb je er last van?

Ris
Ris wat enorm verdrietig...!

en Bam, hoe is het gegaan in het ziekenhuis, weet je al wat meer?
Ris, wat een enorme domper is dit! Afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte daar en ook van mij een dikke

Bam hoe gaat het? Al weer wat gevoel terug in je gezicht? Hoe gaat het met je keel?
Heb er behoorlijk vast van, het zet ook niet door, staat dus nog niet helemaal stil, maar er is van alles gaande in mijn gezicht, voelt behoorlijk kut zullen we maar zeggen.. Misschien heb ik geluk en blijft het zo.

Als het goed is trekt het wel weer weg, met de tijd. Het is alleen niet normaal dat ik steeds om de zoveel jaar verlammingen krijg, je zou toch zeggen dat er dan iets ergens mis is in mijn bovenkamer.......

Heb in juni een MRI van mijn bovenkamer, om te kijken of het daar wel helemaal goed zit. De artsen snappen er ook niks van.

Als de MRI niks uitwijst wil ik naar dr Rinkel, hij heeft veel verstand van verlammingen ( vroeger stond ik onder behandeling van hem en professor mannie, die laatste is helaas met pensioen ), en in hem heb ik ook wel vertrouwen, ook al is hij de vorige keer niks wijzer geworden.
Goed dat ze een MRI doen Bam. Ik heb er wel eens wat over gelezen hier op het forum dat heette aangezichtsverlamming van Bell, of Bellse Parese. Heeft het daarmee te maken?
Bam, wat gek dat je dat telkens hebt. Daar zou toch een verklaring voor moeten zijn? Niet leuk!

Rissie, wat een vreselijk bericht. Sterkte . Is er een indicatie hoe het nu verder gaat met het uitstel? (Schrijf ik een beetje raar misschien, maar is heel goed bedoeld).

Amalia, volgend bezoek over drie weken. Zus met dochter. Erg veel zin in!

Compu, hoe is het nu met cg?
quote:bambino schreef op 02 mei 2009 @ 11:45:

je zou toch zeggen dat er iets ergens mis is in mijn bovenkamer.......

Dat is zo, maar dat staat toch los van die gezichtsverlamming

Geintje tussendoor moet kunnen toch?

Nee flauw. Zo'n MRI heeft lief laatst ook gehad omdat hij al 3 jaar lang af en aan (en meer aan) bijholteonsteking heeft.

Mss worden er wel zenuwen dichtgedrukt ofzo.

Spaar je al punten bij het zkh, volgens mij kan je al een blender uitzoeken
Gezellig Jin! Alleen maar leuke mensen dus die langskomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven