Welke mascara?
woensdag 29 juli 2020 om 14:45
Welke vinden jullie fijn?
Ik heb best lange wimpers maar ze zijn niet vol en doen nooit wat ik wil. De ene krijg ik bijvoorbeeld met mijn mascara best goed in model en de ander krult/lift teveel waardoor hij veel korter lijkt.
Met mijn huidige mascara plakken mijn wimpers gemakkelijk samen. Vandaar dat ik een ander overweeg. Waar hebben jullie goede ervaring mee?
Ik heb best lange wimpers maar ze zijn niet vol en doen nooit wat ik wil. De ene krijg ik bijvoorbeeld met mijn mascara best goed in model en de ander krult/lift teveel waardoor hij veel korter lijkt.
Met mijn huidige mascara plakken mijn wimpers gemakkelijk samen. Vandaar dat ik een ander overweeg. Waar hebben jullie goede ervaring mee?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
woensdag 29 juli 2020 om 15:01
https://fridaymascara.com/
Formule: Length and define, borstel 7 of 8! Bij je eerste bestelling krijg je een gratis extra borsteltje dus je kunt het uitproberen.
Ik heb moeilijke, korte, snel samenklonterende wimpers en deze mascara is echt perfect voor mij. Verder is hij niet op dieren getest en goedkoop. Gaat ook lang mee.
Het is een driemaandelijks abonnement dat je met 1 klik uitzet of verplaatst naar een moment dat jou uitkomt. Ik heb in maart besteld en de volgende bestelling voor december gepland.
Formule: Length and define, borstel 7 of 8! Bij je eerste bestelling krijg je een gratis extra borsteltje dus je kunt het uitproberen.
Ik heb moeilijke, korte, snel samenklonterende wimpers en deze mascara is echt perfect voor mij. Verder is hij niet op dieren getest en goedkoop. Gaat ook lang mee.
Het is een driemaandelijks abonnement dat je met 1 klik uitzet of verplaatst naar een moment dat jou uitkomt. Ik heb in maart besteld en de volgende bestelling voor december gepland.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 29-07-2020 15:10
33.59% gewijzigd
woensdag 29 juli 2020 om 15:08
yep deze, zeker bij wat jij beschrijft! Deze geeft m.i. niet veel krul maar wel hele mooie gesepareerde wimpers zonder klonten.SimpeleZiel schreef: ↑29-07-2020 14:56Met de mascaras van essence ben ik eigenlijk altijd tevreden. Nu heb ik de Maximum Definition volume mascara. Eventueel twee laagjes, maar het klonteren in elk geval niet!
Hema vind ik meestal tegenvallen.
woensdag 29 juli 2020 om 15:21
Op dit moment ben ik het meest tevreden over L'Oréal Bambi eye fals lash mascara (lange namen is hartstikke hip)
Ik ben heel moeilijk met mascara. Ik heb ook op zich prima wimpers, maar omdat ik nog meer oogmake up draag, heb ik graag een opvallende mascara. Niet subtiel of natuurlijk, maar wel gesepareerde en klontvrije wimpers.
Na een vrij lange zoektocht vol miskopen en net-niet producten, heb ik Pupa ultra flex mascara gevonden. Toen heb ik enkele jaren alleen die gebruikt, maar nu is hij niet meer verkrijgbaar
ik heb er nog een paar ingeslagen, waarvan ik er nu nog één over heb. Maar de nieuwe zoektocht is al weer begonnen, helaas.
Ik hou van make up, maar niet van shoppen voor mascara. Zodra ik dus weer een echte favoriete heb gevonden, blijf ik daarbij.
Tot zover geprobeerd: Maybelline sensational (mwah), Lancome monsieur Big (duur, en tot nu toe helaas ook mwah) en dus de lange Bambi naam. Die laatste is van deze drie voor mij de beste, maar of dat ook echt mijn nieuwe favoriet wordt....dat weet ik nog niet. Ik lees dus in ieder geval mee.
Misschien probeer ik de lash Paradise van L'Oréal nog een keer. Als er weer wat op is dan, want ik maak het wel op, ook al is het niet super. Alleen als het echt bagger is mik ik het weg.
Maar die lash Paradise heb ik in het verleden wel eens geprobeerd, vond ik niet fijn, heb ik weggelegd en probeerde ik een paar weken daarna nog eens. Toen vond ik hem wél fijn. Maar dat is lang geleden en inmiddels had ik een favoriet. Maar wie weet is dat nog eens de moeite waard.
To, onthoud dat mascara ontzettend persoonlijk is. Als je hier 50 reacties krijgt, zeggen ze waarschijnlijk allemaal iets anders.
(Jeetje, ik maak wel heel erg veel woorden vuil aan mascara...
)
Ik ben heel moeilijk met mascara. Ik heb ook op zich prima wimpers, maar omdat ik nog meer oogmake up draag, heb ik graag een opvallende mascara. Niet subtiel of natuurlijk, maar wel gesepareerde en klontvrije wimpers.
Na een vrij lange zoektocht vol miskopen en net-niet producten, heb ik Pupa ultra flex mascara gevonden. Toen heb ik enkele jaren alleen die gebruikt, maar nu is hij niet meer verkrijgbaar
Ik hou van make up, maar niet van shoppen voor mascara. Zodra ik dus weer een echte favoriete heb gevonden, blijf ik daarbij.
Tot zover geprobeerd: Maybelline sensational (mwah), Lancome monsieur Big (duur, en tot nu toe helaas ook mwah) en dus de lange Bambi naam. Die laatste is van deze drie voor mij de beste, maar of dat ook echt mijn nieuwe favoriet wordt....dat weet ik nog niet. Ik lees dus in ieder geval mee.
Misschien probeer ik de lash Paradise van L'Oréal nog een keer. Als er weer wat op is dan, want ik maak het wel op, ook al is het niet super. Alleen als het echt bagger is mik ik het weg.
Maar die lash Paradise heb ik in het verleden wel eens geprobeerd, vond ik niet fijn, heb ik weggelegd en probeerde ik een paar weken daarna nog eens. Toen vond ik hem wél fijn. Maar dat is lang geleden en inmiddels had ik een favoriet. Maar wie weet is dat nog eens de moeite waard.
To, onthoud dat mascara ontzettend persoonlijk is. Als je hier 50 reacties krijgt, zeggen ze waarschijnlijk allemaal iets anders.
(Jeetje, ik maak wel heel erg veel woorden vuil aan mascara...
woensdag 29 juli 2020 om 15:53
Idem!SimpeleZiel schreef: ↑29-07-2020 14:56Met de mascaras van essence ben ik eigenlijk altijd tevreden. Nu heb ik de Maximum Definition volume mascara. Eventueel twee laagjes, maar het klonteren in elk geval niet!
woensdag 29 juli 2020 om 16:43
die gebruik ik inderdaad naast de eerder genoemde mascara van Essence, deze geeft bij mij iets meer spinnepootjes maar soms mag dat wel haha, dit is meer mijn uitgaansmascara, die andere meer voor dagelijks gebruik.Bloempje1511 schreef: ↑29-07-2020 16:38Ik gebruik essence lash princess de groene, heb al zoveel mascara's gekocht, en geprobeerd. Maar zweer echt bij deze.
woensdag 29 juli 2020 om 16:45
Die zijn echt super. Ik gebruik de Essence volume stylist en heb al enkele keer vragen gehoord of het nepwimpers zijnSimpeleZiel schreef: ↑29-07-2020 14:56Met de mascaras van essence ben ik eigenlijk altijd tevreden. Nu heb ik de Maximum Definition volume mascara. Eventueel twee laagjes, maar het klonteren in elk geval niet!
woensdag 29 juli 2020 om 16:50
Ik gebruik hem dagelijks. als ik teveel op doe idd ook spinnenpootjes, Probeer het altijd zo subtiel mogelijk
woensdag 29 juli 2020 om 17:02
woensdag 29 juli 2020 om 22:15
O ja!! Absoluut de beste!!ExodusRedux schreef: ↑29-07-2020 15:25Mascara's zijn heel persoonlijk. Je moet een beetje proberen.
Sinds dat ik L'Oreal gebruik wil ik niks anders meer.
![]()
woensdag 29 juli 2020 om 22:22
Ik gebruik er een van Essence en ik krijg veel vraag wat voor mascara ik gebruik omdat mijn wimpers zo mooi vol en lang zijn. Het is de zwart/groene Lash Princess. Ik zal trouwens never nooit mascara kopen van boven de 10,-. Dat vind ik zo zonde van m’n geld en vaak is een goedkoper alternatief van bijv. Catrice of Essence net zo goed of misschien wel beter.
donderdag 30 juli 2020 om 09:54
Ik zweer al jaren bij Max Factor Masterpiece Max Mascara. Ik heb zelf redelijk lange wimpers maar kleine en diepe ogen. Ik vind het dus belangrijk dat een mascara mijn wimpers volume en lengte geeft zonder te klonten o.i.d.
This one gets the job done. Ik koop hem vaak bij 1+1 acties. Nou moet ik wel zeggen dat ik gisteren erover nadacht eens een andere te proberen. Ik hoor goede verhalen over de extreme demension mascara van MAC dus wellicht probeer ik die. Maar mijn ervaring is na het gebruik van andere (Rituals 3-in-1, grandiose van lancôme, bijna alles van lôreal) dat ik toch bij deze uit blijf komen.
This one gets the job done. Ik koop hem vaak bij 1+1 acties. Nou moet ik wel zeggen dat ik gisteren erover nadacht eens een andere te proberen. Ik hoor goede verhalen over de extreme demension mascara van MAC dus wellicht probeer ik die. Maar mijn ervaring is na het gebruik van andere (Rituals 3-in-1, grandiose van lancôme, bijna alles van lôreal) dat ik toch bij deze uit blijf komen.